Stephen Colbert Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Var gøy å kose med deg idag gastaa, selv om det ikke var lenge Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Noen som vil kose litt nuh? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kom foresten ikke inn på Comprade sin, rundet like reit av der når du også stakk. 8591927[/snapback] Ja, vet det. Er hos pappa nå, og av en eller annen grunn vil ikke nettet hans la meg få spille med venna mine, unntatt ved noen få unntak Kan spille på ranked uten problemer, bare ikke player... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Lol, jaja litt spilling i kveld etter noen mnd. avhold. Artig til noen begynte å teamkille hardt og gale Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Lol, jaja litt spilling i kveld etter noen mnd. avhold. Artig til noen begynte å teamkille hardt og gale Og vi forstatte med HARD teamkilling helt til nå HAHA latterlig morsomt! :!: Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Gastaa er happy! Han skal få seg HDTV! http://www.pixmania.com/no/no/263552/art/s...html?srcid=1911 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Blir ca-8000 NOK om en tar med momsen, gitt at den siden faktisk er fransk. Bare som påminning om du ikke visste det, og om du i det hadde tenkt å skaffe den derifra.. Noen som har gått i den fella, også med shg.no Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Gastaa is not so happy Hvordan skal jeg da skaffe Samsung 32" HDTV til under 7k? Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 På samme siden er det faktisk et tilbud om en pakkeløsning med den tv'n, en hdmi-kabel og en dvd-spiller til 6623 kroner INKL moms. Så det kan da umulig bli så ille. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Man må ta med ekstra moms når en handler fra utenlandske sider for 200kr og over, sånn er det bare, + toll. Prisen overstiger 8000kr uansett. Skal sjekke om jeg finner noe brukbart fra en norsk side til ønsket pris Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Skal vi seee.. HER har vi den samme Samsungen du tenkte på. Beste norsk pris, men likevel så må du skvise ut 500kr ekstra, om mulig. DENNE vil jeg anbefale. 300kr over budsjettet, men du så bra den gikk ut i flere tester! Billigste norske pris fra følgende link. + En hel haug andre jalla-TV'er som ser bra ut ved første øyenkast og på specsa, men jalla forblir jalla. Men litt leit at det ikke skulle finnes noe brukbart akkurt til budsjettet ditt. Vet veeeldig godt hvordan det er med stramme budsjett Men en trehundrings/femhundrings ekstra må vel være mulig å smiske ut av foreldrene? Endret 13. mai 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Jada, skal nok klare det... Poenget var vel at jeg hadde funnet den til en veldig lav pris på den franske nettsia, så var "forberedt" på å betale det. Kommer nok til å slå til på 71B fra konplett.no. Det som igjen er litt surt er at akkurat den TV'en var "ukens tilbud" forrige uke, hvor den lå på 6000 Får vel bare punge ut de 1,5 k ekstra da Takk for researchen btw Edit: stoler mest på Samsung, da de fleste TC medlemmene har denne TV'en og anbefaler den, og flere venner har også denne eller en eldre utgave. Endret 13. mai 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Absolutt ikke'no problem! Skjønte egentlig at ville gå for Samsungen, rimelig trygt valg Men synd med det tidligere tilbudet fra komplett. Husker at jeg stusset litt over det - "skulle jeg kanskje ha en ekstra flat-TV på soverommet?" Edit: Uansett, håper din fremtidlige nye TV vil bringe deg lykke og nye fantastiske opplevelser i GeoW. Se blodet sprute fra chainsawen i ekte HD! (haha) Psst, ikke glem componentkabler til 360. Endret 13. mai 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Lol, jaja litt spilling i kveld etter noen mnd. avhold. Artig til noen begynte å teamkille hardt og gale Og vi forstatte med HARD teamkilling helt til nå HAHA latterlig morsomt! :!: 8599470[/snapback] j00 fåcking sinner!11 Nei,men ja, eg er ikkje noe blodfaen av teamkilling og idiotspilling egentlig. Vel, eg har ihvertfall mista skillsa med hagla de siste mnd. med avhold. Det er no jaggu greitt! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hørtes morsomt ut, sund jeg ikke var der (må si ifra da, folk!) Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Takk for igår, gutta. Herlig morsomt det, selv om jeg blir nødt til å ta hevn på visse team-medlemmer for å drepe meg... Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Lol, jaja litt spilling i kveld etter noen mnd. avhold. Artig til noen begynte å teamkille hardt og gale Og vi forstatte med HARD teamkilling helt til nå HAHA latterlig morsomt! :!: 8599470[/snapback] j00 fåcking sinner!11 Nei,men ja, eg er ikkje noe blodfaen av teamkilling og idiotspilling egentlig. Vel, eg har ihvertfall mista skillsa med hagla de siste mnd. med avhold. Det er no jaggu greitt! 8599805[/snapback] Bahha, jeg og lakus var som to kaniner med hagle <3 Men så sa Gastaa at vi skulle spille seriøst Gastaa = K0K! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Argh, jeg spørr igjen: Hvorfor varslet ingen?! Det hørtes så utrolig artig ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg