Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ga jeg meg..Silent Bob signing out! jeg MÅ finne det headsettet..kjedelig å ikke kunne snakke :/.

Men - synes ikke det gikk så halvdårlig! Bedre enn jeg frykta i allefall...men flink er jeg ikke :).

EDIT: Spillte mot Chrissj, LordFighter, Habaneroetellerannet og Saint(noe?), og på lag med lordshaft, Hjul Jekk og et par andre som bytta på....Vi tapte for det meste :p.

Lenke til kommentar

Jeg synes det gikk strålende jeg!

Du reddet meg noen ganger der, og du hang med hele tiden!

Skills er mer eller mindre revnende likegyldig, viktigste er at du har det gøy og du får være med å ha det morro la med resten!

I tilfelle noen er redd for å være med for de ikke har spilt "lenge nok" eller tror de er dårlig. Kan jeg betrygge dere med at vi alle suger lut til tider.

Hiv dere med, tar ikke lange tida før det sitter i fingrene og vi har alle vært kalv en gang!

Skulle noen komme med spydigheter ryker de rett ut! Dette er noe jeg ikke vil ha inne når jeg spiller.

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
Jeg synes det gikk strålende jeg!

Du reddet meg noen ganger der, og du hang med hele tiden!

Skills er mer eller mindre revnende likegyldig, viktigste er at du har det gøy og du får være med å ha det morro la med resten!

I tilfelle noen er redd for å være med for de ikke har spilt "lenge nok" eller tror de er dårlig. Kan jeg betrygge dere med at vi alle suger lut til tider.

Hiv dere med, tar ikke lange tida før det sitter i fingrene og vi har alle vært kalv en gang!

Skulle noen komme med spydigheter ryker de rett ut! Dette er noe jeg ikke vil ha inne når jeg spiller.

Mvh

-Shaft-

7457889[/snapback]

Kan bare si at jeg storkoste meg! Bare å invitere meg andre ganger om dere ser meg online og :).

Var veldig veldig gøy ^^..noe GeoW generellt er.

Jeg får jo ikke spillt de andre spilla mine når jeg holder på sånn :p.

Lenke til kommentar
ja nei eg er med i kveld for svarte, lenge sia no. Frihelg, dama er borte og eg kan bli slaktet og brøle vill og salig pga. ingen er hjemme!!

7457862[/snapback]

Ja men se å peis han da di rotte!

Lenge siden vi har stått hånd i hånd på slagmarken no! Jeg triller meg online igjen nå!

Gi meg en lyd når du er klar :innocent:

Lenke til kommentar

Hahahaha........ :!:

Ja i kveld var det helt sykt! du snakker om Jojo spilling. i ene øyeblikk går det supert i det andre går det så til de grader på trynet.

Men morro var.........for ikke å snakke om å ha ShrugZ på lag igjen :!:

Mr. Positiv er jo bare hysterisk. klarer ikke la vær å le av han. hoho.

Satser på å få til noen game i løpet av helga. Til dere som ikke fikk blitt med i kveld, sorry, men det skal få klare å ta igjen :yes:

Takk for kampen gutter.

Lenke til kommentar

Genial kveld! Tror nesten dette her var en av de morsomste matchene mine! :thumbup:

Håper alle som har tid både har lyst til, og faktisk stille opp i morgen! Fordi dette her var bare utrolig artig. Jeg klarte ikke legge det vekk, og jeg og LordFighter tok en liten togrunde når alt tok slutt... det spillet er altfor avhengighetskapende.

Velvel, i kveld gikk det veeldig opp og ned. En gang var det Lakus på mitt lag som var i slaget, en annen gang var det LordFighter. Chrissj var også lite hyggelig å møte i et mørkt hjørne... og var ikke bedre når Mala snudde seg 180grader og delte kroppen min når jeg kom med sagen hevet. :dontgetit:

Lenke til kommentar

I dag hadde vi det sykt morsomt! Selv om Team Chrissj hadde en del uflaks og ble slått av LordShaft++... Det skyldes helt sikkert LakusPakus som var på det andre laget :cool:

Snakk om ups & downs :whistle: I det ene øyeblikket banker du rompe og i det andre er du nede for telling før gamet begynner. Til tider er dette et utrolig irriterende spill. Den forbanna A-knappen ødelegger det hele... Setter seg fast i alt!

Men det viktigste er å ha det gøy, og det hadde vi i massevis! Snakkes on the field for some more slaughter :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...