Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehehe.....ja ja, team Chrisj gikk seg på en grisesmell  :tease:

 

Dette var morro, hvertfall for meg  :innocent:

7434347[/snapback]

 

Jeg må vel strengtatt bare si meg enig med Lorden her gitt. Hadde det skikkelig morsomt. Spesielt når vi hørte at chriss bare ble mer og mer frustrert :!:

 

 

Jaja.. Vi har alle våre ups and downs.. Moro var det uansett! Nå er det SCRUBS som gjelder! Woohooo... Og LordShaft... Jeg vil få min blodige, grusomme hevn når du minst aner det. *ond latter* :devil:

7434492[/snapback]

 

 

We'll be back, og da skal du få smake hagle... :)

7434790[/snapback]

 

Fy faen thomanil...Jeg tror kanskje jeg hater deg og den hagla! UANSETT hvor og når jeg traff deg, så hadde du hagla mitt i trynet på meg å blåste av meg huet. Faen så irriterende.

 

Men, var konge i går :) Er med i dag også etter 20:00.

Lenke til kommentar
Fy faen thomanil...Jeg tror kanskje jeg hater deg og den hagla! UANSETT hvor og når jeg traff deg, så hadde du hagla mitt i trynet på meg å blåste av meg huet. Faen så irriterende.

 

Jeg er glad i deg også. :p

 

Men tror de fleste hadde det gøy igår ja. Pleier generelt å være ganske god stemning på matchene som Chrissj hoster. Blir til sammenligning uutholdelig å spille public kamper med random amerikanske tullinger, nå som man er vant til vettuge norske folk å spille med\mot.

 

Mulig jeg er tilbake ikveld etter 2000 også, dersom jobb og dame tillater... ;)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Kan noen skrive detaljene til denne serveren igjen? Vil gjerne bli med på morroa :)..

 

Storveis er forøvrig min gamertag.

7435853[/snapback]

Spiller vi "Player Match" så må en sende deg en gameinvite. Eller du kan være heldig å trykke på gamercardet til en av de som er inne å få opp alternativet "Join session in progres" Men det er helt klart enklest å få seg en invite fra de som er inne!

 

Spiller vi "Ranked Match" så blir vi enig på forhånd hvem som er host og hvor mange runder vi spiller. Da går du bare inn på Ranked match-->Find Custom Match også setter du maks og min runder på det antallet som vi har blitt enig om. Da får du opp ei liste med navn! Der finner du nicket/gamertag'en til han som hoster gamet :)

 

Det er bare å hive seg med når du ser at noen av oss er online ;) skal legge til gamertaggen din nå jeg!

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
Kan noen skrive detaljene til denne serveren igjen? Vil gjerne bli med på morroa :)..

 

Storveis er forøvrig min gamertag.

7435853[/snapback]

Spiller vi "Player Match" så må en sende deg en gameinvite. Eller du kan være heldig å trykke på gamercardet til en av de som er inne å få opp alternativet "Join session in progres" Men det er helt klart enklest å få seg en invite fra de som er inne!

 

Spiller vi "Ranked Match" så blir vi enig på forhånd hvem som er host og hvor mange runder vi spiller. Da går du bare inn på Ranked match-->Find Custom Match også setter du maks og min runder på det antallet som vi har blitt enig om. Da får du opp ei liste med navn! Der finner du nicket/gamertag'en til han som hoster gamet :)

 

Det er bare å hive seg med når du ser at noen av oss er online ;) skal legge til gamertaggen din nå jeg!

 

Mvh

-Shaft-

7436756[/snapback]

Jessjess :). Kanskje det blir litt gaming i kveld på meg da...

 

Men - jeg er sannsynligvis den dårligste spilleren her :p. Har null erfaring med skytespill o.l. - bare syns gears er morro.

Lenke til kommentar

Ikke så farlig, du er sikkert bedre en chrissj anyway.

 

Hørte jeg noen fornærme Team Chrissj? <Lader hagla...>

Ah shit!

 

*løpe som ett helvete for å komme seg vekk*

 

:whistle:

Fornerming av Team Chrissj?

**Stumper røyken sakte med fingerne, reiser seg sakte opp med ett lite "sukk", drar fram motorsaga og sager deg til lapskaus når du kommer rundt hjørnet, uten og si ett ord. Tar fram røyken og tenner den opp igjen :)**

Lenke til kommentar

Ikke så farlig, du er sikkert bedre en chrissj anyway.

 

Hørte jeg noen fornærme Team Chrissj? <Lader hagla...>

Ah shit!

 

*løpe som ett helvete for å komme seg vekk*

 

:whistle:

Fornerming av Team Chrissj?

**Stumper røyken sakte med fingerne, reiser seg sakte opp med ett lite "sukk", drar fram motorsaga og sager deg til lapskaus når du kommer rundt hjørnet, uten og si ett ord. Tar fram røyken og tenner den opp igjen :)**

 

Tror vi må avgjøre detta utafor forumet :cool: ... Si klokkeslett og Map og vi er igang :p

 

EDIT: Skulle egentlig bare redigere innlegget ovenfor,,,,

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
[

 

Tror vi må avgjøre detta utafor forumet  :cool:  ... Si klokkeslett og Map og vi er igang :p

 

EDIT: Skulle egentlig bare redigere innlegget ovenfor,,,,

7438685[/snapback]

 

Vi knuste dere jo i går jo! Var ikke det nok?

 

Ok, skal slutte å være kjepphøy nå. Får meg vel en midt i tryne i kveld tenker jeg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...