Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spilte syyykt dårli...  :blush:

 

Fikk i det minste inn noen parteringer, men Kill/Death ratio snakker vi ikke om  :!:

 

Beklager at jeg stakk uten å si ifra, men det dukka opp noe som krevde litt stress og slikt! Beklager!

7443434[/snapback]

Det går fint, noen quiter for de har noe viktig å ta seg av. Jeg har en tendens til å quite i reint raseri :whistle:

 

Så dette tar vi nok igjen en annen dag :)

Lenke til kommentar
Jeg spilte syyykt dårli...  :blush:

Fikk i det minste inn noen parteringer, men Kill/Death ratio snakker vi ikke om  :!:

Beklager at jeg stakk uten å si ifra, men det dukka opp noe som krevde litt stress og slikt! Beklager!

Jeg skal skyte deg med Slingshot, Hagle deg ned meg Lancer kuler, Sage deg i to, gi deg en Blomsterbukett, se deg sprenge, for så og bruke Doris til å smelle bort de små skitne restene dine Sursokk ;)

 

... :tease:

 

Edit: Takk til Chrissj som påpekte stavefeilen i "granat"

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Jeg spilte syyykt dårli...  :blush:

 

Fikk i det minste inn noen parteringer, men Kill/Death ratio snakker vi ikke om  :!:

 

Beklager at jeg stakk uten å si ifra, men det dukka opp noe som krevde litt stress og slikt! Beklager!

7443434[/snapback]

 

Noe som krevde stress og slikt? Høres mistenkelig ut som ett kvinnebesøk...

 

Jeg skal skyte deg med Slingshot, Hagle deg ned meg Lancer kuler, Sage deg i to, Tag'e en granat på deg, se deg sprenge, for så og bruke Doris til å smelle bort de små skitne restene dine Sursokk

 

Granat? Blomsterbukett mener du vel?

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar
Jeg jobber og ser på Scrubs også!

Njaaaa... jobb er ikke liv, det er noe man må får å tjene nok penger til og kunne kjøpe seg ett år til med Xbox Live Gold slik at man kan spille i enda ett år.

 

Scrubs er vel litt på kanten, eller hva? Nesten sosialt!

 

Edit: "kvinnfolk er bare 70% vann uansett så jeg skjønner ikke hva dere ser i dem" som lærern min sa engang i tia :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Jeg spilte syyykt dårli...  :blush:

 

Fikk i det minste inn noen parteringer, men Kill/Death ratio snakker vi ikke om  :!:

 

Beklager at jeg stakk uten å si ifra, men det dukka opp noe som krevde litt stress og slikt! Beklager!

7443434[/snapback]

 

Noe som krevde stress og slikt? Høres mistenkelig ut som ett kvinnebesøk...

 

 

 

:whistle:

 

Banker dere en annen dag! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, noe må jeg jo gjøre for å dempe abstinensene etter at GoW plutselig ble revet bort fra meg :wee:

 

Og jeg vil forøvrig meddele at det faktum at enkelte mennesker her inne faktisk ser på Scrubs, og bidrar til den seriens eksistens på norkse skjermer tenner en ekstra liten gnist i meg ;) Håper bare at folk fremdeles spiller når jeg er klar igjen.

 

I'll see you on the battlefield! (most likely in 2007 :roll: )

Lenke til kommentar
Og jeg vil forøvrig meddele at det faktum at enkelte mennesker her inne faktisk ser på Scrubs, og bidrar til den seriens eksistens på norkse skjermer tenner en ekstra liten gnist i meg ;) Håper bare at folk fremdeles spiller når jeg er klar igjen.

Sett på det siden i sommer elns?!

Så en episode i Spania og de der nede sa det var fett.

Dro hjem og betalte overpris på alt jeg kunne finne av Scrubs, tilogmed sånne doscrubs man vasker do med ... :innocent:

 

Edit: :ohmy: Et Team Chrissj inntakspørsmål! :ohmy:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Ikke bare det... Denne karen kjøper de;) Eller sett på TV3 og ZTV tidligere. Kjøpte meg sesong 1 forrige uke. Storkoser meg:D De resterende sesongene er på ønskelista til jul. Kongeserie. Har ikke sett så mye fra sesong 4 tror jeg, så gleder meg til den:D

 

LAKUS: Laste ned? Fy deg! En slik genial serie fortjener de skarve to hundrelappene det koster pr. sesong på elkjøp! *rise*

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar

Chrissj har planer om å ditche oss altså, hæ? :hrm:

 

Er alltid med jeg så lenge jeg er på Live, og får en invite.

Og dere andre beware, hvis jeg er på deres server og noen fra Team Chrissj inviter meg ett annet sted, da er ikke jeg på deres lenge.

 

Samme gjelder hvis ChocoPuffS89 vil spille Insane Coop!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...