LordShaft Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Helt sikkert med jeg også PS. Noen som vet hva oppdateringen jeg nettopp lasted ned gjør? 7343993[/snapback] oppdatering? Jeg har ikke fått noe enda? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Sitter du her og Lord shaft Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Sjokkis Selvfølgelig baby.....du også ser jeg Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Blir med jeg også i kveld hvis jeg rekker det til 1900 da. Så får folk enda en gang en de kan drepe ganske lett Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hmm, jeg fikk hvertfall en auto update-melding for 10 min. siden Sjekket på xbox.com-forumet og det var en annen som hadde fått den.. alle andre lo av ham haha. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Sjokkis Selvfølgelig baby.....du også ser jeg 7344068[/snapback] Jada, Regget meg pga Wii snakk Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg blir gjerne med. Gamertag: blausen22 Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 * Ser at det er mange som skal, så hvis det er plass, så vil jeg og være med for et par runder som kulefyll. Hjul Jekk Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Åååå... HATER at jeg jobber i heeeeele dag og hele kveld... Spesielt nå som "Team Chrissj" begynner å bli så bra.. Håper jeg får tid til en kamp i kveld før jeg finner puta i allefall.. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 LordShaft, legger du til meg også? Kjenner ikke mapsa sånn ut og inn enda, men har spilt en del online Gamertag: GrrCarl 7344002[/snapback] du er lagt til Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Fint! Skal prøve å komme meg på senere i dag, men er ikke helt sikkert Uansett stiller jeg opp senere vet du. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Skjer det ting der inne no? Koblet foreløpig opp GC`en min tidligere i dag for litt Wind Waker spilling hehe. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 noen som er med på litt co-op akkurat no? Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Fått meg GoW jeg også nå. Og er gjerne med å spille med noen norske folk asså! Gamertag: Janse07 Kanskje vi games? ;P Cya! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Referat 19:00 Kampen Haha :!: Dette er en av de artigste kampene så langt! Noen var med hele veien, desverre måtte ett par stikke etthvert, men det stod folk å trippet etter å være med. Vi hadde stort sett 4 vs 4 hele tiden og jevne lag. No er klokka 22:24, så klokka går latterlig fort når vi har det morro. Taktikken er som følger: LØP OG SKYT! Ta han helvetes sniperen. KOM Å HJELP MEG FOR FAEN osv osv :!: Noe som funker helt utmerket for en hyggelig tone. No skal det også sies at vår kjære venn ShrugZ til tider slet alvorlig med blodpumpa. Saftige gloser som får selv en hardbarka fisker til å blekne, for så å være like blid og erotisk opphisset i det neste øyeblikket Sitat ShrugZ: "No ble jeg så kåt, jeg spruta inn i nettverksporten" Dette etter endelig å få ett par runder til å sitte med pumpehagla. Men like etter "Satan, denne helvetes hagla er jo ubrukelig. Er som å kaste skudda på de for hånd" Dialekta er jo bare helt rå haha :!: Nok en gang en stor TAKK til alle dere som var med å spille i kveld! Dette kommer nok aldri til å falle av moten! Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hehehe var veldig morro ikveld ja.. Selv om jeg sugde mer enn noen gang på de siste brettene vi spilte Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 neisda, ditta er hver sin gang! Noen må være kulefangere også Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 neisda, ditta er hver sin gang! Noen må være kulefangere også 7347092[/snapback] Jepps.. Følte egentlig noen måtte være lokkedue Eller.. Jeg skylder på laggen.. Egentlig var alt bare uflaks, lagg og sånne ting Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 AHheha, ja eg ser no kar latterlige noen av kveldens utsagn var. Mye frustrasjon til tider, og litt analfikserte knappekombinasjoner ( les A-knappen) kan gjøre livet surt for meg. Uansett er det alltid herlig å herje villt med folka her inne. Eg er med i morra også om det skulle bli noe. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Uff, a knappen kan være en gledesdreper den En annen ting som er ufattelig iriterende er det problemet som oppstår når man prøver å hjelpe en kamerat opp fra den sikre død og han står doggy style med hodet inn i en vegg. De som har prøvd på dette vet at det absolutt ikke fungerer til tider, og kan dermed føre til at en lagkamerat bare kan gå og henge seg, istedenfor å kunne gjenommlives som han egentlig skal. Men disse feilene kan overses når man ser hvor mye moro man får utover kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg