Mala Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Herlig når vi spillet 5 mot 2... WTF? "øø folkens, vi er 5 mann på laget no" "wtf?" *Alle stopper opp og ser seg rundt* PRICELESS. Mye merkelige bugs til tider Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hahahaha! Det var artig det ja! :!: Også den A knappen er ren tortur. Mange fine gloser når den og "inni veggen" ødelegger noe. Får ikke nok av dette spillet! Blir det ikke Game of the Year står ikke verden lenge Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Også den A knappen er ren tortur. Mange fine gloser når den og "inni veggen" ødelegger noe. A-knappen som går inntil vegger er det som holder meg og motorsaga i live Min greie med motorsag: Slenger jeg meg inntil nærmeste vegg som er bak fienden og trykker A + retningen fienden står akkurat når jeg treffer veggen, noe som resulterer i at når fienden akkuratt har rukket såvidt å snu seg etter det første "slenget" mitt så er jeg på full fart på vei tilbake/rundt han mens jeg holder inne holder inne B-knappen... K.O! Men det er ikke alt Kan jo ikke røpe alt Sikker på at jeg har flere vellykede drap med denne metoden enn en gjennomsnitts samvittighet tåler Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Var fett å spille igår sammen med Chrissj, Lakus, Shaft, Habanero, gunders, LordFighter og alle guttah Og til team Chrissjo, "bow chica Bow a Bow" Endret 9. desember 2006 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Northland Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Er det noen av dere som kaller dere for hjul jekk? Endret 9. desember 2006 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ja, hvem er Hjul Jekk? Genialt Gamertag btw! Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Herlig når vi spillet 5 mot 2... WTF? "øø folkens, vi er 5 mann på laget no" "wtf?" *Alle stopper opp og ser seg rundt* PRICELESS. Mye merkelige bugs til tider 7460107[/snapback] Jeg så at vi var åtte mann og startet gamet på vanlig måte. Det første jeg så etter jeg hadde presset start var at det var tre på det ene laget og fire på det andre... "Hææ? Hvor ble av sistemann da?" Vi spillte jo selvølgelig videre med tre på det ene, og mest sannsynelig fire på det andre. Laget mitt på tre ble slakta av en merkelig grunn, og i dødmannschatten får jeg høre av LordShaft at de var fem mann på laget "What?"... Skal si jeg lo godt da Shaft fortalte meg det :!: Siden tredjemann på laget vårt stakk nesten med en gang, var det like greit å hoste på nytt. 5 mot 2 er jo farlig det... Skal si det er noen merkelige bugs i spillet til tider. Noen som har opplevd å blitt tatt med motorsaga mens en er 5 meter unna han med motorsaga? Tror liksom at en klarer å komme seg unna en nestenulykke og så blir en likevel saga i tusen. Endret 9. desember 2006 av Black&Red Lenke til kommentar
Northland Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 2 ganger har det skjedd (på samme server iløpet av en 15min. ) at jeg begynner å sage på en som allerede sager på meg.. Så noe snålt ut.. Er det slik at dere har laget lag nå? Eller spiller dere bare random? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har hatt meg ett par runder nå, men tror det blir rolig i kveld! Må ha meg en tur på butikken å handle inn litt godsaker og mat. Så blir det kanskje en tur på fylla. Hvis ikke blir jeg nok å finne online med boxa mi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Håper det blir noen som spiller i dag og, været her har vært så kjedelig i feler uker nå så jeg orker ikke bevege meg ut Invite meg så er jeg sikkert med hvis jeg ikke spiller med noen norske fra før Er med fra halv sju å utover. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noen spiller nå? Jeg og en kompis ser etter et rom... Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg skal ut å spise også blir det vel litt pilsing før jeg retunerer til godstolen! Blir ikke bytur, lite peng og lite folk som skal ut. Så jeg er vel tilbake litt senere i kveld! Oppfør dere pent så lenge jenter Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg kan sikkert hoste, begynner nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg kan bli med om 10 minutter, GT er Camrot Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har et rom nå... Søk på 5 runder warzone så finner dere meg. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hva er egentlig forskjellen på ranked match og det andre? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 -Ranked får du achievements og havner på en liste over de beste spillerne, kan ikke invite venner. -Player kan du invite hvem du vil, men får ikke achievements og kommer ikke på noen liste, men er til gjengjeld mye morsommere synes jeg da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg er med i kveld - invite meg om dere vil . GT: Storveis Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Hopper på om ett kvarters tid.. må bare få dissa damene ut av leiligheten! Bare å invitere om noen spiller! Tag@ KEELr Endret 9. desember 2006 av Drunk In Public Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ahhhh... dumt at det ikke går å invitere folk som ikke er inne på vennelista. Må jo hele tiden slette folk... Nå tar jeg meg heller en tur på byen. Men er klar for spill i hele morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg