Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Er og med i morgen forhåpentligvis.. I alle fall litt.. Tror jeg har lagt planer i det virkelige liv også:S grøss og gru.. Men blir vel en runde eller to, med nytt headsett forhåpentligvis!

7443650[/snapback]

 

Det virkelige liv :hmm: Det var noe det å ja :ohmy:

 

Hehe... Du hadde en del problemer med headsettet ditt.

Jeg har skaffet med det trådløse og synes det er ganske bra, bortsett fra en ting. Og det er at jeg tror at de som hører meg over live ofte hører ekko fra det som blir sagt fra høyttaleren i mikken.

 

Menmen... Ellers har jeg ikke noe å utsette på den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hørte ikke noe ekko fra deg.. Mulig jeg går for det.. Ellers blir det ett standard headset.. Mulig jeg går for live visiongreia og.. Følger jo med ett headset der... hmmm..  Men trådløst er nok lurest..

7443743[/snapback]

 

Da er det jo greit.

 

Det er utrolig praktisk å stikke på kjøkkenet og lage seg noe å drikke/snacks, imens en hører på hva resten i gamet snakker om, uten å måtte drasse på kontrolleren i tillegg. Trådløs er stikkordet.

 

Merk deg. Det er ca. 8 timers levetid på mikken. Etter det må en lade den i ca. 4 timer. Kan være greit med en backup-mikk hvis den trådløse plutselig dør.

Lenke til kommentar

En del off topic...

 

Hvis du ikke vil ta sjansen på å gå tom for batteri under en viktig/morro Team Chrissjhoi kamp, så er den med tråd mest aktuell. (Du kan trykke på Xbox Live knappen for å se hvor mye batteri det er igjen på den trådløse).

 

Og så syntes jeg kvaliteten på den trådløse ble marginalt bedre. Både når jeg snakket og når jeg hørte andre... Du kan jo eventuellt joine de pedofile og kjøpe deg et Live Vision kamera :p Der får du jo både kamera og headsett med tråd til nesten den samme prisen.

 

Back to the topic...

 

Satser på at folk er ivrige til å spille i helgen :)

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke for meg at jeg får brukt det tøysekameraet til noe.. Og om elkjøp kjører samme pris på headset med tråd i butikk som i nett, så koster det kun 179 kr for ett slikt headset. Da kan man jo kjøpe to;) Uansett.. Jeg er desperat, jeg kjøper det de har. SKAL ha mikk i morra. Så om det blir trådløs, med kamera eller vanlig så blir det mikk. Om jeg må betale 179 eller 495.. Mikk skal jeg ha! I morra! Men kvelden nu. Spilles i morgen;)

Lenke til kommentar

Er det noe spilling planlagt for morgendagen da? (eller senere i dag blir det vel)

 

Har fri til fredagen så jeg kommer meg hjem fra dette grufulle internatet uten Live tilgang en dag tidligere :thumbup: Så jeg er helt klar for litt GoW!

 

Hvordan er Vegas communityet for tiden? Vurderer et kjøp, og det blir helt garantert et kjøp dersom de er like mange norske som spiller Vegas som det er av GoW.

Lenke til kommentar

Blir nok en del gaming i morra også skal du se ;)

 

Jeg har bare trening og visning på plakaten i morra! bortsett fra det blir det geeking foran skjermen.

 

Tror ikke Vegas miljøet er blitt like stort enda! selv om jeg ser at det er en del som spiller det. Skal ha spillet selv, men det blir ikke før til jul (julegave til meg selv)

 

Jeg får helt makk av den batteri driten! selv om ledning plager meg grenseløst det også, så forblir det mic med tråd for min del! Fikser ikke å gå tom for batteri på flere duppeditter no. Da blir jeg sinnsyk :!:

Lenke til kommentar

:D Hehehe, skjønner! Blir litt mye batteristyr ja! Men tenkte at jeg skulle kjøpe meg et slikt trådløst headset selv til helga. Og deretter kjøpe meg Vegas rundt juletider, da jeg bare er hjemme 2-3 dager i uken, og dermed har jeg nok med å rekke CoD3 og GoW :dontgetit: Men i julen blir det så mye spilling (og festing) at Vegas inntar huset mitt!

 

Alternativt kjøper jeg Vegas nå, og headset til jul :hmm:

Lenke til kommentar
Er det noe spilling planlagt for morgendagen da? (eller senere i dag blir det vel)

 

Har fri til fredagen så jeg kommer meg hjem fra dette grufulle internatet uten Live tilgang en dag tidligere  :thumbup:  Så jeg er helt klar for litt GoW!

