Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

 

Jeg må desverre skuffe dere i dag gutta! Jeg rekker hjem en liten tur etter ett møte på jobb, stikker i dusjen, gjør det man gjør der...og reiser ut på byen med Lexmark.

 

Så er nok ikke hjemme før i natt engang. MEN, jeg er MEGET klar i helgen :) Såvidt jeg vet har jeg totalt fri fra alt og alle denne helgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg må spille rimelig intensivt noen dager for å komme opp på et akseptabelt nivå. Føler meg til tider helt hjelpesløs. Med en gang jeg kommer i en duell får jeg helt panikk :)

7444661[/snapback]

 

Til tider så er det det samme her. Spesielt når Habanero kommer rundt hjørnet. Da er det bare.... :no: og løpe som bare juling :p Men har vel blitt noe bedre siden jeg begynte, så det kommer vel. Men går veldig opp og ned.

 

Noen dager treffer du alt du sikter på, andre ganger treffer du ikke en dritt.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg må spille rimelig intensivt noen dager for å komme opp på et akseptabelt nivå. Føler meg til tider helt hjelpesløs. Med en gang jeg kommer i en duell får jeg helt panikk :)

7444661[/snapback]

 

Til tider så er det det samme her. Spesielt når Habanero kommer rundt hjørnet. Da er det bare.... :no: og løpe som bare juling :p Men har vel blitt noe bedre siden jeg begynte, så det kommer vel. Men går veldig opp og ned.

 

Noen dager treffer du alt du sikter på, andre ganger treffer du ikke en dritt.

7444703[/snapback]

 

Av en eller annen grunn opplever jeg flest dager med sistnevnte resultat :)

 

Når jeg ser Habanero faller sannsynligheten for å overleve ned på 0,1%. I det øyeblikk jeg ser ham så dør jeg. Skulle vært regler mot sånt :)

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Han høres da ut som en skummel fyr! Men hva med å holde sammen for å drepe han? Du springer først, og dermed går han etter deg først... etterpå kan jeg skyte han  :innocent:

Det funker nok ikke gutten min.

For da kommer vi andre i Team Chrissj rett bak for og backe han opp med noen motorsager og en hagle til ;)

 

"Aldri gå alene uten tilstrekkelig kamptrening - Vigrid"

...kan vel også påpeke at Habanero har nok kamptrening :p

Lenke til kommentar

Argh, en strek i regningen det Lakus!

 

Hvem er det egentlig som som er på Team Chrissj? Håper ikke dere har LordFighter i tillegg til dere selv :dontgetit: Med litt sniper backup øker nemlig sjansene for suksess med 50% ;)

 

Edit: Kamptrening er forsåvidt noe jeg mangler for tiden... får nemlig kun spilt i helgene, så hele uken hvor jeg bor på internat er helt uten Live

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar
Har en modifisert xbox med flere partisjoner og alle spillene ligger på F:, men den partisjonen er rimelig full akkurat nå. Har god plass på E: og der ligger det en mappe som heter games, men hvis jeg flytter over spill til den partisjonen så vises ikke de spillene i listen. Hvordan får jeg spill fra begge partisjonene til og vises i listen?

 

Siden jeg alt er i gang med å spørre; hver gang jeg setter inn en dvdfilm i xboxen så rebooter den hele tiden. Får at jeg skal få sett filmen så må jeg først starte programmet som lar meg se film uten den pluggdingsen man egentlig må kjøpe og så fungerer det. Hvordan unngår jeg det problemet?

 

Edit: Kjører Avalaunch hvis det har noe og si.

7445140[/snapback]

 

 

Argh, en strek i regningen det Lakus!

 

Hvem er det egentlig som som er på Team Chrissj? Håper ikke dere har LordFighter i tillegg til dere selv  :dontgetit:  Med litt sniper backup øker nemlig sjansene for suksess med 50%  ;)

 

Edit: Kamptrening er forsåvidt noe jeg mangler for tiden... får nemlig kun spilt i helgene, så hele uken hvor jeg bor på internat er helt uten Live

7445402[/snapback]

 

Han var med i går....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...