Lakus Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Du spilte ikke med venstrehånda mens høyrehånda var bak ryggen altså? Det gjør vi rett som det er, og da hender det jo at det går dårlig... Har dere ene hånda framme? Åja så si det da! Jeg brukte ikke hue engang jeg i dag.... Derfor jeg var så dårlig i ja I dag ble jeg avbrutt av besøk og film så ble ikke mye spilling, og den lille stunden jeg spillte var veldig rotete pga folka her. So. There you have it, my lousy attempt at an excuse! Men I'll be back. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 På Team Chrissj begynner det å bli høyt nivå nå ja, men ingen grunn til å ikke være med å spille for det. Vi suger til tider vi også... 7481226[/snapback] Dessverre litt for sjelden... Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Så ler du desto mer de gangene du gruser oss da... "HÅ HÅ HÅ HÅ HÅ HÅ HÅ!" Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har spillt en del ganger med Team chrissj, og det går opp og ned, noen ganger 5-1 og noen ganger 1-5. Circle of Life lzm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 På Team Chrissj begynner det å bli høyt nivå nå ja, men ingen grunn til å ikke være med å spille for det. Vi suger til tider vi også... Dessverre litt for sjelden... Da så du ikke meg i går og i dag... Team Chrissj er ikke supermenn (så nettop filmen ) vi er hverdagshelter Nei vettta faan hva jeg skal skrive jeg... trøtt.... Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Team Chrissj var jo veldig overlegne i dag... Selv om det gikk rævva noen runder også. Vet ikke helt jeg, men føler at vi har kommet på et ganske brukbart nivå Uansett om man vinner eller ei, så har en jo bigtime morro Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Moro er bare fornavnet.. Synes vi har blitt en bra liten gjeng i Team Chrissj jeg.. Begynner å bli såpass mange av oss nå også.. Synd det kun er plass til fire på hvert lag.. Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Moro er bare fornavnet.. Synes vi har blitt en bra liten gjeng i Team Chrissj jeg.. Begynner å bli såpass mange av oss nå også.. Synd det kun er plass til fire på hvert lag.. 7481459[/snapback] Må nesten kjøre på med "Team Chrissj 2 - The Outcasts" Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ingen som er utstøtte, og i allefall ikke du... Men snart kan Team Chrissj spille mot seg selv:P Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Men snart kan Team Chrissj spille mot seg selv:P 7481497[/snapback] Jeg tenkte det til å begynne med, men... Hvor mange aktive medlemmer er vi nå da? Vi er vel en godt over 4 mann (og damer kanskje) ? Edit: Jeg ser det i tidligere innlegg. Endret 11. desember 2006 av Black&Red Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jo.. Vi er oppe i en del nå.. Er også mange "juniormedlemmer".. Hadde alle vært online samtidig kunne vi nok fylt opp både to, tre og fire lag tror jeg... Men er liksom fem-seks av oss som går igjen.. Og det er meg, Habanero, Gunders, deg (Lordfighter) og Lakuspakus.. Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Et siste sitat fra en veldig kjent dame, kjent som "The Queen" i GoW. Sitatet lyder som så: "Is it true? Are the humans stronger than you, after all?" Dette er sikta til alle som spillte Locust i dag, og tapte... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Et siste sitat fra en veldig kjent dame, kjent som "The Queen" i GoW. Sitatet lyder som så: "Is it true? Are the humans stronger than you, after all?" Dette er sikta til alle som spillte Locust i dag, og tapte... ^^ Nydelig. Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Team Chrissjoooo meg her og Team Chrissjooo meg der... Kjøpelag imponerer ingen!! Endret 12. desember 2006 av Kaiuss Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Den tråden her burde hete GoW Online: Unnskyldninger og ego-tripper. Hirr. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Team Chrissjoooo meg her og Team Chrissjooo meg der... Kjøpelag imponerer ingen!! 7482404[/snapback] Kjøpelag? Ingen som får betalt for å spille på Team Chrissj.. Annet enn med heder og ære og følelsen av å være del av ett felleskap. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 noen som vill spille i kveld?? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 noen som vill spille i kveld?? Så absolutt, må bare få i meg noe mat og drekka først. Men for alle del send invites Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Mulig jeg kan bli med seinere.. i 22.00 tiden eller noe sånt! Bare å send en invite til meg.. GT står i siggen Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Off Topic @Gutta på Team Chrissj: Noen som vet hva Rambo sier? Fy f*** hva jeg lo i går :!: Kom på det i dag når jeg var på jobb... Ler enda! On Topic Blir ikke med i dag, til å begynne med... Er noe som heter skolearbeid, men kommer kanskje på senere. Rundt 2100/2200. Snakkes! Endret 12. desember 2006 av Black&Red Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg