anolop Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hvorfor poster du identiske innlegg både her og i Team Chrissj forumet Lakus?? Du vet det holder med kun en av stedene vettu, din PCW :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Fordi det er en del av soperne her inne som ikke er på TC sien, og en del av homsene på TC som ikke orker og logge inn her hele tiden Og fordi jeg digger post-count LIEKZOM! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 GeoW - jaaa! Crackdown - buuu! Blir med på Gears, logge inn... NÅ! He, ser for meg deg med sigg i munnen og noe på hjertet: "Nnnh! Psssp hglmm gnungh!" "Hææ?" *Pføy* "Pass på hodet for svart..." *POPP* :!: Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 skal prøve å komme innpå ganske snart! Noen som er med? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) 1 Pils: Hah! Take that you son of a klækknits drunken whore! 2 Pils: Hahaha! I am SO .. GOT... DAMN... GOOD! 3 Pils: Where did my head go? 4 Pils: Liek OMG i roxx! 5 Pils: I need a ciggarette! WHERE THE FUCK IS MY SNIPER! *Teamkill* 6 Pils: *Teamkill**Teamkill**Teamkill**Teamkill* I GOT THEM ALL! EDIT FORRESTEN! LAKUS HAR JO IKKE DE NYE MAPSA! Endret 11. mai 2007 av Lakus Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Som, sagt: Logger på... NÅ! Er du der så dropper jeg alt annet kan du skjønne Edit: Men tror vi må ordne private uten Lakus når han er kommet til sin sjette kanne, men frykter det ikke tar all verdens med tid Et par kamper, kanskje? Endret 11. mai 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Blir (kanskje) med på crackdown, lakus. Til dere andre: Kanskje med på GoW og. Endret 11. mai 2007 av Comprade Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 1 Pils: Hah! Take that you son of a klækknits drunken whore!2 Pils: Hahaha! I am SO .. GOT... DAMN... GOOD! 3 Pils: Where did my head go? 4 Pils: Liek OMG i roxx! 5 Pils: I need a ciggarette! WHERE THE FUCK IS MY SNIPER! *Teamkill* 6 Pils: *Teamkill**Teamkill**Teamkill**Teamkill* I GOT THEM ALL! 8590517[/snapback] 1 Pils: Life is good. Jeg bare varmer opp. 2 Pils: Mwohahaha! 3 Pils: Gi me litt motstaind da for svarte! 4 Pils: Now we're talkin' 5 Pils: Lakus; kåm æn gett mi båi! 6 Pils: no byne e å bli litte brisen.. Lakus, pass på bak de! *ka-boom* haha, lettlurte fjols Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Blir (kanskje) med på crackdown, lakus. Til dere andre: Kanskje med på GoW og. Good good. Ser ut som at det blir en del Gears i kveld, men hvis du vil er jeg med på Crackdown ogsa tenker jeg. Men ikke drøy for lenge da Med for mye innabords så er ikke mine koordinasjonsevner tilstede nok for å spille Crackdown Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Hehe, ser for meg deg spille en superhelt med 5 øl sirkulerende i blodet. Kommer til å tro at jeg er den eneste fienden i spillet. *teamkill* *payback teamkill* *teamkill* osv. Endret 11. mai 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Meg og Gastaa spilte Crackdown før idag... Jeg killa han mye ja Men han begynner med det *sparke mens andre personen er nede så han ALDRI kommer seg opp trikset* ... fikk tatt igjen da ved å sabotere for en del av achievementsene hans Gastaa, bussen sprengte ikke av seg selv.... Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Jeg VISSTE det! Du skryter av at du drepte meg en ganger, hva? Tør jeg minne deg på hva som ble endelig resultat på "haren" Tor nok det ble 3-2 til Gastaa der ja Forresten: virker som det blir gaming i kveld.. Endret 11. mai 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 JEG VIL SPILLE HELE NATTA JEG! Bare så synd at jeg har en jobb Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Lakus skal spille så lenge det er noen å spille med! Stefar hadde masse elever fra skolen sin på besøk i kveld, og gjett hva de la igjen? Masse øl til lakus! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Lakus skal spille så lenge det er noen å spille med! Stefar hadde masse elever fra skolen sin på besøk i kveld, og gjett hva de la igjen? Masse øl til lakus! 8590753[/snapback] Skal jeg søk på navnet ditt på nettet for å finne adressen din? Så ringer jeg politiet og sier at det er enn 17år gammel gutt som sitter der og drikker?? :!: anolop can be quite evil Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Skal jeg søk på navnet ditt på nettet for å finne adressen din? Så ringer jeg politiet og sier at det er enn 17år gammel gutt som sitter der og drikker?? :!: Det har jeg lov til så lenge det er privat eiendom Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Til alle dere som drev å glitcha i kveld: DRA TE HÆ***** Dere ødelegger spillet jo Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Mm, dere må ikke utnytte min godhet når jeg hoster Kom foresten ikke inn på Comprade sin, rundet like reit av der når du også stakk. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ja, jeg gidda ikke spille Annex, og dessuten glitcha de noe inni hæl*** (Som dere skjønner så hater jeg glitching!) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Da er vi to. Skal være strengere mot glitchere til neste gang, var uansett kos å spille. Gi et lite vink om du vil spille igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg