Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Heisann jenter :D

 

"Hei hei, det er bare meg"

 

Jeg måtte selvfølgelig ta ei ekstravakt på jobb, så jeg har ikke fri før i morratidlig klokka 08:00

 

Men da har jeg fri helt til fredag igjen så da blir det ydmykelse på det groveste!

 

Når jeg tenker meg om så er det ikke mange spilla jeg har hatt det så morro med online som Gears of War.

Snakka med en Amerikaner på søndagen å han sa at det var annonsert at det skulle komme nedlastbart matriale til GoW (desember). Ett par nye baner og nye våpen!

 

Jeg har ikke funnet noen troverdig kilde enda, så dette tør jeg ikke stole 100% på enda.

 

Men men, ladies! gjør dere klar til å bli "StallOWNED"

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha det der er tidenes unnskyldning for og ikke bli eid av oss her på gamer. Bare utsett din sikkre død :p haha! Neida bare tuller, synd kunne ha hatt det morsomt ;)

 

Men men, det kommer en dag i morgen. Helt enig, kan ikke huske sist jeg hadde det så gøy i et spill. Det bare tar av og man ønsker mer.

 

Nedlastbart materiale sier du!? Håper det er sant! Krysser fingrene!

Lenke til kommentar

haha! Ja jeg skulle absolutt hatt en date med dere alle i morra :D Men noe fryktelig skjedde dag tidlig, en mann som Heter Jan Arve fra DHL kom plutselig på døra, tok min kjære fra armene mine og la henne i en boks og sendte henne på en liten ferie til tyskland!!

 

Kan dere tro jeg braste ut i tårer! Var nesten som romeo og juliet de 10min det varte.

 

Så jeg er offesielt, uten xbox i en liten periode fremover. Derfor jeg ikke sa noe er at en kamerat av meg har xbox360. Uten nett, men med mitt Gamercard fikser vi det uten problemer! Hvis det blir noe da..

 

Så det skal bli en helaften med grusing om jeg får lov. Gled dere, to be own by the Anus! :innocent:

Lenke til kommentar

Kunne vi? Arg disse lovene.... Jeg ringte forrige Tirsdag, hun sa dem ville komme i løpet av denne uka. Tidligs mulig, så ringte DHL i dag kl 8 og bekreftet at dem kom kl 1200. Det gjorde han og, 2min før til og med.

 

Veldig hyggelig kar, han sa han skulle hente xboxen. Jeg trodde jeg måtte ringe tilbake og greier men han tok xboxen. Puttet den inn i esken veldig forsiktig for meg.

 

Men han glemte og gi meg sporingsnr og slikt, så spør etter det hvis han tar den med med en gang. Hvis ikke må du ringe xbox support og få det av dem.. Det gjorde jeg.

 

Den er i danmark allerede så ting går fort i DHL bransjen.

Lenke til kommentar

Flott at det er DHL, har gode erfaringer med dem fra da harddisken på min bærbare ble ødelagt (til Amsterdam via London og tilbake på én helg :) ).

 

Har allerede fått nummeret mitt fra support-telefonen (måtte snakke med en "supervisor" til de vanlige folkene der, pga kompleksiteten på problemet mitt :cool: ), og også fått bekreftet at jeg vil en ny konsoll i stedetfor at den ødelagte fikses. Dette gjør forhåpentligvis at det går fortere :)

 

Men likkisten som kommer, det er altså DHL-mannen som kommer og henter den? Jeg trodde man bare fikk esken i posten og måtte sende den selv?

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar

Det er faktisk DHL som kommer på døra med esken, og jeg skjønte på han at de tar med xboxen med en gang for og spare tid for alle. De er vist vant til dette skjønte jeg på han..

 

Fått ny ja, så heldig du er da. Min har fryst mye i det siste. Den klikker alt fra 20min til 1t 30min. Hver gang jeg skrudde den på, dødskjipt når jeg er i kamper med dere så fryser boksen tillfeldig. Holder med at jeg snur meg så klikkern.

 

Hadde en kamp der vi hadde tapt hele 5 runder, men vi kjempet oss tilbake så vi lå 7vs5. Det var første mann til 8 runder. På den 6 runder klikka boksen. Å jeg holdt på og klikke mentalt! Med kontrollen flyvende i veggen nesten.

 

Håper dem fikser det fort :)

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Så ditt problem er at den fryser ofte altså? Sikkert derfor du ikke får ny. Min ser rødt, og viser bare en svart skjerm med system error påskrevet hehe :)

 

Men da venter jeg i hvert fall i spenning på telefon fra DHL :w00t: Bare synd at jeg faktisk må begynne å ta telefonen når ukjente numre ringer meg nå :whistle:

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...