Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Team Chrissjoooo meg her og Team Chrissjooo meg der...  ;)

Kjøpelag imponerer ingen!! :tease:

7482404[/snapback]

Hehe...det hverste er jo at vi begynner så smått å bli en del av team Chrissj selv :cry:

Vi blir stadig hjernevasket via livechatten og vi har stadig vekk en på lån som smetter i oss merklige ideer og strategier.

Men det er stort sett samme tryna som går igjen. Er jo alltid en eller annen nykommer. Men ganske gøy at vi har klart å bli en såpass bra gjeng og at folk fortsatt vil spille la med oss!

Hva skal vi begynne å kalle oss vi da Kaiuss? Vi har jo EddiJoJo, ShrugZ, Mr.Foxhound, Per Armin og Mertpad (Fluffer girls) kommer ikke på alle nicka. Vi er igrunn ett veldig sterkt lag når vi først stiller 1 mann alle :hmm: hehe.

Uansett...Morro har vi i bøtter og spann! Spesiellt når jeg er med på å vinne :whistle:

Lenke til kommentar
Team Chrissjoooo meg her og Team Chrissjooo meg der...  ;)

Kjøpelag imponerer ingen!! :tease:

7482404[/snapback]

Hehe...det hverste er jo at vi begynner så smått å bli en del av team Chrissj selv :cry:

Vi blir stadig hjernevasket via livechatten og vi har stadig vekk en på lån som smetter i oss merklige ideer og strategier.

Men det er stort sett samme tryna som går igjen. Er jo alltid en eller annen nykommer. Men ganske gøy at vi har klart å bli en såpass bra gjeng og at folk fortsatt vil spille la med oss!

Hva skal vi begynne å kalle oss vi da Kaiuss? Vi har jo EddiJoJo, ShrugZ, Mr.Foxhound, Per Armin og Mertpad (Fluffer girls) kommer ikke på alle nicka. Vi er igrunn ett veldig sterkt lag når vi først stiller 1 mann alle :hmm: hehe.

Uansett...Morro har vi i bøtter og spann! Spesiellt når jeg er med på å vinne :whistle:

7487318[/snapback]

Kan jeg være med på laget deres som maskot..? Om dere trenger en :)

Er kanskje på og spiller litt fra NUH - om folk vil spille med Storveis så legg meg til.

Lenke til kommentar

Hva skal vi begynne å kalle oss vi da Kaiuss? Vi har jo EddiJoJo, ShrugZ, Mr.Foxhound, Per Armin og Mertpad (Fluffer girls) kommer ikke på alle nicka. Vi er igrunn ett veldig sterkt lag når vi først stiller 1 mann alle  :hmm:  hehe.

Uansett...Morro har vi i bøtter og spann! Spesiellt når jeg er med på å vinne  :whistle:

7487318[/snapback]

Tror det må bli Team Shaaaaaaaaft jeg ass, oppkalt etter "tank'en"... ;) Vi må uansett stå imot forsøkene på å dominere fra Team Chrissjoooooooooo - kan ikke leve med at de får makten, kan IKKE leve med det..! :dontgetit:

Jeg er med på å starte motstandskampen ikveld..! :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...