 

Hvordan er Vegas communityet for tiden? Vurderer et kjøp, og det blir helt garantert et kjøp dersom de er like mange norske som spiller Vegas som det er av GoW.

7444001[/snapback]

 

hvorfor i all verden mååå du spille med norske spllere bare ? Jeg syntes det er helt klart mye coolere å snakke med folk fra andre land... Mye gotfolk der ute, har en dubai fyr og et par italienere osv.. Amerikanerne er som regel jævlig cocky, spesielt morsomt er det når engelsk menn eier dem da blir det hefitg sånn british dialekt gjøre narr av opplegg LMAO :!:

Lenke til kommentar

Syntest det er artigst å spille med norske folk jeg :) Syntest som du selv sier at i allefall amerikanere er veldig cocky, og veeldig mange gjør alt for et par poeng i ranked game. Hehe, var kult når vi var norske mot amerikanere, og amerikanerne var helt sikre på at de skulle "own our asses" :!: Men de tapte ganske heftig... var vel på samme runden visse folk sa at de var 50år og da jeg kom tilbake headsetet hørte jeg "watch out toast, we're playing against 50 years old child molesters". Skjønte ikke hva som skjedde med en gang :dontgetit:

 

Men selvfølgelig, legger man til mange fra andre land man vet spiller rent og for å ha det gøy blir det like gøy det sikkert! Men akkurat nå er alle på min friends list norske, og dermed blir det ikke noen endring på det med det første

Lenke til kommentar

Helt enig med deg Tøffli. Å spille med norske er best. Selv om det til tider er artig å slå av en useriøs prat med ville amerikanske 13-åringer :whistle: Eller teste ut tyskferdighetene med noen tyske :ermm:

 

Om jeg ikke husker feil så forsvann amerikanerne fort som fy fra serveren etter vi eide de totalt et par runder.

 

Da gjenstod det bare å komme seg i sengs... Go GoW!

 

Edit: Skriveleif

Endret av Black&Red
Lenke til kommentar
Kan noen skrive detaljene til denne serveren igjen? Vil gjerne bli med på morroa :)..

 

Storveis er forøvrig min gamertag.

7435853[/snapback]

Spiller vi "Player Match" så må en sende deg en gameinvite. Eller du kan være heldig å trykke på gamercardet til en av de som er inne å få opp alternativet "Join session in progres" Men det er helt klart enklest å få seg en invite fra de som er inne!

 

Spiller vi "Ranked Match" så blir vi enig på forhånd hvem som er host og hvor mange runder vi spiller. Da går du bare inn på Ranked match-->Find Custom Match også setter du maks og min runder på det antallet som vi har blitt enig om. Da får du opp ei liste med navn! Der finner du nicket/gamertag'en til han som hoster gamet :)

 

Det er bare å hive seg med når du ser at noen av oss er online ;) skal legge til gamertaggen din nå jeg!

 

Mvh

-Shaft-

7436756[/snapback]

Hmmm..jeg prøvde meg nå i kveld, sendte deg en melding (tror jeg..?) om å få være med å spille :p.

 

Fikk ikke noe svar, hehe...

 

Hvordan kommer jeg enklest i kontakt med dere som kan invite..? Jeg er seriøst TOTALT blank på xbox live...

Lenke til kommentar
Kan noen skrive detaljene til denne serveren igjen? Vil gjerne bli med på morroa :)..

 

Storveis er forøvrig min gamertag.

7435853[/snapback]

Spiller vi "Player Match" så må en sende deg en gameinvite. Eller du kan være heldig å trykke på gamercardet til en av de som er inne å få opp alternativet "Join session in progres" Men det er helt klart enklest å få seg en invite fra de som er inne!

 

Spiller vi "Ranked Match" så blir vi enig på forhånd hvem som er host og hvor mange runder vi spiller. Da går du bare inn på Ranked match-->Find Custom Match også setter du maks og min runder på det antallet som vi har blitt enig om. Da får du opp ei liste med navn! Der finner du nicket/gamertag'en til han som hoster gamet :)

 

Det er bare å hive seg med når du ser at noen av oss er online ;) skal legge til gamertaggen din nå jeg!

 

Mvh

-Shaft-

7436756[/snapback]

Hmmm..jeg prøvde meg nå i kveld, sendte deg en melding (tror jeg..?) om å få være med å spille :p.

 

Fikk ikke noe svar, hehe...

 

Hvordan kommer jeg enklest i kontakt med dere som kan invite..? Jeg er seriøst TOTALT blank på xbox live...

7444192[/snapback]

 

Legg til: OwnedToast GoN i din friendslist. Jeg tar kontakt med deg i morgen (dag) og inviterer deg så fort vi setter opp en norsk server :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...