Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Plan B er å gjenopprette noe lignende et annet sted da...

VG.No sin blogg del :devil:

 

Men tilbake Til Chrissj tråden... hvorfor kan vi snakke om gjennomsnittsstørrelsen på tannpirkere i forhold til størrelsen på planetene i denne seksjonen av forumet (off-topic), men ikke en tråd for en del folk som setter opp kamper til GeOW, og preika der istedenfor at vi fra Team Chrissj ++ skal "spamme" denne tråden med pratet vårt slik at ingen andre kommer til?

 

:thumbup: til gjenåpnning av Team Chrissjtråden!

 

Jeg tror dere får lage et eget nettsted, dere møter visst litt motstand her :)

Som jeg har sagt; Motstand er nytteløst... bortsett fra hvis det komemr fra Mods og Admins :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har registrert domenenavnet teamchrissj.net hos selskapet som hoster det "vanlige" domenet mitt. Jeg spanderer de 15 dollarene det koster å ha det reservert i to år. Kommer til å dra opp ei lita lekegrind for oss på www.teamchrissj.net i nær framtid. Stay tuned... :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Jeg har registrert domenenavnet teamchrissj.net hos selskapet som hoster det "vanlige" domenet mitt. Jeg spanderer de 15 dollarene det koster å ha det reservert i to år. Kommer til å dra opp ei lita lekegrind for oss på www.teamchrissj.net i nær framtid. Stay tuned... :)

:dribble::dribble::dribble:

Denne posten har behov for ekstreme mengder smileys.

:dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Blei ikkje så me spilling med gutta her i kveld. Fekk tlf. fra ein kamerat som hadde kjøppt seg 360 og GeOW, han ville spille Coop. Så da er eg vel ynskyldt håper eg?

 

:love:

7497585[/snapback]

 

Nei!

 

Du er ikke unnskyldt! Uhm, når jeg tenker meg om...så var jeg jo opptatt selv... :hmm: Ok, vi er unnskyldt begge to! Men i helgen skal det spilles!

Lenke til kommentar

Jeg må ha meg ei stripe å kikke på litt julegaver i dag! også blir det nok litt gaming senere i dag! Etter middag.

 

Skal prøve å igang ett norskt game i 18:00 tida i kveld! Kan hende jeg må snekkre litt i kveld, men det kommer jeg i så fall tilbake til :D

 

Smil å vær glad! det er jo snart jul :whistle:

Lenke til kommentar

Eg og Nordoelum har såvidt starta på eit norsk GeOW community.

Men me treng ildsjeler, som er strukturerte, og gjerne har litt peiling på Joomla! - flott om det er nokon med litt design skills der ute også :)

 

Sjekk ut http://nordoelum.com/geow

PS! Den blei satt opp igår, og det er 1000 ting som skjer på ein gang, derfor er det ein del feil endo. Men me rettar på det heile tida, og trenger som sagt hjelp.

 

Registrer dykk gjerne. Får me mange nok brukarar kan me jo laga turneringar m.m.

 

Edit: av ein eller anna grunn er eg fjerna frå admin gruppa, så eg får kje ordna opp i allt driten på sida no.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...