Mala Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Bah fannt ikkje gamet isted Mr.Foxhound Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nei problemet er at det fylles opp fort som F, så man må være på hugget. Men det blir, som sagt, hardkjør seinere. Da skal dere gruses, alle mann. Uansett om dere er på samme lag som meg eller ei Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Eg set opp ein server ca kl 2015, og sender invites til alle på lista mi - kjekt om nokon er med! Endret 30. november 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Bah, er så forbanna på nettet på hybelen, jævla trådløs skit som lagger mer enn Gamle Erik! Går nesten ikke an å spille live... Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 (endret) I morra blir det hardkjør! Pængboka er tom, jeg har fri og xboxen skal få gå varm Jeg er ferdig på jobb i 8 tida i morra tidlig så da blir det gaming for harde livet! Er sugen på å runde spillet på insane. Men vil helst gjøre det co-op. Blir vel også til at jeg hoster noen Ranked kamper i løpet av dagen hvis folk er sugen på å hive seg med! Det er jo helg igjen PS! No er jeg dritlei alle unskyldningene dine Mala! Du har det med å stille 1 mann alle i morra. Jeg skal gruse deg live Endret 30. november 2006 av LordShaft Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Min box er herpa etter nye updaten. Snakkes etter nyttår folkens! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Au! det er surt som faen Jeg Boletilter hvis dette skjer med meg i morra! Da doser jeg første og beste! tar den minste jeg finner å flathåndfikern i spagaten! Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg er muligens med imorgen kveld med mindre jeg skal være date på julebord :!: . Har ikke spillt så mye multiplayer ennå men jeg spillte ett veldig morsomt game sammen med Gaz West (dark by design), LordFighter (Black&Red) og ett par andre nordmenn for enn del timer siden nå, etter det gamet blir jeg bare mer og mer frelst i dette spillet. Er ikke helt inni de forskjellige mappa enda, men det kommer seg, jeg fikk nå slica ett par med motorsaga for det Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg er muligens med imorgen kveld med mindre jeg skal være date på julebord :!: . Har ikke spillt så mye multiplayer ennå men jeg spillte ett veldig morsomt game sammen med Gaz West (dark by design), LordFighter (Black&Red) og ett par andre nordmenn for enn del timer siden nå, etter det gamet blir jeg bare mer og mer frelst i dette spillet. Er ikke helt inni de forskjellige mappa enda, men det kommer seg, jeg fikk nå slica ett par med motorsaga for det 7397717[/snapback] Haha Det var mange artige runder! Får satse på at det blir en del spilling i morgen også. By the way... Jeg ler meg skakk i hjel når vi spiller på Tyro Station og idet noen skal krysse togbana, men ikke klarer det i tide. Det toget er bare helt Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 By the way... Jeg ler meg skakk i hjel når vi spiller på Tyro Station og idet noen skal krysse togbana, men ikke klarer det i tide. Det toget er bare helt 7397853[/snapback] Ja det var ett par som ble ufrivillig passasjer på expressen kan du si....inkludert meg... Det beste av alt var når en på COG ble downa midt på toglinja, så kom toget og avslutta hele greia :!: Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Haha, var geniale runder det der! Bortsett fra at jeg ble skameid på slutten der, og klarte nesten ikke få inn en eneste kill Får håpe jeg er mer opplagt i morgen! Det var genialt med "custom teams". Tror vi driter i det neste gang :!: Og også denne gangen trodde jeg at jeg skulle være lur, men akk... hodet eksploderte, og LordFighter fikk en kill! Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Haha, var geniale runder det der! Bortsett fra at jeg ble skameid på slutten der, og klarte nesten ikke få inn en eneste kill Får håpe jeg er mer opplagt i morgen! Det var genialt med "custom teams". Tror vi driter i det neste gang :!: Og også denne gangen trodde jeg at jeg skulle være lur, men akk... hodet eksploderte, og LordFighter fikk en kill! 7397951[/snapback] Du må være mer opplagt i morgen! Neida... Selv begynte jeg ganske labert. Stod jo hele tiden: "OwnedToast GON <killed> LordFighter i starten. Kontrollern ble ganske hardt misbrukt. Hehe. Var veldig morro i hvertfall Og den derre "random teams" saken fungerer ikke så godt. I starten går det, men etter første runden blir det jo bare de samme lagene om og om igjen. Noen som blir med på noe spilling i kveld da? Edit: For de som ikke vet hva "random saken" er, så er det at alle stiller seg i midten og hosten trykker start. Endret 1. desember 2006 av Black&Red Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg har ingen planer ikveld, så henger meg på. EddiJoJo er tagen. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er nok med jeg og. Var gøy igår ja. Hadde noen bra runder og noen som, vel, ikke var så bra. Det der random greiene funka jo dårlig de siste bretta. Ble samme lag hele tia. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Ja det der random opplegget var så som så, ikke att jeg klager da, laget som jeg havnet på HVER gang mot slutten hadde veldig bra samarbeid og kommunikasjon mellom spillerne, noe som jeg har lært meg etter hvert er alfa og bjarne betjent... Jeg er forhåpentligvis med ikveld jeg og, bare si ifra når/viss du kjører opp en server dark by design Endret 1. desember 2006 av AcIdica Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Skal snart ut å drikke med ødelagt, så GeOW for nok ein gang vente. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Invite meg når dere skal spille og jeg er med, en fredagskveld fri for GOW sin skyld fra eller til gjør ingenting Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det er fredag, ergo GoW-tid. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Flere av oss har spilt i en del timer allerede Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 jeg ga meg for ei lita stund siden. Var fun i kveld også! Hvis dere føler dere glemt, så må dere bare mase på meg via meldinger. Er ikke alltid like lett å holde følge med alle nicka jeg har på vennelista Uansett, no tar jeg kveld, men skal ikke se vekk ifra at det blir litt spilling i morra også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg