Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Det går an å spille og snakke selv om du bare har Xbox Silver?

:no:

Men har du Visa/Mastercard tar det jo 3-4 min og sette opp Gold medlemskap, 200 for 3 mnd og 450 for ett år eller noe tror jeg?!

Eller dra i butikken og kjøp det da..

 

Edit: Med GeOW følger det jo med 48 timer gratis xbox live gold medlemskap :)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pluss den måneden du får med når du kjøper xbox premium? Du vil få spørsmål om å bruke denne når du logger på Live tror jeg?

Jaja, men du gidder gjerne ikke aktivere de 48 timene før etter selve måneden har gått ut ;) Dermed får du 1mnd, 2 dager. Og etter det er det på tide med Gold.

Var Sibeliuz han som hørtes ut som han var 12?  Ok, på tide å løpe og gjemme seg igjen!

null grunn til å løpe, alle er enige med deg der :p

Lenke til kommentar
Pluss den måneden du får med når du kjøper xbox premium? Du vil få spørsmål om å bruke denne når du logger på Live tror jeg?

Jaja, men du gidder gjerne ikke aktivere de 48 timene før etter selve måneden har gått ut ;) Dermed får du 1mnd, 2 dager. Og etter det er det på tide med Gold.

Var Sibeliuz han som hørtes ut som han var 12?  Ok, på tide å løpe og gjemme seg igjen!

null grunn til å løpe, alle er enige med deg der :p

7438944[/snapback]

 

 

alså jeg har hatt Xboxen i snart et år :) men brukte opp den månden gratis Gold.

 

og nå som jeg har et spill som jeg faktisk har lyst til å spille online :)

Lenke til kommentar
Sibeliuz er juniormedlem, man må jo regne med litt redusert effektivitet når man har en lærling på laget slik vi hadde igår :p

 

"Jeg skal ta en sigg jeg også!" <med stemmen til en tolvåring> var en av de bedre utsagnene hans igår, hehehe...

Hehe, nettop!

 

Du mener vel:

-"Eg SKa oGGså Ta en SIGG!"

+*sette headsettene sidenavhverandre så det blir J £ \/ £ |_ 1 @ ekko for alle på det blå laget*

-"haHAHhaHAHhha"

+*kicked*

-"faAAAAAaaaan.... buhu"

<fremdeles med stemmen til en tolvåring>

 

Gla jeg sjeldent spiller med han ;)

Lenke til kommentar

Sånn sju-åtte tiden i dag vil Team Chrissj gjenoppstå! Og vi vil gruse alt som kommer i vår vei! Håper så mange av seniormedlemmene som mulig har mulighet til å være med i kveld.. Syv-åtte tiden altså!

 

Teeeeaaaaaaam Chriiiiiiiisjhooo!!

 

EDIT: Og om vi ikke skulle vinne stort i kveld, så vil vi likevel ha vunnet en moralsk seier. Ett lag med bedre humør og samhold skal man lete lenge etter!

 

Det er ikke annet å forvente, vi er tross alt det japanske landslaget i GeoW!

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar
EDIT: Og om vi ikke skulle vinne stort i kveld, så vil vi likevel ha vunnet en moralsk seier. Ett lag med bedre humør og samhold skal man lete lenge etter!

 

Vi har ukuelig ånd!

 

Og jeg skal prøve å komme meg på til sju-åtte, selv om jeg må jobbe en del ikveld... får se hvor mange matcher jeg rekker. :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Og om vi ikke skulle vinne stort i kveld, så vil vi likevel ha vunnet en moralsk seier. Ett lag med bedre humør og samhold skal man lete lenge etter!

 

Det er ikke annet å forvente, vi er tross alt det japanske landslaget i GeoW!

Er nå detta som er viktig da!

... og selvfølgelig å gruse enhver spiller vi kommer over, men det er mine egne ord :innocent:

 

Er vel med tenker jeg hvis noen vil ha meg med, ingen Sibeliuz i dag ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...