Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Hei hva er problemt? De 66 spenna går jo uansett til noe annet drit? Matpausen i kantina på skolen for dere som er der, snop i butikken. Røyk, snus, ny sokker. Altså hva med og punge ut 66 spenn for noe som gir deg masse masse underholdning!

Det er prinsippet unge mann! PRINSIPPET!

I tillegg får jo de stakkars svette programmererene litt ekstra bonus i lomma. Å når dem gjør noe så bra som dette. Gjør det meg ingen ting, jeg ser det på som en god sak. Bare ikke la MS få en dritt av pengene noe dem gjør...

Epic får ingenting for det.. kanskje litt penger fra MS (noe de hadde fått uansett for å lage dette)

Faen så fett Bullet March er, regn, torden, lyn, Krylls all faenskap du ikke ønsker deg under en kamp :p

Men som vanlig så er ikke viljestyrken til Lakus så veldig sterk når han først har lyst på noe, men må nok skaffe 300,- til 2100Live Points først (fattig vettu, buhu ;)).

Noen som har noen ideer på hva jeg kan bruke de siste 1300 poengene som blir igjen på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SaintedThomas: Jeg skulle ønske at man kunne gi poeng til hverandre. Da hadde du fått 800 "just like that" Sainted :love:

 

Lakus: Du kan bruke det på Worms, Castlevania, Geometry wars evolved eller heavy weapon. Bortsett fra castlevania har jegalle,og de er like digg alle som en :)

Endret av Comprade
Lenke til kommentar
Vurderer og kjøpe meg en PS3 og vente til September.

8532345[/snapback]

wft :ohmy:

 

Er enig med Gastaa i at Subway er den beste av de 3. Bullet March er alle noobs' værste marerit!! Der bør du holde øye med alt, hvis du ikke vil dø, for det er vanskelig å få øye på folk...

 

Men det som var best med alle disse nye mapsa, var at det var boomer på alle :w00t:

Lenke til kommentar
Hehe, noen som er sugne på å spille gamle maps med meg, eller? ;)

 

Ikke?! :dontgetit:

 

Nnnh... :' |

8535317[/snapback]

Tror nok du må laste ned de nye mapsa for å få spille med vennene dine framover Su :!:

 

EDIT: innlegg nr. 500 :w00t:

Endret av anolop
Lenke til kommentar
Tror nok du må laste ned de nye mapsa for å få spille med vennene dine framover Su :!:

Nettop :hrm:

Jeg får jo ikke spilt med folk selv om jeg vil, så nå når jeg endelig har fått igang nettet mitt så får jeg ikke spilt :mad:

AAAAAARGH!

 

Noen som har noen tips til DETTE forresten?

Nettet er oppe og går men NAT settings er på moderat :no: (sjekk siste innlegget av meg der står det hva jeg trenger hjelp til ;))

 

EDIT: Innlegg nr 4245 :w00t::tease:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Noen som har noen tips til DETTE forresten?

Nettet er oppe og går men NAT settings er på moderat  :no: (sjekk siste innlegget av meg der står det hva jeg trenger hjelp til ;))

8536863[/snapback]

Det skal da vel gå ann å spille på LIVE selv om NAT er på moderate da vel?? :hmm:

 

Trodde ihvertfall det :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...