Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Også den A knappen er ren tortur. Mange fine gloser når den og "inni veggen" ødelegger noe.

A-knappen som går inntil vegger er det som holder meg og motorsaga i live ;)

Min greie med motorsag:

Slenger jeg meg inntil nærmeste vegg som er bak fienden og trykker A + retningen fienden står akkurat når jeg treffer veggen, noe som resulterer i at når fienden akkuratt har rukket såvidt å snu seg etter det første "slenget" mitt så er jeg på full fart på vei tilbake/rundt han mens jeg holder inne holder inne B-knappen... K.O!

Men det er ikke alt ;) Kan jo ikke røpe alt :p

Sikker på at jeg har flere vellykede drap med denne metoden enn en gjennomsnitts samvittighet tåler ;)

Lenke til kommentar
Herlig når vi spillet 5 mot 2... WTF?

"øø folkens, vi er 5 mann på laget no"

"wtf?"

*Alle stopper opp og ser seg rundt*

PRICELESS.

Mye merkelige bugs til tider :wee:

7460107[/snapback]

Jeg så at vi var åtte mann og startet gamet på vanlig måte. Det første jeg så etter jeg hadde presset start var at det var tre på det ene laget og fire på det andre... "Hææ? Hvor ble av sistemann da?" Vi spillte jo selvølgelig videre med tre på det ene, og mest sannsynelig fire på det andre. Laget mitt på tre ble slakta av en merkelig grunn, og i dødmannschatten får jeg høre av LordShaft at de var fem mann på laget :ohmy: "What?"... Skal si jeg lo godt da Shaft fortalte meg det :!: Siden tredjemann på laget vårt stakk nesten med en gang, var det like greit å hoste på nytt. 5 mot 2 er jo farlig det...

Skal si det er noen merkelige bugs i spillet til tider. Noen som har opplevd å blitt tatt med motorsaga mens en er 5 meter unna han med motorsaga? Tror liksom at en klarer å komme seg unna en nestenulykke og så blir en likevel saga i tusen.

Endret av Black&Red
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...