Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I morra blir det hardkjør!

Pængboka er tom, jeg har fri og xboxen skal få gå varm :)

 

Jeg er ferdig på jobb i 8 tida i morra tidlig så da blir det gaming for harde livet! Er sugen på å runde spillet på insane. Men vil helst gjøre det co-op.

 

Blir vel også til at jeg hoster noen Ranked kamper i løpet av dagen hvis folk er sugen på å hive seg med! Det er jo helg igjen :D

 

PS! No er jeg dritlei alle unskyldningene dine Mala! Du har det med å stille 1 mann alle i morra. Jeg skal gruse deg live :tease:

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar

Jeg er muligens med imorgen kveld med mindre jeg skal være date på julebord :!: .

 

Har ikke spillt så mye multiplayer ennå men jeg spillte ett veldig morsomt game sammen med Gaz West (dark by design), LordFighter (Black&Red) og ett par andre nordmenn for enn del timer siden nå, etter det gamet blir jeg bare mer og mer frelst i dette spillet. :w00t:

Er ikke helt inni de forskjellige mappa enda, men det kommer seg, jeg fikk nå slica ett par med motorsaga for det :D

Lenke til kommentar
Jeg er muligens med imorgen kveld med mindre jeg skal være date på julebord  :!: .

 

Har ikke spillt så mye multiplayer ennå men jeg spillte ett veldig morsomt game sammen med Gaz West (dark by design), LordFighter (Black&Red) og ett par andre nordmenn for enn del timer siden nå, etter det gamet blir jeg bare mer og mer frelst i dette spillet.  :w00t:

Er ikke helt inni de forskjellige mappa enda, men det kommer seg, jeg fikk nå slica ett par med motorsaga for det :D

7397717[/snapback]

 

Haha :) Det var mange artige runder! Får satse på at det blir en del spilling i morgen også.

 

By the way... Jeg ler meg skakk i hjel når vi spiller på Tyro Station og idet noen skal krysse togbana, men ikke klarer det i tide. Det toget er bare helt :ohmy:

Lenke til kommentar
By the way... Jeg ler meg skakk i hjel når vi spiller på Tyro Station og idet noen skal krysse togbana, men ikke klarer det i tide. Det toget er bare helt  :ohmy:

7397853[/snapback]

 

Ja det var ett par som ble ufrivillig passasjer på expressen kan du si....inkludert meg... :D Det beste av alt var når en på COG ble downa midt på toglinja, så kom toget og avslutta hele greia :!:

Lenke til kommentar

Haha, var geniale runder det der! Bortsett fra at jeg ble skameid på slutten der, og klarte nesten ikke få inn en eneste kill :cry: Får håpe jeg er mer opplagt i morgen!

 

Det var genialt med "custom teams". Tror vi driter i det neste gang :!:

 

Og også denne gangen trodde jeg at jeg skulle være lur, men akk... hodet eksploderte, og LordFighter fikk en kill!

Lenke til kommentar
Haha, var geniale runder det der! Bortsett fra at jeg ble skameid på slutten der, og klarte nesten ikke få inn en eneste kill  :cry:  Får håpe jeg er mer opplagt i morgen!

 

Det var genialt med "custom teams". Tror vi driter i det neste gang  :!:

 

Og også denne gangen trodde jeg at jeg skulle være lur, men akk... hodet eksploderte, og LordFighter fikk en kill!

7397951[/snapback]

 

Du må være mer opplagt i morgen! Neida... Selv begynte jeg ganske labert. Stod jo hele tiden: "OwnedToast GON <killed> LordFighter ;) i starten. Kontrollern ble ganske hardt misbrukt. Hehe. Var veldig morro i hvertfall :innocent:

 

Og den derre "random teams" saken fungerer ikke så godt. I starten går det, men etter første runden blir det jo bare de samme lagene om og om igjen.

 

Noen som blir med på noe spilling i kveld da?

 

Edit: For de som ikke vet hva "random saken" er, så er det at alle stiller seg i midten og hosten trykker start.

Endret av Black&Red
Lenke til kommentar

Ja det der random opplegget var så som så, ikke att jeg klager da, laget som jeg havnet på HVER gang mot slutten hadde veldig bra samarbeid og kommunikasjon mellom spillerne, noe som jeg har lært meg etter hvert er alfa og bjarne betjent...:D Jeg er forhåpentligvis med ikveld jeg og, bare si ifra når/viss du kjører opp en server dark by design :)

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar

jeg ga meg for ei lita stund siden.

 

Var fun i kveld også!

 

Hvis dere føler dere glemt, så må dere bare mase på meg via meldinger. Er ikke alltid like lett å holde følge med alle nicka jeg har på vennelista ;)

 

Uansett, no tar jeg kveld, men skal ikke se vekk ifra at det blir litt spilling i morra også :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...