Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for en utrolig morsom nattmatch! Spilte med Anolop, comprade, Gaasta Saintthomas og fler fra vårt vakkre forum. Ente med totalt kaos av slakt og latter slik det skal være! Dette va gøy, vi må gjøre det mer.

 

beklager saintthomas men når det gjelder teamkill så måtte jeg kicke deg. Orker ikke slik styr ;)

 

Takk for i natt og sov godt alle :)

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Ja, lurer på når jeg også rangerer høyt nok til å gå fra "og fler" til "Su Kaolla" :)

Når du banker Lakus ;)

 

Men jeg fikk gjort alle questene i Mages Guild (Oblivion) nesten i kveld, bare de to siste igjen .

+ masse utforskning så det går fortere og fast-travele til senere DB og TG quests;)

 

Skal ta de to siste fort i morra før jeg stikker ut eller joiner noen runder GeoW.

Lenke til kommentar
Takk for en utrolig morsom nattmatch! Spilte med Anolop, comprade, Gaasta Saintthomas og fler fra vårt vakkre forum. Ente med totalt kaos av slakt og latter slik det skal være! Dette va gøy, vi må gjøre det mer

Ja det var drit fett :!: Skulle ønske at sjokoLakus hadde joina da, selv om dere andre vi spilte med var helt fenomenale!! :w00t:

 

En av mine beste kvelder med Gears...

 

EDIT: Legger meg nå.. klokka 05:30...

Endret av anolop
Lenke til kommentar

hehe, ble litt seint ja :blush: Hvis vi kunne ha samlet noen av disse spillerne igjen i kveld, hadde det vært gøy:

 

anolop - BanAnus - Comprade - Gastaa - Su Kaolla - Lakus - SaintedThomas(hvis han kan roe seg ned...) - hvis jeg har glemt noen av dere, kom på i kveld å krev en invite :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...