Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
**Gastaa expresses his concern about his internet failing in the match against Sloppy Seconds, and Lakus resonds with the following:**

(Fra www.teamchrissj.net)

 

Gastaa, du trenger ikke være redd

Vi overlevde mange runder pga deg.

 

Jeg var overivrig og løp for tidlig selv om jeg fikk dratt med med veldig mange flere runder i enkelte matcher.

Chrissj var nesten for defansiv i enkelte situasjoner (ikke noe negativt da jeg skjønte at jeg bude vært det også)

 

Men deg Gastaa la vi ofte situasjonen hvile på, litt for ofte spør du meg, du var alltid igjen til sist og skuffet oss ikke en eneste runde! Du klarer deg veldig bra under press.

Selv om vi ikke kommer videre så vet alle lagene at Team Chrissj kunne ha ødelagt finalen dems veldig godt om vi kom videre!

 

Og til slutt vil jeg si at det var enormt dårlig at jeg og Chrissj ikke klarte og holde de siste 3 rundene, TC vant jo clean og enkelt de første 2.

Og jeg og Chrissj som har klart oss 2 mot 4 en del matcher!

Hadde jeg vært dommer hadde jeg krevd omkamp mellom oss og Sloppy Second, men sjangsen for at det skjer er vel nærmest null.

 

Alt tilsammen så slåss vi ærefullt og hardt, vi ga oss ALDRI og beit fra oss til siste minutt, sloppy seconds vant på flaks når det var 2 mot 3, ingen kan si at Team Chrissj er ett lag de tar lett på!

 

Vi sto som ett lag og ga ikke opp, helt til siste slutt!

Hvis det ikke er nok til og fortjene de andres respekt, spesielt med tanke på at vi er gode om vi først konser, så vet jeg ikke hvem som fortjener og vinne!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Også ifra Team Chrissj-forumet:

 

Ja, disse var med i Norgesturneringa, og de representerte oss med stolthet og ære. De vant kanskje ikke, men i forhold til forrige turnering var dette mye bedre enn før. TC viser at vi har forbedret vårs, og det er en av de største seierne vi kan få. Glem turneringen. den kommer igjen om et år, og det blir nok flere turneringer før det

 

LakusPakus, Gastaa og Bare Chrissj kjempet som helter på slagmarken, mens vi andre ikke kunne gjøre stort annet enn å se på. De kom på 3. plass i pulje F, og hadde det ikke vært på grunn av ren uflaks(stakkars Gastaa mistet nettet) hadde vi kommet videre. Bittert er det, men vi plukker hverandre opp og ler av det hele, før vi fortsetter med våre vanlige ting(vinne, tape, kødde, glitche ).

 

Denne tråden er for å hedre våre tapre soldater som kjempet og kjempet, uten å gi opp. Disse personene kan fra nå av bære tittelen "spartan". Måtte dere ære denne tittelen, og aldri skuffe oss....

Lenke til kommentar

Også fra teamchrissj.net

Av ren uflaks(stakkars Gastaa mistet nettet) hadde vi kommet videre. Bittert er det, men vi plukker hverandreSLUTT Å SUTRE GASTAA, EKTE MEN GRÅTER IKKE! opp og ler av det hele, før vi fortsetter med våre vanlige ting(vinne, tape, kødde, glitche ).

Denne tråden er for å hedre våre tapre soldater som kjempet og kjempet, uten å gi opp. Disse personene kan fra nå av bære tittelen "spartan". Måtte dere ære denne tittelen, og aldri skuffe oss....

vil jeg si at det var enormt dårlig at jeg og Chrissj ikke klarte og holde de siste 3 rundene, TC vant jo clean og enkelt de første 2.

Og jeg og Chrissj som har klart oss 2 mot 4 en del matcher!

Hadde jeg vært dommer hadde jeg krevd omkamp mellom oss og Sloppy Second, men sjangsen for at det skjer er vel n

Endret av SaintedThomas
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...