Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir nok litt spilling på meg i kveld også.. Sovnet etter jeg kom frem fra jobb i sted, og våknet nå. Altfor sliten og trøtt til å orke noe annet. Må bare få i meg noe mat og komme sånn noenlunde til meg selv igjen.

Det er flott Chrissj, jeg trenger særiøs moralsk støtte i dag :p

Har aldri spillt så dårlig osm i dag før... i noen spill!

Lenke til kommentar

Skulle du virkelig handle Viva Piñata, eller var dette en videreføring av det vi har vitset litt med på dødskjermene?

EDIT: Jeg får desverre ikke stilt opp i kveld. To blonde bimbos med big cahonas inviterte beklageligvis seg selv hjem til meg for litt drekking, og da får jeg jo ikke spilt. Dere veit åssen de kvinnfolka er? Krever så mye oppmerksomheeeet..

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar
EDIT: Jeg får desverre ikke stilt opp i kveld. To blonde bimbos med big cahonas inviterte beklageligvis seg selv hjem til meg for litt drekking, og da får jeg jo ikke spilt. Dere veit åssen de kvinnfolka er? Krever så mye oppmerksomheeeet..

Tror Chrissj ble litt het i toppen :!:

Lenke til kommentar

Tror Chrissj ble litt het i toppen :!:

7464942[/snapback]

Spiller noen nå? Isåfall - legg til og invite Storveis! =)

Lenke til kommentar
Skulle du virkelig handle Viva Piñata, eller var dette en videreføring av det vi har vitset litt med på dødskjermene?

7464799[/snapback]

Mobil og bilder? ellers så tar jeg dette som en dårlig unnskyldning. Mor som nekter deg å bruke xboxen kanskje? :tease:

Jeg har selv besøk, nettopp sett Dirty Sanchez the movie <----- SYKE folk!

Kommer på når jeg er alene igjen! :love:

Lenke til kommentar
Jaja... Må nesten oppsummere dagens spilling.

Kort skrevet: 8 norske + GeoW = Lots of fun :dribble:

Takk for kveldens kamper :)

Dagens beste taktikker rangert:

1. Bare gå rolig med bare pistol. (vi var 3 som gikk med pistol mot 4 som skjøt med allt mulig)

2. Alle med motorsag.

3. Trøtthetsrambo. (bare meg :innocent: løpe med pistol eller sag rett inn i de andre)

4. Hver mann for seg selv.

Lenke til kommentar

LordFighter var en føkkings ære å spille sammen med deg idag, vi eide dem påslutten i Rooftops. Ser frem til flere gledlige stunder, savnet dog Chrissj, men blonde bimbos sier ingen noe imot ;O bow chica Bow aow

@Lakus: Hehe, jeg var han som gikk sammen med dere, Thomas, hehe. Utrolig fet taktikk, og når de kom bakfra, så snudde jeg og Fighter oss ganske sakte for å se deg ligge nede :wee: var morsomt <3<3<3

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

Haha! Dagens beste taktikker... Det var så vittig når vi gikk sakte men sikkert fremover med pistol i handa. Så jo ut som noen Cowboys :cool:

Men det var jævlig kult å spille i dag. Er veldig førnøyd over innsatsen. Selv om et par stykker var uten headset :dontgetit:

@Fanta boy: Var nice å spille med deg og! Funka bra på slutten :)

Endret av Black&Red
Lenke til kommentar

:cry: Det var jeg som måtte lide for den gå-sakte aksjonen! Jeg fikk nesten sjokk når jeg kom der alene og det kom 3 stygge monstre gående rett mot meg i 2Km/h. Sprang gjorde jeg, men de plukket meg sakte men sikkert ned.

Synd at vi sluttet såpass tidlig i kveld, men det var fantastisk artig! Håper vi rekker litt i morgen også :)

Lenke til kommentar
Haha! Dagens beste taktikker... Det var så vittig når vi gikk sakte men sikkert fremover med pistol i handa. Så jo ut som noen Cowboys :cool:

LOL! Det høres jævlig stilig ut, hører jeg Youtube.com anyone? Kan jo også være veldig bra for en ny reklame for GOW multiplayer :!: "Shootout on the rooftops corral" :w00t:

Er snart ferdig med nattarbeidsuka mi så da duker jeg også opp på live igjen, hvis noen trenger litt canonfodder på teamet sitt. :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...