anolop Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er vel bare vi som spiller Su? Virker sånn Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Var ikke meningen å ikke spille i går... Så godt at dere sendte invites, og takker for det, men det var en kompis som var på besøk med xboxen sin siden min er på tysklandsferie og han insisterte på å spille co-op splitscreen hele kvelden. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg var ute i hele går natt, så i dag er jeg fyllesjuk og jævlig.. *gulp* Å ikke minst syk! :S Lenke til kommentar
anolop Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hva er bedre enn at en Locust med trønderbart dreper en Cog fra Bergen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Drepe en etter at Brann har tapt en fotballkamp mot Rosenborg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ikke ta det ille opp, det var ment som en spøk. Har ingenting imot dere AoS gjengen; I LOVE YOU! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du har det med å skaffe deg fiender, anolop Både av motsatanderene og de på laget.. *kremt* teamkill *host* Men nå er det jo fri faktisk... *mumle* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Noen som skal spille i dag forresten? Kanskje jeg kommer på ettersom "natt til første mai" feiringa går til helvette. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg spår tomme lokaler i XBL i kveld/natt, men jeg er med om DU er med "DU" kan også være.. doh, I don't know.. - BanAnus! Du har feiret nok i det siste uansett. Hadde ikke blitt noe lei meg for en fellow trønderbart heller Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 haha så bra! Godt og føle seg ønsket og savnet av dere. Jeg blir varm og myk innvendig! Nei dere har helt riktig, jeg har feiret for mye i det siste. Å jeg skulle sånn gitt meg en dag med Gears og dere. Har det så utrolig kult med dere, sjeldent jeg har det med noen andre på gears. Men.. Er så lei for og si det, jeg skal feire 1.Mai i dag.. Men skal sjenke alle drite før 12! Så denne kvelden blir kort og god! Så sees vi litt over midnatt! Jeg savner og plassere saga rett i kassa på Su Og Analop Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Nå er klokka strengt tatt litt over midnatt. Come play with me, slobs! >:3 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) v00t Cog vant da til slutt, og Locust fikk en suuur bart på laget Litt hjelp fra Gastaa, men Bamse var bare ulykke Men det værste av alt: Dere lizm-GeoW-spillere... *kremt*Anus*host*Lakus... I am disgused! Endret 1. mai 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Shit! Har en stikkende følelse av at jeg begynner å bli lei av GoW :O Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 It`s all in your head, my boooy Lenke til kommentar
anolop Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Cog vant da til slutt, og Locust fikk en suuur bart på laget Er det noe rart?? :!: @ BanAnus, ChuckBorris 85 og Cleveractive8: Beklager at jeg mista nettet klokka 4 i natt... Hele nabolaget var nede til nesten klokka 10.00 i dag Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ja litt over 4 så ble du borte, jeg kom jo på nett for deres skyld. Mr. Su var jo og borte Men men, du er tilgitt. Tenkte at det var noe slik som hadde skjedd Jeg å Borris koste oss vi langt på natt hehe Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Når kom du da? Rundet av ikke så langt unna klokken 3 - crap. Men Lakus... NO MERCY! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kom vel på 30min etter du hadde stikket hehe men men, slikt skjer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 New Gears maps coming this Thursday It’s the ‘Hidden Fronts’ map pack and it’s dropping this Thursday, May 3, at 9 a.m. GMT The map pack is 800 points in which you’ll get four new multiplayer maps: Bullet Marsh: In this Kryll-infested swamp, an old generator still powers the area lights. A few stray bullets could easily knock out the generator, leaving combatants to fend for themselves against the Kryll. Garden: This overgrown and crumbling conservatory still has a working fertilization and pesticide system. This system can pose a serious hazard to anyone who ventures into the greenhouse without first venting the air. Process: Teams must fight for control of this subterranean Imulsion processing plant, still active despite the cessation of the Pendulum wars. Subway: Timgad's Central Subway station used to serve as a central hub for commuters. Now the tunnels are crawling with Locust. You can grab the pack this Thursday for 800 points or wait until Sept. 3, 2007 when all four maps will be available for free. 800 FORBANNA POINTS?! MICROSOFT FAEN HELLER JÆVLA HOREBUKKER! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 800 FORBANNA POINTS?! MICROSOFT FAEN HELLER JÆVLA HOREBUKKER! 8512021[/snapback] Nå må du roe deg ned, pass på blodtrykket Det er jo ikke så mye...bare 65,60 kr...men de kunne ha satt dem litt billigere ettersom Epic ville gi dem ut gratis, men nei da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg