Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, ble litt seint ja :blush: Hvis vi kunne ha samlet noen av disse spillerne igjen i kveld, hadde det vært gøy:

anolop - BanAnus - Comprade - Gastaa - Su Kaolla - Lakus - SaintedThomas(hvis han kan roe seg ned...) - hvis jeg har glemt noen av dere, kom på i kveld å krev en invite :!:

8436167[/snapback]

Begynner å krible i magen allerede :wee:

Lenke til kommentar

FAEN I HELVETTE!

Stefaren min klarte selvfølgeilg ikke og legge igjen penger til meg da han dro i dag tidlig slik at jeg fram til nå ikke har hatt mat eller noe.

(er ikke knekkebrød i huset engang)

Når jeg ringte han kl3 sa han "jaja, jeg kjøper med mat på butikken på vei hjem"... greit nok tenkte jeg, siden når han kom hjem kunne jeg få 100 kr også og stikke og kjøpe meg røyk.

Men NEIDA!!

Han kommer hjem uten mat og uten penger til meg kvart over 6, selv om penger hjulpet jævlig lite når ALLE butikkene stenger kl 6!

+ noen andre småting.... FAAN!

er så irriterende!

Lenke til kommentar
Takk for en utrolig morsom nattmatch! Spilte med Anolop, comprade, Gaasta Saintthomas og fler fra vårt vakkre forum. Ente med totalt kaos av slakt og latter slik det skal være! Dette va gøy, vi må gjøre det mer.

beklager saintthomas men når det gjelder teamkill så måtte jeg kicke deg. Orker ikke slik styr ;)

Takk for i natt og sov godt alle :)

8434350[/snapback]

Husker ikke at jeg teamkilla? :p Men, jeg snakka mye dritt, det skal jeg ha =) Kommer på om litt, skal bare få lært meg litt mer av en Megadeth sang på gitar :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...