Stephen Colbert Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Fet match vi hadde igår <3 Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Vil ha dej i mørket hos me-hej Kommer nok ikke på i dag... Eksamen om en uke (som jeg leser til) og nattvakt på jobben i natt... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Lakus kommer Kanskje på i dag! Men siden mor har verken gitt meg penger, kjøpt drikke eller røyk, og heller ikke mer enn en pizza på deling til meg og 2 småsøsken kan det hende jeg er litt furt... 1 Pizza på 3stk... Pfft! Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Morra di ass. kan bare en ting lissom. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er ikke min skyld Hu sa hun skulel kjøpe det til meg, jeg betaler jo, hun skulle bare kjøpe det med siden hun var på butikken uansett. Men det gadd hun ikke, hu sa det rett ut "Jeg gadd ikke, du får gå å handle selv" Ett problem... klokka var over seks og alt i nærheten stengte kl 6 Så hu kjørte og kjøpte drikke og pizza alikevel Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Her har vi ingenting å skjule om eventuelle privatliv.. Har du de nye mapsa da? Om ikke så kan jeg jo joine. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Her har vi ingenting å skjule om eventuelle privatliv.. Vi er jo TC Jeg har ikke de nye mapsa nei... Men da får vi bare overtale de andre til og ikke spille med de nye mapsa i kveld da! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Mm, jeg har tatt noen kurs i overtalelseskunster >:3 Synd at jeg ikke kan ta de fysiske trekkene mine... Psykisk overtalelse får holde. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hehe, får håpe du er god til det! Skal se en episode med Lost og spise så trur jeg jeg kommer Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Noen med å spille idag? Kjøpte map`sa igår og trenger å lære meg dem før jeg tar dem med til ranked matches. EDIT: 400 innlegg Endret 7. mai 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 400 Innlegg! Lånte du de av mora di? (dårlig spøk...) Jeg har ikke mapsa BEAT ME WITH A SMALL, PURPLE STICK AND LAUGH! NOW! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Vi slår ikke her, her peker vi og ler bare! *ahahahahaaa-peke* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Lakus peker ikke og ler bare -han slår først, og så ler han! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 hehe vi spiller det spillet ja, kom deg på live så skal jeg daske deg lidenskapelig med min "hammer of dawn! Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Tjohei! Kommer på i secks-shyv tio, da blir de sag og sjåtti, men har ikke de nye mapsa. Jeg og lakus skal stå som solidariske forbilder for alle som nekter å kjøpe de nye mappene, det handler om prinsipper! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Dine prinsipper vil bli din undergang Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Han Lakus skal du ikke stole på. Sist gang han liksom skulle spille litt feiget han ut. Satt nå bare der og futtet på dashboardet sitt.. Take heart - take action! O forgotten one. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg