Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom foresten ikke inn på Comprade sin, rundet like reit av der når du også stakk.

8591927[/snapback]

Ja, vet det. Er hos pappa nå, og av en eller annen grunn vil ikke nettet hans la meg få spille med venna mine, unntatt ved noen få unntak :( Kan spille på ranked uten problemer, bare ikke player...

Lenke til kommentar

Skal vi seee..

 

HER har vi den samme Samsungen du tenkte på.

Beste norsk pris, men likevel så må du skvise ut 500kr ekstra, om mulig.

 

DENNE vil jeg anbefale.

300kr over budsjettet, men du så bra den gikk ut i flere tester! Billigste norske pris fra følgende link.

 

 

+ En hel haug andre jalla-TV'er som ser bra ut ved første øyenkast og på specsa, men jalla forblir jalla.

 

Men litt leit at det ikke skulle finnes noe brukbart akkurt til budsjettet ditt. Vet veeeldig godt hvordan det er med stramme budsjett :(

Men en trehundrings/femhundrings ekstra må vel være mulig å smiske ut av foreldrene? :)

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Jada, skal nok klare det... Poenget var vel at jeg hadde funnet den til en veldig lav pris på den franske nettsia, så var "forberedt" på å betale det. Kommer nok til å slå til på 71B fra konplett.no. Det som igjen er litt surt er at akkurat den TV'en var "ukens tilbud" forrige uke, hvor den lå på 6000 :wallbash::realmad: Får vel bare punge ut de 1,5 k ekstra da :(

 

Takk for researchen btw :cool:

 

Edit: stoler mest på Samsung, da de fleste TC medlemmene har denne TV'en og anbefaler den, og flere venner har også denne eller en eldre utgave.

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar

Absolutt ikke'no problem!

 

Skjønte egentlig at ville gå for Samsungen, rimelig trygt valg :thumbup:

Men synd med det tidligere tilbudet fra komplett. Husker at jeg stusset litt over det - "skulle jeg kanskje ha en ekstra flat-TV på soverommet?" :p

 

Edit:

Uansett, håper din fremtidlige nye TV vil bringe deg lykke og nye fantastiske opplevelser i GeoW. Se blodet sprute fra chainsawen i ekte HD! (haha)

 

Psst, ikke glem componentkabler til 360.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Lol, jaja litt spilling i kveld etter noen mnd. avhold. Artig til noen begynte å teamkille hardt og gale :roll:

Og vi forstatte med HARD teamkilling helt til nå :p

HAHA latterlig morsomt! :!:

8599470[/snapback]

 

j00 fåcking sinner!11

 

Nei,men ja, eg er ikkje noe blodfaen av teamkilling og idiotspilling egentlig. Vel, eg har ihvertfall mista skillsa med hagla de siste mnd. med avhold. Det er no jaggu greitt!

Lenke til kommentar
Lol, jaja litt spilling i kveld etter noen mnd. avhold. Artig til noen begynte å teamkille hardt og gale :roll:

Og vi forstatte med HARD teamkilling helt til nå :p

HAHA latterlig morsomt! :!:

8599470[/snapback]

 

j00 fåcking sinner!11

 

Nei,men ja, eg er ikkje noe blodfaen av teamkilling og idiotspilling egentlig. Vel, eg har ihvertfall mista skillsa med hagla de siste mnd. med avhold. Det er no jaggu greitt!

8599805[/snapback]

Bahha, jeg og lakus var som to kaniner med hagle <3 Men så sa Gastaa at vi skulle spille seriøst :mad:

 

Gastaa = K0K!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...