Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Ikke så farlig, du er sikkert bedre en chrissj anyway.

 

Jeg lar den passere for denne gang... Hadde en dårlig GeoW dag i går. Men de som har spilt med meg tidligere veit at jeg og kan rocke brakka. Begynte bra i går med 10 kills i hver match, men etterhvert gikk det rett til helvete.

 

Man blir ikke teamleder sånn uten videre skjønner du ;)

 

EDIT: Og selvom jeg sugde i går, så var jeg fortsatt ikke like dårlig som deg;) Dere vant kun pga Weathersteak og hans blomsterbukettfetisj. Du hadde ikke mange killsa under din kappe. Om jeg ikke husker feil greide du jo også å få minuspoeng? *muwahahahahaha* <- ond latter

 

Men fra spøk til revolver: Er morsomt å spille selvom man taper, men når man får den blomsterbuketten opp i ræva gang på gang så blir man litt frustrert. Det hadde nok du blitt også, lille Eddie..

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke så farlig, du er sikkert bedre en chrissj anyway.

 

Jeg lar den passere for denne gang... Hadde en dårlig GeoW dag i går. Men de som har spilt med meg tidligere veit at jeg og kan rocke brakka. Begynte bra i går med 10 kills i hver match, men etterhvert gikk det rett til helvete.

 

Man blir ikke teamleder sånn uten videre skjønner du ;)

 

EDIT: Og selvom jeg sugde i går, så var jeg fortsatt ikke like dårlig som deg;) Dere vant kun pga Weathersteak og hans blomsterbukettfetisj. Du hadde ikke mange killsa under din kappe. Om jeg ikke husker feil greide du jo også å få minuspoeng? *muwahahahahaha* <- ond latter

 

Men fra spøk til revolver: Er morsomt å spille selvom man taper, men når man får den blomsterbuketten opp i ræva gang på gang så blir man litt frustrert. Det hadde nok du blitt også, lille Eddie..

7440099[/snapback]

 

Ah, fuck! Du måtte dra frem den minuspoeng saken! Vel, til mitt forsvar vet jo de fleste at man avogtil blir sittende fast i vegger. Det skjedde her, og jeg ble plaffa ned av toget. Men jeg lå da som regel rett bak Shaft på kill listen.

 

Men neida, jeg er en noob :) Var seriøst morsomt i går, så jeg logger inn igjen klokka åtte sharp i kveld og håper på en plass :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...