Lakus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei hva er problemt? De 66 spenna går jo uansett til noe annet drit? Matpausen i kantina på skolen for dere som er der, snop i butikken. Røyk, snus, ny sokker. Altså hva med og punge ut 66 spenn for noe som gir deg masse masse underholdning! Det er prinsippet unge mann! PRINSIPPET! I tillegg får jo de stakkars svette programmererene litt ekstra bonus i lomma. Å når dem gjør noe så bra som dette. Gjør det meg ingen ting, jeg ser det på som en god sak. Bare ikke la MS få en dritt av pengene noe dem gjør... Epic får ingenting for det.. kanskje litt penger fra MS (noe de hadde fått uansett for å lage dette) Faen så fett Bullet March er, regn, torden, lyn, Krylls all faenskap du ikke ønsker deg under en kamp Men som vanlig så er ikke viljestyrken til Lakus så veldig sterk når han først har lyst på noe, men må nok skaffe 300,- til 2100Live Points først (fattig vettu, buhu ). Noen som har noen ideer på hva jeg kan bruke de siste 1300 poengene som blir igjen på? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) SaintedThomas: Jeg skulle ønske at man kunne gi poeng til hverandre. Da hadde du fått 800 "just like that" Sainted Lakus: Du kan bruke det på Worms, Castlevania, Geometry wars evolved eller heavy weapon. Bortsett fra castlevania har jegalle,og de er like digg alle som en Endret 4. mai 2007 av Comprade Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vurderer og kjøpe meg en PS3 og vente til September. 8532345[/snapback] wft Er enig med Gastaa i at Subway er den beste av de 3. Bullet March er alle noobs' værste marerit!! Der bør du holde øye med alt, hvis du ikke vil dø, for det er vanskelig å få øye på folk... Men det som var best med alle disse nye mapsa, var at det var boomer på alle Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) SaintedThomas: Jeg skulle ønske at man kunne gi poeng til hverandre. Da hadde du fått 800 "just like that" Sainted I wunt to make sweat sweat luv with u sexi boi! Endret 4. mai 2007 av SaintedThomas Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Bullet March Der bør du holde øye med alt, hvis du ikke vil dø, for det er vanskelig å få øye på folk... Perfekt for Lakus Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ja, Gastaa tok meg skikkelig hardt bakfra i går Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hehe, noen som er sugne på å spille gamle maps med meg, eller? Ikke?! Nnnh... :' | Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Hehe, noen som er sugne på å spille gamle maps med meg, eller? Ikke?! Nnnh... :' | 8535317[/snapback] Tror nok du må laste ned de nye mapsa for å få spille med vennene dine framover Su :!: EDIT: innlegg nr. 500 Endret 4. mai 2007 av anolop Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Tror nok du må laste ned de nye mapsa for å få spille med vennene dine framover Su :!: Nettop Jeg får jo ikke spilt med folk selv om jeg vil, så nå når jeg endelig har fått igang nettet mitt så får jeg ikke spilt AAAAAARGH! Noen som har noen tips til DETTE forresten? Nettet er oppe og går men NAT settings er på moderat (sjekk siste innlegget av meg der står det hva jeg trenger hjelp til ) EDIT: Innlegg nr 4245 Endret 4. mai 2007 av Lakus Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Noen som har noen tips til DETTE forresten?Nettet er oppe og går men NAT settings er på moderat (sjekk siste innlegget av meg der står det hva jeg trenger hjelp til ) 8536863[/snapback] Det skal da vel gå ann å spille på LIVE selv om NAT er på moderate da vel?? Trodde ihvertfall det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Joda, funker det, men er MYE lettere og få kommet inn på ranked match med "open" Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Joda, funker det, men er MYE lettere og få kommet inn på ranked match med "open" 8536914[/snapback] Er det derfor du ikke har spilt med oss på leeeeenge?? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Spiller der ranked match? Har alltid spilt med moderat jeg, men det sies at Open er det nye kule lixom! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Har spilt bittelitt ranked, men langt ifra like kult som å spille med dere - Pællis in da Haos! Endret 4. mai 2007 av Motoko Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 jepp gather together mates! I need to plaaaayyy Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 jepp gather together mates! I need to plaaaayyy 8537887[/snapback] Kommer på skjønner du! Men vent i en m liten time da... kommer iløpet av den Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Sitter og spiller guitar hero 2 nå, men bare sleng over en invite anal-loops, så kommer jeg vel Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Sitter og spiller guitar hero 2 nå, men bare sleng over en invite anal-loops, så kommer jeg vel 8539347[/snapback] This will not be over quickly, You will not enjoy this, you WILL be analized! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hm, minnet meg på hvor sykt det ellers uskyldige norske ordet "analyse - analysere - analysert - analyserte" er "Analysere anus"... holy moly Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 rer på nuh, kom du og, så får det fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg