Bamsemumsen Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Er med i kveld jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Er med i kveld jeg. Fint Bamsefar Inne på Teamchrissj.net er det en som heter DKB huGGy som vil ha klankamp... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 hehe, ble litt seint ja Hvis vi kunne ha samlet noen av disse spillerne igjen i kveld, hadde det vært gøy: anolop - BanAnus - Comprade - Gastaa - Su Kaolla - Lakus - SaintedThomas(hvis han kan roe seg ned...) - hvis jeg har glemt noen av dere, kom på i kveld å krev en invite :!: 8436167[/snapback] Begynner å krible i magen allerede Lenke til kommentar
anolop Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Blir enten med på en klan kamp, men hvis jeg ikke hører noe mer om den, vil jeg gjerne sette opp en liste med spillere som vil spille sammen i kveld... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Jeg skal spille uansett.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 FAEN I HELVETTE! Stefaren min klarte selvfølgeilg ikke og legge igjen penger til meg da han dro i dag tidlig slik at jeg fram til nå ikke har hatt mat eller noe. (er ikke knekkebrød i huset engang) Når jeg ringte han kl3 sa han "jaja, jeg kjøper med mat på butikken på vei hjem"... greit nok tenkte jeg, siden når han kom hjem kunne jeg få 100 kr også og stikke og kjøpe meg røyk. Men NEIDA!! Han kommer hjem uten mat og uten penger til meg kvart over 6, selv om penger hjulpet jævlig lite når ALLE butikkene stenger kl 6! + noen andre småting.... FAAN! er så irriterende! Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Takk for en utrolig morsom nattmatch! Spilte med Anolop, comprade, Gaasta Saintthomas og fler fra vårt vakkre forum. Ente med totalt kaos av slakt og latter slik det skal være! Dette va gøy, vi må gjøre det mer. beklager saintthomas men når det gjelder teamkill så måtte jeg kicke deg. Orker ikke slik styr Takk for i natt og sov godt alle 8434350[/snapback] Husker ikke at jeg teamkilla? Men, jeg snakka mye dritt, det skal jeg ha =) Kommer på om litt, skal bare få lært meg litt mer av en Megadeth sang på gitar Lenke til kommentar
anolop Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 (endret) :!: @Lakus: Mener du at du må gå uten mat til i morgen?? Husker ikke at jeg teamkilla? MEG FOR FAEN! Endret 21. april 2007 av anolop Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Mener du at du må gå uten mat til i morgen?? JA! Hvis ikke stefar plutselig bestemmer seg for å komme hjem igjen da.. han dro nettop avgårde... igjen og blle borte noen timer sa han.. Null mat.. null røyk.. og humør på nivå med en steinbitt i tørketrommelen!! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Slapp av. Jeg og BanAnus kommer noen rester til deg senere i kveld :!: Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 "Hehe" Har et problem folkens! Jeg kan snakke til folk med miccen min, men JEG KAN IKKE HØRE DERE! En eller annen ledning inni miccen må være fucka! FAEN TA! HJELP MEG NOEN!!!! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Jeg har en løsning som fikser det: SLUTT Å FUCKE OPP MICC`EN!! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Trykk på Guide knappen og på Settings. Der finner du noen mic settings der du kan velge å få lyden igjennom headsettet, tv'n, eller begge deler... Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Er ikke det samme! Vil ikke at hele huset skal høre de skitene beskjedene Comprade driver å sender til meg på natttider :/ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Ikke alle av oss som bor alene i mørke hybler, osv. :!: Høres ut som du må til klageskranken på elkjøp, eller hvor enn headsetet kom fra :| Endret 21. april 2007 av Motoko Lenke til kommentar
anolop Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 SVARTE! Jeg fikk igjen min Premium xbox her for noen dager siden etter at den hadde vært på rep. Tror du dæven døtte meg ikke at midt under spillinga så ble skjermen grønnstripet og jeg fikk "the rings of DEATH" igjen!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Haha! Og jeg som ikke har hatt ett eneste problem enda Men du har jo en til hadde du ikke? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Haha!Og jeg som ikke har hatt ett eneste problem enda Men du har jo en til hadde du ikke? 8439423[/snapback] Joda :!: The Core is still going strong Endret 21. april 2007 av anolop Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Jeg er jaffal pålogga nå Lenke til kommentar
anolop Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 SVARTE! Fikk starta den om igjen vettu, men like etterpå smalt det igjen Da ble den pakket ned igjen, og Core xbox'n pakka opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg