Lakus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg er også med! Alle gode (ehrm... ) krefter må forenes for å nedkjempe Team Chrissj!! La oss sette røykgranater på dem mens de løper for livet vekk fra våre ildspyttende gevær og snerrende motorsager! Jaha? Røykgranater? Løping? Fest en røykgranat på meg og du får en motorsag i ryggen, ikke en løpende hodeløs kylling, jeg lover. Flere som kan skrive under på det Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg satser på at det blir en del GoW på meg i helga. Spesielt søndag blir nok bra, da jeg helt sikkert kommer til å tilbringe hele dagen fyllesyk i sofaen Det kan vel kanskje gå utover prestasjonene, men satser på at det er en del med samme symptomer der ute Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jaså ja, er LordFighter herfra? Spilte mot fyren idag, og han tok knekken på meg hele tiden. Han var OVERALT! Jeg suger riktignok, men fortsatt irriterende å spille mot en som er så god. 7450898[/snapback] Jeg er herfra ja Hva er gamertagen din da? Hadde vært litt morro å vite hvem som gir ros. Uansett så vil jeg takke alle som var med å spillte i dag. Var utrolig artig Uheldigvis har jeg mattetentamen i morgen, så jeg måtte avslutte et par timer tidligere Vi må få til noe spilling i morgen også! @starfish: Jeg skal legge deg til i lista mi, så skal jeg nok invitere deg. Det har seg slik at du ikke kan finne norske servere (Hvis du har flaks kan du havne på en da). 7451610[/snapback] Bond. James Bond. Gamertagen er Kamao80. Tror jeg har spilt med mange herfra, som f.eks Lakuspakus eller no. Det er egentlig ikke så vanskelig å finne norske. 3 av 5 ganger så pleier jeg faktisk å havne i en server med norske. Det er ikke så ille. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tror jeg har spilt med mange herfra, som f.eks Lakuspakus eller no I'm a bloddy rock star! U cant touch me u fukin possers! LoL. Jeg ble nevnt Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jau. Du er svingod også i likhet med han LordFighter. Er jeg heldig så klarer jeg et par kills. Hehehe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jau. Du er svingod også i likhet med han LordFighter. Er ikke sikker på om jeg fortjener så mye skryt Er jeg heldig så klarer jeg et par kills. Hehehe Joa, men det handler også veldig mye om hvordan type lag man er på, er man på ett lag som ikke snakker sammen elns så vinner man ikke. GoW "krever" lag som snakker sammen og ikke løper 1mann hver vei, da er man doomed! Tips: Vær til enhver tid oppmerksom på hvor det andre laget er, og meld fra til lagkameratene dine hvis du ser dem bevege seg Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Er jeg heldig så klarer jeg et par kills. Hehehe Joa, men det handler også veldig mye om hvordan type lag man er på, er man på ett lag som ikke snakker sammen elns så vinner man ikke. GoW "krever" lag som snakker sammen og ikke løper 1mann hver vei, da er man doomed! Heelt enig! Kommunisering med laget er noe av det viktigste. Kommer man på et lag hvor ingen prater har laget så godt som tapt. Et snakkende lag er et vinnende lag. Men vet folket når de har tenkt å spille i dag? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Men vet folket når de har tenkt å spille i dag? Er ikke helt sikker på om jeg skal spille i dag, kanskje en tur ut Menneh er vel i 6 tia det starer ordentlig? Har vært det en stund? Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Må prøve å komme meg online ikveld; har lyst til å teste den fancy nye trådløse mic'en... Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg stiller gjerne til kamp mot dette team chrissj som alle er så fanbois av her inne har partert nok folk til å gjøre en forskjell jeg mener jeg.. blir med lordshaft jeg siden vi har litt fartstid sammen nå Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ser ut som en utfordring Si ifra til meg hvis det blir kamp a. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg er klar fra omtrent nå og utover kvelden! Så hvis dere ser meg online, send meg ei melding så får vi igang en match! Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg kan godt hoste games nå, add GT Akadaver og send ei melding. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg kan godt hoste games nå, add GT Akadaver og send ei melding. Invite meg! Nå er vi noen igang her.. hvis noen vil være med send mld til Akadaver elle Lakuspakus Endret 8. desember 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg kommer på om en halvtimes tid tenker jeg. Håper på en plass da;) Endret 8. desember 2006 av Chrissj Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Skal sende ei melding etterpå - håper jeg får være med... Bare et problem - jeg ser ut til å ha mista headsettet mitt :S.. Ikke verst etter bare å ha hatt x360 ei uke...:/ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg kan godt hoste games nå, add GT Akadaver og send ei melding. 7456908[/snapback] GT Akadaver eksisterte ikke? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Han heter nok bare Akadaver - GT var sikkert forkortelse for GamerTag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg kan godt hoste games nå, add GT Akadaver og send ei melding. 7456908[/snapback] Har nettopp sendt en melding. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Bare å invite meg - GT er Storveis. Og..bare å prøve igjen flere ganger, for jeg sliter med å få kobla meg til nye spill - men når jeg først er inne er alt dønn stabilt (noen som har tips for å fikse slikt? bruker IKKE ruter elnosånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg