Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Jeg er også med! Alle gode (ehrm...  :blush: ) krefter må forenes for å nedkjempe Team Chrissj!! La oss sette røykgranater på dem mens de løper for livet vekk fra våre ildspyttende gevær og snerrende motorsager!  :w00t:

Jaha? Røykgranater? Løping?

Fest en røykgranat på meg og du får en motorsag i ryggen, ikke en løpende hodeløs kylling, jeg lover.

Flere som kan skrive under på det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaså ja, er LordFighter herfra? Spilte mot fyren idag, og han tok knekken på meg hele tiden. Han var OVERALT! Jeg suger riktignok, men fortsatt irriterende å spille mot en som er så god. :p

7450898[/snapback]

Jeg er herfra ja :) Hva er gamertagen din da? Hadde vært litt morro å vite hvem som gir ros.

Uansett så vil jeg takke alle som var med å spillte i dag. Var utrolig artig :D Uheldigvis har jeg mattetentamen i morgen, så jeg måtte avslutte et par timer tidligere :(

Vi må få til noe spilling i morgen også!

@starfish: Jeg skal legge deg til i lista mi, så skal jeg nok invitere deg. Det har seg slik at du ikke kan finne norske servere (Hvis du har flaks kan du havne på en da).

7451610[/snapback]

Bond. James Bond. :p

Gamertagen er Kamao80. Tror jeg har spilt med mange herfra, som f.eks Lakuspakus eller no. Det er egentlig ikke så vanskelig å finne norske. 3 av 5 ganger så pleier jeg faktisk å havne i en server med norske. Det er ikke så ille.

Lenke til kommentar
Jau. Du er svingod også i likhet med han LordFighter. :p

Er ikke sikker på om jeg fortjener så mye skryt :blush:

Er jeg heldig så klarer jeg et par kills. Hehehe

Joa, men det handler også veldig mye om hvordan type lag man er på, er man på ett lag som ikke snakker sammen elns så vinner man ikke.

GoW "krever" lag som snakker sammen og ikke løper 1mann hver vei, da er man doomed!

Tips: Vær til enhver tid oppmerksom på hvor det andre laget er, og meld fra til lagkameratene dine hvis du ser dem bevege seg ;)

Lenke til kommentar
Er jeg heldig så klarer jeg et par kills. Hehehe

Joa, men det handler også veldig mye om hvordan type lag man er på, er man på ett lag som ikke snakker sammen elns så vinner man ikke.

GoW "krever" lag som snakker sammen og ikke løper 1mann hver vei, da er man doomed!

Heelt enig!

Kommunisering med laget er noe av det viktigste. Kommer man på et lag hvor ingen prater har laget så godt som tapt. Et snakkende lag er et vinnende lag.

Men vet folket når de har tenkt å spille i dag?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...