Sursokk Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 jeg sliter med hjemmenettverket mitt :/ ikke bli sur pga jeg disconnecta Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Team Chrissjoooo meg her og Team Chrissjooo meg der... Kjøpelag imponerer ingen!! 7482404[/snapback] Hehe...det hverste er jo at vi begynner så smått å bli en del av team Chrissj selv Vi blir stadig hjernevasket via livechatten og vi har stadig vekk en på lån som smetter i oss merklige ideer og strategier. Men det er stort sett samme tryna som går igjen. Er jo alltid en eller annen nykommer. Men ganske gøy at vi har klart å bli en såpass bra gjeng og at folk fortsatt vil spille la med oss! Hva skal vi begynne å kalle oss vi da Kaiuss? Vi har jo EddiJoJo, ShrugZ, Mr.Foxhound, Per Armin og Mertpad (Fluffer girls) kommer ikke på alle nicka. Vi er igrunn ett veldig sterkt lag når vi først stiller 1 mann alle hehe. Uansett...Morro har vi i bøtter og spann! Spesiellt når jeg er med på å vinne Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er det noen som spiller i kveld eller? Føler på meg at formen er tilbake Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har døgnvakt på jobb, så jeg er ikke med før i morra desverre! Hehe du må da ikke finne på å si at forma er tilbake! Folk rømmer jo alt som heter GeoW da :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hehe du må da ikke finne på å si at forma er tilbake! Folk rømmer jo alt som heter GeoW da :!: AUUU! Knakk fingern ... Men er noen med og spille... klarer meg ikke uten, buhu Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Om en uke får jeg kanskje xbox360en min tilbake, da skal jeg tøse fælt med dere! Gleder meg Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er med på noen runder jeg, Lakus! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Får håpe det blir fler enn bare oss to da ... høhøhø Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ble co-op på oss i stedet gitt.. Artig å komme seg videre i campaign også Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Team Chrissjoooo meg her og Team Chrissjooo meg der... Kjøpelag imponerer ingen!! 7482404[/snapback] Hehe...det hverste er jo at vi begynner så smått å bli en del av team Chrissj selv Vi blir stadig hjernevasket via livechatten og vi har stadig vekk en på lån som smetter i oss merklige ideer og strategier. Men det er stort sett samme tryna som går igjen. Er jo alltid en eller annen nykommer. Men ganske gøy at vi har klart å bli en såpass bra gjeng og at folk fortsatt vil spille la med oss! Hva skal vi begynne å kalle oss vi da Kaiuss? Vi har jo EddiJoJo, ShrugZ, Mr.Foxhound, Per Armin og Mertpad (Fluffer girls) kommer ikke på alle nicka. Vi er igrunn ett veldig sterkt lag når vi først stiller 1 mann alle hehe. Uansett...Morro har vi i bøtter og spann! Spesiellt når jeg er med på å vinne 7487318[/snapback] Kan jeg være med på laget deres som maskot..? Om dere trenger en Er kanskje på og spiller litt fra NUH - om folk vil spille med Storveis så legg meg til. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ser dere går for kvantitet over kvalitet? ...Neida Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Team Rævehoinn Herrejemini som jeg gleder meg til å få en ny, dugelig Xbox på plass Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Team Aperunk prevails! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 "Wet dogs barfs highest" stemmer jeg for! Eller regelrett bare, "Ville, vakre og våte!". Passer jo godt igrunnen, med tanke på chatten til tider. *mumle noe om at Shaft, fyllesyke og fi...jeg mener kvinner* Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hva skal vi begynne å kalle oss vi da Kaiuss? Vi har jo EddiJoJo, ShrugZ, Mr.Foxhound, Per Armin og Mertpad (Fluffer girls) kommer ikke på alle nicka. Vi er igrunn ett veldig sterkt lag når vi først stiller 1 mann alle hehe. Uansett...Morro har vi i bøtter og spann! Spesiellt når jeg er med på å vinne 7487318[/snapback] Tror det må bli Team Shaaaaaaaaft jeg ass, oppkalt etter "tank'en"... Vi må uansett stå imot forsøkene på å dominere fra Team Chrissjoooooooooo - kan ikke leve med at de får makten, kan IKKE leve med det..! Jeg er med på å starte motstandskampen ikveld..! Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bare et spørsmål om tid før det blir opprør innad i Team Chrisjo og laget rakner Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bare et spørsmål om tid før det blir opprør innad i Team Chrisjo og laget rakner 7491184[/snapback] Neida, lagånden er på topp. Alt som skal til er at Xander74 eller teamlederen selv synger moralboost-sangen med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bare Chrissj: "Jippi yahayh, jippi jippi yah" Moral Boost x10 Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bare et spørsmål om tid før det blir opprør innad i Team Chrisjo og laget rakner 7491184[/snapback] Jo, men vil gjerne ha muligheten til å hjelpe til litt ved å være med og knuse dem (forhåpentligvis da... ) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Nokon som skal spele ikveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg