Stephen Colbert Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Har dere merket et tomrom i livet deres i det siste? Slapp av, til UKA kommer jeg tilbake med 3 nye måneder fyllt med SaintedThomas glede! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Har dere merket et tomrom i livet deres i det siste? Ja, men jeg veit hva det er. Jeg var nettop på dass og dreit ut noe på størrelse med Nigeria... Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Hello! Kjøpte meg 360 og Gears of War i dag! Noen som er med å spille nå? Gamertag: frontflip89 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Å skulle ha sett deg før, hadde så få på lista i som spilte så jeg gikk inn i et annet rom på et annet spill nettopp. But ill be there soon! Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Hehe, ok, adder deg nå =) EDIT: Det går ikke ann å adde deg =S Kan du adde meg eller?... Endret 14. april 2007 av Blablaa Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 han har nok fylt opp vennelista Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Jepp, det var feilmeldingen jeg fikk =) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Adder deg når jeg skal spilel igjen Har vært en god dag for Lakus i dag, ligget på minimum 9 i Warzone og minimum 25 i Annex 180PoengsRunder Matcher Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Hehe, ok, adder deg nå =) EDIT: Det går ikke ann å adde deg =S Kan du adde meg eller?... 8385944[/snapback] oi fullt allerede :S uff det gikk fort, jeg som nettopp har ryddet lista Adder deg i morra, skal på jobb i morra så jeg må ta en tidlig kveld. God natt og happy gaming! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 skal noen være med og spille i kveld? tenker toaster også skal være med siden han kommer bort hit og spiller på linja mi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 BlaBlaa, bare add meg! nukers, når i kveld? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 vet ikke enda. toaster snakket om han skulle være her mellom 6 og 7 i kveld. kan si i fra når vi begynner. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) **Gastaa expresses his concern about his internet failing in the match against Sloppy Seconds, and Lakus resonds with the following:** (Fra www.teamchrissj.net) Gastaa, du trenger ikke være redd Vi overlevde mange runder pga deg. Jeg var overivrig og løp for tidlig selv om jeg fikk dratt med med veldig mange flere runder i enkelte matcher. Chrissj var nesten for defansiv i enkelte situasjoner (ikke noe negativt da jeg skjønte at jeg bude vært det også) Men deg Gastaa la vi ofte situasjonen hvile på, litt for ofte spør du meg, du var alltid igjen til sist og skuffet oss ikke en eneste runde! Du klarer deg veldig bra under press. Selv om vi ikke kommer videre så vet alle lagene at Team Chrissj kunne ha ødelagt finalen dems veldig godt om vi kom videre! Og til slutt vil jeg si at det var enormt dårlig at jeg og Chrissj ikke klarte og holde de siste 3 rundene, TC vant jo clean og enkelt de første 2. Og jeg og Chrissj som har klart oss 2 mot 4 en del matcher! Hadde jeg vært dommer hadde jeg krevd omkamp mellom oss og Sloppy Second, men sjangsen for at det skjer er vel nærmest null. Alt tilsammen så slåss vi ærefullt og hardt, vi ga oss ALDRI og beit fra oss til siste minutt, sloppy seconds vant på flaks når det var 2 mot 3, ingen kan si at Team Chrissj er ett lag de tar lett på! Vi sto som ett lag og ga ikke opp, helt til siste slutt! Hvis det ikke er nok til og fortjene de andres respekt, spesielt med tanke på at vi er gode om vi først konser, så vet jeg ikke hvem som fortjener og vinne! Endret 16. april 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Også ifra Team Chrissj-forumet: Ja, disse var med i Norgesturneringa, og de representerte oss med stolthet og ære. De vant kanskje ikke, men i forhold til forrige turnering var dette mye bedre enn før. TC viser at vi har forbedret vårs, og det er en av de største seierne vi kan få. Glem turneringen. den kommer igjen om et år, og det blir nok flere turneringer før det LakusPakus, Gastaa og Bare Chrissj kjempet som helter på slagmarken, mens vi andre ikke kunne gjøre stort annet enn å se på. De kom på 3. plass i pulje F, og hadde det ikke vært på grunn av ren uflaks(stakkars Gastaa mistet nettet) hadde vi kommet videre. Bittert er det, men vi plukker hverandre opp og ler av det hele, før vi fortsetter med våre vanlige ting(vinne, tape, kødde, glitche ). Denne tråden er for å hedre våre tapre soldater som kjempet og kjempet, uten å gi opp. Disse personene kan fra nå av bære tittelen "spartan". Måtte dere ære denne tittelen, og aldri skuffe oss.... Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Nesten så jeg blir rørt Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Også fra teamchrissj.net Av ren uflaks(stakkars Gastaa mistet nettet) hadde vi kommet videre. Bittert er det, men vi plukker hverandreSLUTT Å SUTRE GASTAA, EKTE MEN GRÅTER IKKE! opp og ler av det hele, før vi fortsetter med våre vanlige ting(vinne, tape, kødde, glitche ).Denne tråden er for å hedre våre tapre soldater som kjempet og kjempet, uten å gi opp. Disse personene kan fra nå av bære tittelen "spartan". Måtte dere ære denne tittelen, og aldri skuffe oss.... vil jeg si at det var enormt dårlig at jeg og Chrissj ikke klarte og holde de siste 3 rundene, TC vant jo clean og enkelt de første 2. Og jeg og Chrissj som har klart oss 2 mot 4 en del matcher! Hadde jeg vært dommer hadde jeg krevd omkamp mellom oss og Sloppy Second, men sjangsen for at det skjer er vel n Endret 17. april 2007 av SaintedThomas Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Thomas, har du lekt med saksa nå igjen? :!: Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Jeg løpte ihvertfall ikke med den... Jeg kommer på om 2-3 timer elns! Husk å be there or b SQUARE! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 er ingen på eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 kan være med nå jeg.vet ikke hvor lenge jeg blir med men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg