anolop Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 800 FORBANNA POINTS?! MICROSOFT FAEN HELLER JÆVLA HOREBUKKER! 8512021[/snapback] Cheap bastard :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er ikke det at det koster så "mye". Det er det at Microsoft faktisk tok og putta en pris på dem! De burde faenmeg sett seg fornøyde med at Epic lagde dem denne generasjonens KLART best solgte spill sålangt! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jepp. Når Epic skal lage Gears of war 2, burde de gi Microsoft et ultimatum: Å la alle nedlastbare ting fra Epic bli gitt ut gratis, eller la GoW2 komme til PS3 istedenfor. Da skal du se de vil skjelve litt i trusene Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Helt enig, synes det er respektløs av MS og presse epic på den måten og få fansen til og snu seg nesten mot dem. Hvis MS ikke har tatt kontrakt på hele Gears konseptet håper jeg Epic viser MS fingern om dem ikke hører på dem Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Microsoft vet at vi truegamers gladlig betaler 82 kroner for jævlig mye morro. Noen som er med i kveld? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Regner med at det betyr nei? :!: Lenke til kommentar
anolop Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det var jo Liverpool kamp i går kveld Lenke til kommentar
anolop Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Gleder meg sinnsykt til de fire nye mapsa til GeOW i morgen Noen som er med å tester de ut så raskt som mulig?? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Men de nye mapsa kommer jo klokka 10:00 i morgen tidlig... Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 "True gamers" kan de 800 pointsa og presse dem langt opp i Anuset! Synes det er helt analt at folk betaler! Alle skulle protestert! Sleit med å finne games uten nye maps idag, og jeg kommer til å slite mer neste gang jeg spiller! Fuck 800 points, fuck epic, fuck geow og fuck true gamers![/sinne] Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 "True gamers" hadde brukt de 66 kronene på spill uansprett. Så hva er forskjellen? 66 kroner er heller ikke mye for en tilleggspakke... Har betalt mer for mindre i gamle dager. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Virker som de som ikke har kjøpt/kommer til å kjøpe mapsa ser på det som en prinsippsak. 66 kroner er jo ingenting, men er allikevel surt å punge ut til grådige M$ Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 66kr for noe som demper abstinensene etter forza 2 demo en stund... Helt verdt det! Og kule maps var det også. Mye bedre en de små fille-kartene vi fikk gratis. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 "True gamers" kan de 800 pointsa og presse dem langt opp i Anuset! Synes det er helt analt at folk betaler! Alle skulle protestert! Sleit med å finne games uten nye maps idag, og jeg kommer til å slite mer neste gang jeg spiller! Fuck 800 points, fuck epic, fuck geow og fuck true gamers![/sinne] Enig med deg, bortsett fra i Fuck Epic. Det er vel som vanlig Fuck MS det går i. Vurderer og kjøpe meg en PS3 og vente til September. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei hva er problemt? De 66 spenna går jo uansett til noe annet drit? Matpausen i kantina på skolen for dere som er der, snop i butikken. Røyk, snus, ny sokker. Altså hva med og punge ut 66 spenn for noe som gir deg masse masse underholdning! I tillegg får jo de stakkars svette programmererene litt ekstra bonus i lomma. Å når dem gjør noe så bra som dette. Gjør det meg ingen ting, jeg ser det på som en god sak. Bare ikke la MS få en dritt av pengene noe dem gjør... Men uansett, spilt mye nå. Å jeg DIGGER DET! Faen så fett Bullet March er, regn, torden, lyn, Krylls all faenskap du ikke ønsker deg under en kamp GOGOGOGO!! Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ja, jeg likte alle banene svært godt! Den jeg liker best er nok Subway (også Bullet-March på en sikker andreplass).. Process er også kul, men den er ganske åpen, noen jeg ikke er så alt for glad i.. Garden er den minst likte banen. Jeg liker den jo, men den er lavest av de 4. Det blir litt irriterende etterhvertå måtte trykke på knapper for å få en sniper Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Synes det var så utrolig fett jeg, en kar kom løpende inn i det huset i stad for å ta meg. Så skrudde gassen seg på og drepte han. Faen som jeg lo, det var bare så genialt. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 "Hehe!" Vel om et halvt år er det jeg som ler av dere! Da er dere leie av Geow, og jeg har fått de nye mapsa gratis, muhahahahah! =) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Tror Sainted er blitt litt ko-ko i hodet, begynner å få idéer.. Kommer nok ikke til å være å ses - har ikke nok points Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg