Stephen Colbert Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Dine prinsipper vil bli din undergang 8556116[/snapback] Det er sellouts som deg som går først, hvis ikke, så drar jeg deg ned i fallet Motoko: Noen kaller Lakus en gal man, andre kaller han et geni, han er ikke alltid til å stole men damn, he's the best damn man we've got! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 haha saint. nei jeg har hatt det ufattelig morro jeg med de nye mappa. Absolutt vært hver eneste penny. Så bad for dere stae "donkeys out there" Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Da folkens, skal denne Anusen dra til Hellas i en hel uke. Så jeg er ikke og se på Live helt fram til Onsdag. Veit mange av dere kommer til og sitte i et mørk hjørne og gråte, siden Anusen deres er på ferie. Men TVIL ikke jeg kommer tilbake med NY ENERGI og sterkere enn noen gang jenter!! Vi anuseres neste uke!! *kyss kyss til alle mine trofaste gowere!!* Endret 9. mai 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kommer til å savne deg anus, men har merket at anuset har vært litt slapp i det siste! Ha en fin ferie da Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bye-bye! Hejdå! Au revoir! Auf Wiedersehen! Cosa secundaria! G'tur! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Crap ye pants and sing Wooo-hoooo! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Lakus, hvis du kommer på ca. klokka 20:00, skal jeg blåse hua av deg i GeOW! Jeg kommer til å hoste private match, men invite til spesielt inviterte... Noen som vil melde seg på? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 *Rekker opp hånden* Kan dog bare spille i 1-2 timer. Antar at det er snakk om kun gamle maps siden matchen er spesielt ment til Lakus. Er jeg med? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Må vel ta hensyn til Lakus ja :!: Jeg også kan ikke spille mer enn 2-3 timer... De som er påmeldt: Lakus anolop Su Kaolla Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 1 og en halv time to go, blir det fult oppmøte mon tro :O Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ser ut som at Lakus kan møte opp, ingen som har ringt Lakus i dag Litt deilig og da, men var begynt å bli vant til og være ute Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) 1 og en halv time to go, blir det fult oppmøte mon tro :O 8574703[/snapback] Du kan jo gå på LIVE nå også da, men du får ikke invite fra meg før klokka 20.:00 Påmeldte: Lakus anolop Su Kaolla Endret 9. mai 2007 av anolop Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Faen så lyst jeg har til å spille.. Men det er så jæææævla mye kuuse-prøver nå.. Det suger!(PS: Jeg har ikke de beste karakterene i verden...) :!: Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ja, faen eller! Mom, dad... I don't give a shit!! Har ikke spillt på en uke nå, så det skal bli deilig å få friska opp! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Skole kommer først Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Påmeldte til 20:00 kampen: Lakus anolop Su Kaolla AndreKK Norway Comprade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg