anolop Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 huff, venninna mi snakker meg nå... legger aldri på hun sier hun har blitt glad i meg på DEN måten i dag min bestevenn er forelsket i meg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Da sier du: *Hell NO Bitch! I Played you like a ho cant u see? Fuck bitch! GET! GEEET!* Eller du kan grave deg ned i ett hull og dø... Jeg er i samme posisjon som hu kjerringa du snakker om, bortsett fra at jeg liker en annen dame, ikke deg Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Eller kan du anlegge Trønderbart og se hva hun syns om deg da!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vil tro Trønderbarten funker Men litt seriøst.. hvordan kunne du sett for deg at det kunne ha godt videre da? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vet ikke!! Har ikke forventet dette! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Noe sier meg at du burde ta deg ett par halvlitere for mye i kveld, og være skikkelig fyllesjuk i morra. Når jeg er fyllesjuk orker jeg ikke gjøre noe annet enn og ligge i senga og tenke på alt mulig, så da kan du jo tenke igjennom ting Kanskje litt lousy forslag, men hey, det er Lakus du snakker med ikke en jævla psykolog heller, ikke forvent noe bedre Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Interresant diskusjon, men ingen får ta trønderbarten min fra meg! Basta.. Case closed. Endret 4. mai 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Vet ikke!! Har ikke forventet dette! 8539882[/snapback] Prøv å forestille deg en fremtid med henne. Kan du tenke deg at dere to har stiftet familie og har barn og lever lykkelig om x år? Det kan være et godt hint det EDIT: Jeg var vel den eneste av chrissjene som kom med et særiøst svar :!: Endret 4. mai 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Lakus har funnet en ny Trønderbart til deg Su HER! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) NnhOo0oOo0oOo0oO!!1 I så fall skifter jeg fil, det vil siii... nordlæning (= same). Elleeer... østlæning (= byfis). Hi-hii. Anyone? Endret 5. mai 2007 av Motoko Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Visste jeg skulle ta copyright Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg for min del har copy righta "Su Kaolla", men e-mailen ble litt fucka, så får ikke kontakt med den. Til gjengjeld gjør ingen andre det heller >:3 Får høre med en moderator om jeg skulle bytte nic, eller no.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Nja, trodde trønderbarten var min jeg Etter all den hardekampen vi hadde sammen så gikk han fra meg BUHUHUUU Endret 5. mai 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Neh, da trekker jeg meg. Er så kjipt å kjempe for noen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 nei du kan få han, er nok av trøndebarter på dette forumet Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Vil da faen ikke ha han jeg! Den dama kan stikke av med barten om hu virkelig vil.. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har da vel ikke dratt?? Er jo her jeg Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Eh, awkward Edit: Bare kødder med deg anolop, skal skaffe meg points til neste helg så tar vi det over en shotgun showdown. Skal nok flexe deg i senk :!: Endret 5. mai 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg