_norse_ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) I alle fall smarte nok til å vite at det staves usannsynlig 7443104[/snapback] Hvis man skal skrive etter ordboka er det kanskje riktig. Jeg velger min egen tolkning av det norske språk, og da staves det slik jeg skrev Endret 6. desember 2006 av Norse360 Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Argh......blir så helvetes forbanna når jeg ikke får til! Dette kan vel ligne mer på team Chrissj Endret 6. desember 2006 av LordShaft Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Nei jeg har fått ett helt nytt bilde av en veldig troverdig kilde!! Dette er Team Chrissj når de var på photoshoot i forrige uke. De skulle prøve å sikre seg sponsorer! Som dere ser, er ganske barsk look på Chrissj (les=midten) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) [/img]Dette kan vel ligne mer på team Chrissj Fritt for å være han nederst til venstre Edit: På øverste bildet Endret 6. desember 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) LordShaft.. Dette er en tråd hvor vi snakker om å spille GEOW online. Ikke en tråd hvor du viser frem dine samlivspartnere! Skjerpings;) Endret 6. desember 2006 av Chrissj Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Hehehe.... Jeg er klar igjen om få strakser! måtte bare ta meg ett par beroligene. Trodde seriøst det skulle tippe over for meg en liten periode. <----- jeg dårlig taper.......NEIDA :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 <----- jeg dårlig taper.......NEIDA :!: FAEN I HELVETTE!!! EG DAUE!!! ... Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Faen det lagge! E ekkje så dårleg! Det er linjo! LINJO! Wææææ.. Mamma! Eg vil ha PUPP! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Stygt redd for hva som kommer til å skje når en moderator ser alt den dritten vi har snakki Skal ikke heller lage vår egen "Team Chrissjo og alle som hater dem" tråd i OT-Baren da On Topic: GoW Multiplayer er kult.... Endret 6. desember 2006 av Lakus Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Faen det lagge! E ekkje så dårleg! Det er linjo! LINJO! Wææææ.. Mamma! Eg vil ha PUPP! 7443266[/snapback] Hahaha....skal ditta liksom forestille dialekta mi? :!: Nei men helt seriøst så lagget det til tider fælt med deg! Eddi også hadde perioder med lagg. Vet ikke om det var med deg problemet lå eller linja mi! Men det forandrer ikke det faktum at vi sugde lut en periode der. Men som sagt, du ramler nok fort ned fra din hvite hest. å da skal jeg og eddi hoppe på restene dine Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Er jo ikke driiit.. Er friendly banter sier nå jeg. EDIT: LordShaft.. Jeg liker ikke hester.. Og litt mer ontopic: Det er ingen andre enn dere to i såfall som har hatt problemer med lagg når jeg har vært host, men det kan vel ha noe med at dere bor i en perle i utkantnorge? Og eneste tilkobling til østlandet er en blikkboks med hyssing? Med andre ord, kanskje det er en flaskehals i mellom oss;) Endret 6. desember 2006 av Chrissj Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Nei dette er da ikke dritt! det er bare vennlig fyring før neste slag! Hvem vil seire neste gang? Blir det Shaft's truseløse mus eller Team Chrissj? Følg med når vi åpner luke 7 i kalenderen Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Shafts truseløse mus? Er du dame? Da skjønner jeg hva "Shaft" står for ASL? Endret 6. desember 2006 av Chrissj Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg er ikke dame........*titter ned for å konstatere sin påstand* Men jeg har til tider en flokk med kjærringer på samme lag Neida, er gøy dette. Har stor troa på å få revansj i løpet av morradagen! Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jepp.. Men har like stor tro på at vi får revansj igjen dagen etter... Morsomt at vi har blitt en liten gjeng som spiller synes jeg:) Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Ja vi er stort sett samme gjengen som går igjen kveld etter kveld. Å har det kanon gøy online. Selvfølgelig, vi har en tendens til å bli avbrutt av: "Spela Ranked? åtta åtta...*****" Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hehe.. Den begynner jeg å bli litt lei altså.. Lenke til kommentar
Sursokk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg spilte syyykt dårli... Fikk i det minste inn noen parteringer, men Kill/Death ratio snakker vi ikke om :!: Beklager at jeg stakk uten å si ifra, men det dukka opp noe som krevde litt stress og slikt! Beklager! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Har troa på at vår gode venn Mr. Foxhound dukker opp med maskin igjen snart! så han får ta del i slaktinga! Hvor er Mala for tiden? Lenge siden jeg har sett han online nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg