Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg var innom xbox.com i går kveld, var Lakus, SaintedThomas, Gastaa og Comprade på samtidig. MEN ingen spilte de samme map'sa! (Bortsett fra Lakus og ST)

Hvorfor? Dere skal jo lissom ALLTID spille sammen jo!! Og sammen med anolop og Su Kaolla... Selv om ikke jeg kommer på før i morra kveld :blush:

Lenke til kommentar
Rett etter at du var borte (jeg så deg aldri logge på  :dontgetit: ) så begynte vi og spille sammen.

Du forstår ikke, du var ikke der og deltok i vår massakre :p

8602715[/snapback]

Jeg skriver meldinger på xbox.com jeg skjønner du... Jeg bruker ikke kontrollen til å skrive en og en bokstav. Selv om jeg ikke er pålogga, ser jeg hva dere drev med...

Jeg ville at du skulle svare meg med ei melding jo :dontgetit: Hadde du gjort det, hadde jeg logga meg på og blitt med en halv time eller noe :thumbup:

Lenke til kommentar

Så aldri den meldinga jeg før jeg fikk den derre rompis mld :p

Og når jeg så den rompis mld, men ikke så deg pålogga tenkte jeg ikke noe mere over det.

Pleier og bruke xbox.com jeg også.

Og nå skal snart Lakus kjøpe seg HTPC kabinett til PC'en og sette den sidenav x360'en så da kommer mld enda fortere :w00t:

Alt for GeoW :p. .. eller nesten...

Lenke til kommentar
Da jeg var innom xbox.com i går kveld, var Lakus, SaintedThomas, Gastaa og Comprade på samtidig. MEN ingen spilte de samme map'sa! (Bortsett fra Lakus og ST)

Hvorfor? Dere skal jo lissom ALLTID spille sammen jo!! Og sammen med anolop og Su Kaolla... Selv om ikke jeg kommer på før i morra kveld :blush:

8602678[/snapback]

Mye som gikk galt den kvelden :ph34r:

Hvis du hadde kommet online, hvis Lakus hadde svart på den meldingen, hvis... osv. POENGET, da hadde du kontaktet meg, så hadde vi alle spilt sammen som in the good times :love:

Men nei, skjebnen ville ikke at det skulle bli noe av :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...