Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan er det live funker på gow? ska snart kjøpe meg 360 og gow... er det sånn liknende halo?? sånn atte du går rundt og dreper hverandre på baner liksom? eller er det noe spessielt med det?

7406075[/snapback]

Det er alltid to lag, COG og Locust (høres ut som Locustene har astma, kols og det som værre er når de løper) Det er mer taktisk enn Halo 2 vil jeg tro, men ufattelig moro når man får dreisen :)

Lenke til kommentar

Må man gjøre noe spesielt for å hoste et ranked game? Jeg har prøvd flere ganger, men det er aldri noen som joiner. Er det bare å smøre seg med tålmodighet? Kanskje det tar en stund før spillet popper opp i browseren? Eller må man sette xboxen i DMZ i ruteren eller noe sånt?

 

Alt annet funker, så jeg forstår det ikke helt. Kanskje bare jeg som er utålmodig.

Lenke til kommentar

Kan vel ikke hoste private ranked game? ;) Sjekk at du har NAT open. Har også hørt at det er ganske mange som hoster ranked games, for å få "series of tubes" achievementen. Hvis den ikke er viktig for deg, så er det vel bare å joine noen andre om du absolutt må spille ranked games.

 

Forøvrig bare å sende meg en invite senere ikveld hvis dere mangler folk.

Lenke til kommentar
Kan vel ikke hoste private ranked game? ;)  Sjekk at du har NAT open.  Har også hørt at det er ganske mange som hoster ranked games, for å få "series of tubes" achievementen.  Hvis den ikke er viktig for deg, så er det vel bare å joine noen andre om du absolutt må spille ranked games.

 

Forøvrig bare å sende meg en invite senere ikveld hvis dere mangler folk.

7408200[/snapback]

 

Var jo achievementen jeg tenkte på da ... lit achievementhore. Men er det noen fare med å kjøre med xboxen helt åpen da? Er det noen fare for at noen "hacker" xboxen min?

 

EDIT: Dersom jeg skal bruke virtual server i ruteren, hvilke porter må jeg åpne? og må det være både UDP og TCP?

Endret av Azaz
Lenke til kommentar
Når eg prøver og spille online så kommer dette ganske ofte:  Your conection to the host has been lost.  va er feil? :S

Det kommer for alle en del. Er en liten bu gi spillet, ellers så kan det hende at spillet ble avsluttet eller fullt før du kom inn,

 

Utrolig irriterende hvertfall!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...