Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"True gamers" kan de 800 pointsa og presse dem langt opp i Anuset! Synes det er helt analt at folk betaler! Alle skulle protestert! Sleit med å finne games uten nye maps idag, og jeg kommer til å slite mer neste gang jeg spiller! Fuck 800 points, fuck epic, fuck geow og fuck true gamers![/sinne]

Enig med deg, bortsett fra i Fuck Epic. Det er vel som vanlig Fuck MS det går i.

 

Vurderer og kjøpe meg en PS3 og vente til September.

Lenke til kommentar

Hei hva er problemt? De 66 spenna går jo uansett til noe annet drit? Matpausen i kantina på skolen for dere som er der, snop i butikken. Røyk, snus, ny sokker. Altså hva med og punge ut 66 spenn for noe som gir deg masse masse underholdning!

 

I tillegg får jo de stakkars svette programmererene litt ekstra bonus i lomma. Å når dem gjør noe så bra som dette. Gjør det meg ingen ting, jeg ser det på som en god sak. Bare ikke la MS få en dritt av pengene noe dem gjør...

 

Men uansett, spilt mye nå. Å jeg DIGGER DET! Faen så fett Bullet March er, regn, torden, lyn, Krylls all faenskap du ikke ønsker deg under en kamp :p

 

GOGOGOGO!!

Lenke til kommentar

Ja, jeg likte alle banene svært godt! Den jeg liker best er nok Subway (også Bullet-March på en sikker andreplass).. Process er også kul, men den er ganske åpen, noen jeg ikke er så alt for glad i.. Garden er den minst likte banen. Jeg liker den jo, men den er lavest av de 4. Det blir litt irriterende etterhvertå måtte trykke på knapper for å få en sniper :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...