Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som er med på coop insane i kveld en gang? Jeg mangler to cog tags, så de skal jeg ha.. :p Også vil jeg spille som Dom. Anyone?

7386126[/snapback]

Jeg mangler bare 1. holder på å bli sinnsyk av å lete etter den!

Har sett dinna lista som ligger på nettet. men jeg føler jeg har tatt alle hehe.

Tid du tenkte du skulle spille da ErlendRU?

Jeg har ikke begynt på insane enda

Lenke til kommentar
Noen som er med på coop insane i kveld en gang? Jeg mangler to cog tags, så de skal jeg ha.. :p Også vil jeg spille som Dom. Anyone?

7386126[/snapback]

Jeg mangler bare 1. holder på å bli sinnsyk av å lete etter den!

Har sett dinna lista som ligger på nettet. men jeg føler jeg har tatt alle hehe.

Tid du tenkte du skulle spille da ErlendRU?

Jeg har ikke begynt på insane enda

7386192[/snapback]

Jeg har fulgt den lista som ligger på xbox360achievements.com, men pokker meg greide jeg ikke å misse på to stk, selv om jeg ikke skjønner hvor det er hen, så må derfor gå gjennom alle plassene på lista en gang til.. :p SKAL ha alle altså..

Tenkte på sånn 19 og litt utover elns..

Edit: Skal se på film nå, så gidder ikke sette noe tid.. Kan si fra her jeg..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
I morra for svarte,DA skal eg vere med noen runder om det blir. Fredagen går vekk til fyll og aperi.

7389622[/snapback]

Nice. Når har herren tenkt å spille? Vet om et par som skal sette opp server nemlig, så bare gi et lite vink.

Synd du skal i fylla på fredag... men det kommer flere dager :thumbup:

Lenke til kommentar

Tenkte eg skulle spare folk for mine salige innspill av den tvilsomme sorten. Men eg foler stemninger paa frumet er klar for meir ganske snart.

Har jo ikkje spill GeOW siden...ja for helga..suger sikkert inndradd kuksopp i morra da..ELLER eg har voldsom beginners luck hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...