Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Hvorfor kaller du deg "Teamleder Chrissj"

Føler du deg bedre da?

7494380[/snapback]

Ja.. Det og at det er enn sånn internhumor-greie;) Så den posten var vel egentlig ment på de jeg pleier å spille med. Beklager at jeg forvirret deg:)

Regner med at du føler deg bedre når du har fått svar på det du grubler på.

7494421[/snapback]

Så du er teamleder for de du spiller med?

Uansett ville jeg ikke kalt meg for en teamleder her. Blir liksom litt for dumt

Teamleder er jo ingen status på noe som helst måte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe.. Så ikke innlegget til Mala før nå.. Kongekommentar!

360Wii: Jeg vet en ting.. Og det er at livet hadde vært forferdelig kjedelig om jeg skulle tatt ting like alvorlig som du gjør.. Jeg kaller meg Teamleder Chrissj... Så får du gå rundt resten av livet og irritere deg over det:) Og hvis du tror jeg kaller meg teamleder for statusens skyld.. ja.. da veit jeg ikke hvor jeg skal begynne en gang..

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar

Hvorfor kaller du deg "Teamleder Chrissj"

Føler du deg bedre da?

7494380[/snapback]

Ja.. Det og at det er enn sånn internhumor-greie;) Så den posten var vel egentlig ment på de jeg pleier å spille med. Beklager at jeg forvirret deg:)

Regner med at du føler deg bedre når du har fått svar på det du grubler på.

7494421[/snapback]

Så du er teamleder for de du spiller med?

Uansett ville jeg ikke kalt meg for en teamleder her. Blir liksom litt for dumt

Teamleder er jo ingen status på noe som helst måte

7494459[/snapback]

Er fortsatt ikke sikker på om du egentlig tuller med oss her... for du skjønner vel at det er litt ironisk distanse på gang når han kaller seg O Store Teamleder? :) Alt som egentlig kreves for å kapre den tittelen er å hoste flest spill og være mest pratesjuk under rundene...

Lenke til kommentar
Hehe.. Så ikke innlegget til Mala før nå.. Kongekommentar!

360Wii: Jeg vet en ting.. Og det er at livet hadde vært forferdelig kjedelig om jeg skulle tatt ting like alvorlig som du gjør.. Jeg kaller meg Teamleder Chrissj... Så får du gå rundt resten av livet og irritere deg over det:)

7494463[/snapback]

Irriterer meg ikke over det. Synes det er bare latterlig at du kaller deg teamleder på nett. Selv om du er teamleder i det virkerlig liv

Blir som jeg skal kalle meg sjef :)

Endret av 360Wii
Lenke til kommentar
Tror heller det er misunnelse jeg, Thomas.. At han ikke er del av det "japanske landslaget" i GeoW;)

7494439[/snapback]

æsj

Det er trist å stå på utsiden og kikke inn i go'stemningen vet du. Buhu. :)

7494448[/snapback]

as

Blir kvalm av sånne som dere... Sånne overlegne, tror du er no typer... Verste jeg veit når jeg spiller og folk som stacker opp team på rank match feks, som tror de er noe...

Lenke til kommentar
Må vel være grett om han kaller seg teamleeader vell? Laget heter Team Chrissjo, så da er det vel logisk at team navnet er tatt fra nicket hans?

7494582[/snapback]

Slikt jeg forstår der fra en annen tråd er han også teamleder i det virkelige liv

Men skal ikke bry meg. Han kan kalle seg for akkurat det han vil

Lykke til med spillingen

Endret av 360Wii
Lenke til kommentar
Supertåpelig.. Men jeg har fått tillatelse fra 360Wii til å kalle meg HVAAAA jeg vil.. så fra nå av kan dere kalle meg tante sofie..

7494647[/snapback]

Kapp av deg utstyret du, så skal jeg kalle det det ;) Også kan du kalle meg Jonathan, fordi jeg er en røver ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...