Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Av en eller annen grunn opplever jeg flest dager med sistnevnte resultat :)

 

Når jeg ser Habanero faller sannsynligheten for å overleve ned på 0,1%. I det øyeblikk jeg ser ham så dør jeg. Skulle vært regler mot sånt :)

7444806[/snapback]

 

Du har hatt uflaks, dvs møtt meg da jeg har hatt flaks. :p

Som folk sier, det er litt lotto hvordan det går fra dag til dag, hehe!

 

Jeg kommer nok forøvrig ikke på idag, men kanskje imorgen evt senere i helga....

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Jaså ja, er LordFighter herfra? Spilte mot fyren idag, og han tok knekken på meg hele tiden. Han var OVERALT! Jeg suger riktignok, men fortsatt irriterende å spille mot en som er så god. :p

7450898[/snapback]

 

Jeg er herfra ja :) Hva er gamertagen din da? Hadde vært litt morro å vite hvem som gir ros.

 

Uansett så vil jeg takke alle som var med å spillte i dag. Var utrolig artig :D Uheldigvis har jeg mattetentamen i morgen, så jeg måtte avslutte et par timer tidligere :(

 

Vi må få til noe spilling i morgen også!

 

@starfish: Jeg skal legge deg til i lista mi, så skal jeg nok invitere deg. Det har seg slik at du ikke kan finne norske servere (Hvis du har flaks kan du havne på en da).

Lenke til kommentar
Uansett så vil jeg takke alle som var med å spillte i dag. Var utrolig artig :D Uheldigvis har jeg mattetentamen i morgen, så jeg måtte avslutte et par timer tidligere :(

 

Vi må få til noe spilling i morgen også!

Du fikk jo ikke lov til å være på COG en stund, pga de sutreungene :innocent:

 

I morgen får ikke jeg spillt noe særlig etter kl 4-5 om ettermiddagn.

Men da er jo hele Lørdagen fri som fullesjuk da.

 

 

BTW: Team Chrissjo Shows People How To Kick Ass... Again!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Vi stilte med en sterkt lag følte jeg :)

 

Men problemet var når LordFighter byttet side... og jeg skulle prøve meg med sniper mot han. Det gikk ikke, og ettersom jeg hadde kun hagle igjen ble det meg vs Lord(hagle)Fighter! Og det gikk rett til helvete! Skal aldri aldri prøve på det igjen.

 

Men det må bare bli spilling i morra! Gleder meg allerede jeg!

Lenke til kommentar
Team Chrissj er i ferd med å bli ett lag som folk skjelver i buksene når de hører deres navn. Moro! Nå venter vi bare på at Lordshaft skal ta sin grusomme hevn over oss..

7451916[/snapback]

Jeg fikk min gode hevn i går!

Klart no var ikke hele team Chrissj samlet. Men Lakus, Fighter og med litt hjelp av Kaiuss måtte blø kraftig når jeg var inne!

 

Jeg ga meg riktig nok i 22:30 tiden og hva som skjedde etter det vet jeg ikke! :tease:

Lenke til kommentar
Team Chrissj er i ferd med å bli ett lag som folk skjelver i buksene når de hører deres navn. Moro! Nå venter vi bare på at Lordshaft skal ta sin grusomme hevn over oss..

7451916[/snapback]

Jeg fikk min gode hevn i går!

Klart no var ikke hele team Chrissj samlet. Men Lakus, Fighter og med litt hjelp av Kaiuss måtte blø kraftig når jeg var inne!

 

Jeg ga meg riktig nok i 22:30 tiden og hva som skjedde etter det vet jeg ikke! :tease:

7452755[/snapback]

 

Jeg er gjerne med deg mot team Chrissj i helga jeg ;)

Lenke til kommentar
Ah fy faen. Termen "I feel like shit" passer utrolig bra nå. Ute med en leverandør i går kveld/natt, hjemme klokka tre i dag morres og gikk på jobb syv....

 

Så jeg trenger masse games utover kvelden i dag for å reparere!

7452964[/snapback]

 

Kjenner problemet. Under oljemessa i år gjorde jeg det samme 3 dager i løpet av uka. Kommer aldri til å glemme det ...

Lenke til kommentar

 

Jeg er gjerne med deg mot team Chrissj i helga jeg ;)

7452877[/snapback]

 

Jeg er også med! Alle gode (ehrm... :blush: ) krefter må forenes for å nedkjempe Team Chrissj!! La oss sette røykgranater på dem mens de løper for livet vekk fra våre ildspyttende gevær og snerrende motorsager! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...