Lakus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Det går an å spille og snakke selv om du bare har Xbox Silver? Men har du Visa/Mastercard tar det jo 3-4 min og sette opp Gold medlemskap, 200 for 3 mnd og 450 for ett år eller noe tror jeg?! Eller dra i butikken og kjøp det da.. Edit: Med GeOW følger det jo med 48 timer gratis xbox live gold medlemskap Endret 6. desember 2006 av Lakus Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Pluss den måneden du får med når du kjøper xbox premium? Du vil få spørsmål om å bruke denne når du logger på Live tror jeg? Var Sibeliuz han som hørtes ut som han var 12? Ok, på tide å løpe og gjemme seg igjen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Pluss den måneden du får med når du kjøper xbox premium? Du vil få spørsmål om å bruke denne når du logger på Live tror jeg? Jaja, men du gidder gjerne ikke aktivere de 48 timene før etter selve måneden har gått ut Dermed får du 1mnd, 2 dager. Og etter det er det på tide med Gold. Var Sibeliuz han som hørtes ut som han var 12? Ok, på tide å løpe og gjemme seg igjen! null grunn til å løpe, alle er enige med deg der Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Pluss den måneden du får med når du kjøper xbox premium? Du vil få spørsmål om å bruke denne når du logger på Live tror jeg? Jaja, men du gidder gjerne ikke aktivere de 48 timene før etter selve måneden har gått ut Dermed får du 1mnd, 2 dager. Og etter det er det på tide med Gold. Var Sibeliuz han som hørtes ut som han var 12? Ok, på tide å løpe og gjemme seg igjen! null grunn til å løpe, alle er enige med deg der 7438944[/snapback] alså jeg har hatt Xboxen i snart et år men brukte opp den månden gratis Gold. og nå som jeg har et spill som jeg faktisk har lyst til å spille online Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Må trylle i meg litt middag og lufte skrotten litt før jeg krabber ned igjen i godstolen. Hadde meg noen gode runder la med Haffmaister i stad, takk så mye for kampen! Gir lyd her inne når jeg setter opp privat match, hvis ikke noen har en gående fra før Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Gir lyd her inne når jeg setter opp privat match, hvis ikke noen har en gående fra før Da følger jeg med her! Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Sibeliuz er juniormedlem, man må jo regne med litt redusert effektivitet når man har en lærling på laget slik vi hadde igår "Jeg skal ta en sigg jeg også!" <med stemmen til en tolvåring> var en av de bedre utsagnene hans igår, hehehe... Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Edit: Dobbeltpost fra meg.... Endret 6. desember 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Sibeliuz er juniormedlem, man må jo regne med litt redusert effektivitet når man har en lærling på laget slik vi hadde igår "Jeg skal ta en sigg jeg også!" <med stemmen til en tolvåring> var en av de bedre utsagnene hans igår, hehehe... Hehe, nettop! Du mener vel: -"Eg SKa oGGså Ta en SIGG!" +*sette headsettene sidenavhverandre så det blir J £ \/ £ |_ 1 @ ekko for alle på det blå laget* -"haHAHhaHAHhha" +*kicked* -"faAAAAAaaaan.... buhu" <fremdeles med stemmen til en tolvåring> Gla jeg sjeldent spiller med han Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Hehehe det hadde jeg helt glemt. Hyggelig gjort å ikke bare ta en røykepause, men også lage feedback-støy for resten mens han er vekk. Sikker på det ikke er lillebroren din? Høres ut som klassisk søskenkjærlighet mellom dere... Endret 6. desember 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Sånn sju-åtte tiden i dag vil Team Chrissj gjenoppstå! Og vi vil gruse alt som kommer i vår vei! Håper så mange av seniormedlemmene som mulig har mulighet til å være med i kveld.. Syv-åtte tiden altså! Teeeeaaaaaaam Chriiiiiiiisjhooo!! EDIT: Og om vi ikke skulle vinne stort i kveld, så vil vi likevel ha vunnet en moralsk seier. Ett lag med bedre humør og samhold skal man lete lenge etter! Det er ikke annet å forvente, vi er tross alt det japanske landslaget i GeoW! Endret 6. desember 2006 av Chrissj Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Gir lyd her inne når jeg setter opp privat match, hvis ikke noen har en gående fra før Mvh -Shaft- 7439442[/snapback] Jeg er muligens med ikveld jeg også viss det er plass Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) EDIT: Og om vi ikke skulle vinne stort i kveld, så vil vi likevel ha vunnet en moralsk seier. Ett lag med bedre humør og samhold skal man lete lenge etter! Vi har ukuelig ånd! Og jeg skal prøve å komme meg på til sju-åtte, selv om jeg må jobbe en del ikveld... får se hvor mange matcher jeg rekker. Endret 6. desember 2006 av thomanil Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Legg meg gjerne til i friends-lista deres folkens Gamertag: generalen99 Spiller ikke hele tia, men jeg er pålogga i ny og ne Og btw: NAT-innstillingene mine er strict inntil videre, så jeg kan bare bli invitert av noen med open.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Spiller ikke hele tia, men jeg er pålogga i ny og ne Og btw: NAT-innstillingene mine er strict inntil videre, så jeg kan bare bli invitert av noen med open.. Min er på Moderat, hvordan får jeg Open? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Og om vi ikke skulle vinne stort i kveld, så vil vi likevel ha vunnet en moralsk seier. Ett lag med bedre humør og samhold skal man lete lenge etter! Det er ikke annet å forvente, vi er tross alt det japanske landslaget i GeoW! Er nå detta som er viktig da! ... og selvfølgelig å gruse enhver spiller vi kommer over, men det er mine egne ord Er vel med tenker jeg hvis noen vil ha meg med, ingen Sibeliuz i dag Lenke til kommentar
Sursokk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har lagt noen av dere til i vennlista mi, så nå håper jeg at en gang i fremtiden får jeg muligheten til å bli med Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Lakus.. Du er jo med på mitt lag i kveld. Du skuffer ikke en stakkars teamleder vel? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Lakus.. Du er jo med på mitt lag i kveld. Du skuffer ikke en stakkars teamleder vel? Hva er vel en Teamleder uten et team? Sursokk: Jeg godtok friend inviten din, får se om vi ikke får spillt en gang. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Godt å høre, godt å høre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg