Sursokk Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Teamleader for team sokky hær. - ikkje klag på mæ.. æ e nordlænning Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Må vel være grett om han kaller seg teamleeader vell? Laget heter Team Chrissjo, så da er det vel logisk at team navnet er tatt fra nicket hans? 7494582[/snapback] Slikt jeg forstår der fra en annen tråd er han også teamleder i det virkelige liv Men skal ikke bry meg. Han kan kalle seg for akkurat det han vil Lykke til med spillingen 7494607[/snapback] Ellers så har du det bare bra? Eller er du sur fordi ingen vil spille med deg stakkars? Makan til arroganse skal man faen lete lenge etter. Håper en mod tar å rydder opp i denne tråden, gjerne ved å slette alle innleggene som kom som følge av denne viktigperen over. Inkludert mitt innlegg. At noen ikke kan la folk ha det gøy, uten å blande seg inn slik som du gjør her 360wii, sier litt om hva slags stakkarslig person du er. God bedring! Og ha en helt for jævlig jul! Tosk. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hehe, var utrolig nice å spille med Chrissj, Habanero og guttah igjen Vi eide på slutten ^^ Team Chrissj reigns supreme Lenke til kommentar
Sursokk Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 såvidt! jeg hadde noen brae der lokka dere fram fra de feige murene deres Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Som vanlig er det en sann glede å spille med "gjengen" Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Og stem i med lagsangen: "Jippi jay jay jippi jippi jay!" Nesten så jeg tror vi må starte en egen "Team Chrissj tullprat-tråd" i offtopic-seksjonen... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 "Jippi jay jay" sangen var genial idag, med kor og greier, akk så vakkert. :,) Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Og stem i med lagsangen: "Jippi jay jay jippi jippi jay!" Nesten så jeg tror vi må starte en egen "Team Chrissj tullprat-tråd" i offtopic-seksjonen... 7495606[/snapback] Gjort! Team Chrissj tråden Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Plutselig falt interessen i denne tråden ned med 90% Lenke til kommentar
Dec Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ser ut til å stilne nå... Snart jul og greier gutter, make peace... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Og det er jo egentlig litt greit - for da kan denne tråden brukes blant ikke så erfarne folk som har lyst til å spille . Alle som har lyst til å spille med en n00b kan legge til Storveis Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Blir kvalm av sånne som dere... Sånne overlegne, tror du er no typer... Verste jeg veit når jeg spiller og folk som stacker opp team på rank match feks, som tror de er noe... Kom og bevis for oss at vi ikke er noe da Er det ulovlig og spille sammen i ett lag på ett spill som er basert på lagspilling? Endret 13. desember 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Denne tråden har INGENTING med hva man liker for spillere og ei. Ta det i ei anna tråd. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Hva er det som feiler folk da? Vært vekke i nesten to dager og e-drama på det beste her! Nei Chrissj er teamleader. for han har plukket ut en håndfull sinnsforvirra kjærlighetsbarn som deler samme interesse som han. Det er bare noe med den sexye stemma som gjør at vi blir trollbundet Over til noe mye viktigere! MEG!! Jeg er klar for å spille om få strakser! Skal bare betale noen regninger, Lufte bikkja også er jeg klar for litt whoop ass! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg er klar for å spille om få strakser! Skal bare betale noen regninger, Lufte bikkja også er jeg klar for litt whoop ass! LordShaft har 100% prosent rett! Invite meg så er jeg med, har ikke fått spillt i kveld så er skikkelig sugen nå Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg er og sugen på en skikkelig runde, gleder meg til å pjuske noen norske i håret med motorsaga.... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Er det mulig? Team Chrissj tråden ble stengt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja merka det! Som om siste ordet eller lignede er noe bedre... *hat på b-real* Men da får vi bare pjatte i vei her da til de vil åpne igjen Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Er det mulig? Team Chrissj tråden ble stengt 7497084[/snapback] Mein Gott. Trodde reglene var litt løsere i offtopic-seksjonen, but nooooo! Plan B er å gjenopprette noe lignende et annet sted enn dette nazi-forumet da... Endret 13. desember 2006 av thomanil Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Er det mulig? Team Chrissj tråden ble stengt 7497084[/snapback] Mein Gott. Trodde reglene var litt løsere i offtopic-seksjonen, but nooooo! Er ikke det litt overivrig moderering? Plan B er å gjenopprette noe lignende et annet sted enn dette nazi-forumet da... 7497115[/snapback] Jeg tror dere får lage et eget nettsted, dere møter visst litt motstand her Endret 13. desember 2006 av Norse360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg