( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Three to go, et kvarter igjen. Oboy-oboy! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Three to go, et kvarter igjen. Oboy-oboy! 8575372[/snapback] Er førnøyd med en til jeg Men når vi nå er fem, tror jeg nettet mitt blir litt dårlig... Sgt_Andrew_NOR: har du superlinje?? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Prøv å få tak i Gaz West eller St Hazen da, Gaz West har fiber og hazen har braaaaaaa.. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Tror den skal være bedre nå Jeg prøver, så sitt klar å vent på invite Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvorfor er ikke Comprade og Su Kaolla på LIVE? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvorfor er ikke Comprade og Su Kaolla på LIVE? Og 1 min senere... Ohio! Artig å spille, ukas første match, spesielt bra var det med det fantastiske oppmøtet. Men det ble da noe til slutt.. ikke så lenge før jeg måtte ta kvelden Men atrig lell :!: Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg kunne ikke connecte til host... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Lakus må smugspille litt før han kan gjøre comeback Var jo komplett ubrukelig. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Lakus må smugspille litt før han kan gjøre comeback Var jo komplett ubrukelig. 8577875[/snapback] Nå tok du litt i... Du var ikke SÅ god som "ubrukelig"... :!: Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Eid fra alle kanter Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Vekker liv i denne tråden, virker som den har dødd ut Noen som er med på å spille Halo 2 fremover til Betaen eller? Sjekk denne linken: linken Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Blir med jeg, men da må jeg bli invitert. Orker ikke noe annet :!: Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Den har ikke dødd ut vettu, den er bare i en hvile periode ettersom at anolop har fått andre ting å gjøre ved siden av å spille Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Men hvem gidder vel henge i diskusjon med dette nye helt ytterst rævføkka helvettesoppsettet. Faens dritt! Endret 11. mai 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Men hvem gidder vel henge i diskusjon med dette nye helt ytterst rævføkka helvettesoppsettet.Faens dritt! Du snakker om a? Har du vært borti innetillinger nå? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Han har vel vært inne på Gamer.no, Amobil.no eller en annen slik side, som gjør at diskusjon.no forandrer litt utseende... Det er bare å restarte maskina eller vente en time eller to slik at det blir bra igjen Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Dere har ikke hørt? Diskusjon har fikset istand et system som gjør at brukerne kan være litt moderatorer, altså gi negativ/positiv feedback til en tråd. Med nok negativ respons vil tråden stenges tvært av en moderator. Men det er bare brukere som har 0% advarselnivå som kan benytte seg av systemet, sååå... noen har trollet litt rundt eller? Uansett, dette feedbacksystemet fucker opp oppstillingen på de forskjellige trådene meget grundig, gidder ikke forklare hvordan, det er bare deprimerende. Sjekk på "Siste nyheter" her i diskusjon. Edit: LINK Det som plager meg litt er at posten er nokså gammel, mulig det kommer etterhvert til snille brukere Om så ikke slemme også Personlig så ser jeg ikke poenget, men de sier det er en midlertidig sak. Endret 11. mai 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Jaja, men nå er ihvertfall kvelden til Lakus satt opp! - Sixpack Øl - 20 Prince - 2 Pizzaer - Gears of War & Crackdown - Eventuell avslutning med besøk i de sene kveldstimer Håper noen andre følger opp da! Endret 11. mai 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg