Lakus Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Da vant TC mot TBG Crew Vi har nå spilt mot 3 lag. Turbojugend - WIN! The Saintz - LOSS! TBG Crew - WIN! (med Lakus som toppscorer gjentatte ganger seff ) EDIT: Spiller nå med enda ett lag od det ser ut som vi vinner flotters! Endret 12. april 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 jeg håper på å få den nye 360 min i morgen eller lørdag så da er jeg med på litt gow i helgen. hvis jeg får den da vel og merke Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Gastaa forsvant etter stillinga ble 2-0 for Team Chrissj, så da ble det Chrissj å Lakus igjen og de 3 andre spillerne på det andre laget (som het SpookyShembles eller noe) vant 5-3, men de fikk faenmeg en del juling på veien også! Eller hva Chrissjus? Hadde Gastaa vært med till the end hadde vi tatt dem lett nok But no hard feeling anyhow, cus life is shit and shit smells bad Link til Resultatliste sålangt (oppdateres hele tiden) Team Chrissj er i PULJE F! Endret 12. april 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Er vel ikke nødvengig å skrive her hvor pissed jeg er på internetten min, bare å sjekke teamchrissj.net net Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Ikke for å nevne hvor pist du er pga. jeg ikke kan spille live Når jeg kommer hjem lørdag kveld blir det Oblivion for meg :/ Lenke til kommentar
anolop Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Hei å hopp! Noen som har savna meg?? (sikkert ikke!!). Jeg kommer på rett etter at jeg har dusja nå, og blir der til ca. kl. 18.00. Skal på nattvakt i natt, så jeg blir ikke å se etter klokka 18.00 I morgen lørdag er det en jobb fir dag, så da blir det spilling nesten hele dagen tror jeg EDIT: Får snart tilbake min orginale premium xbox nå. Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action! Endret 13. april 2007 av anolop Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Spilte ranked i sta... Hadde på den trådløse mic`en.. Gikk på do.. Måtte bruke nr 2... Micen var på.. Alle lo.. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 100 kroner til den som har opptak av den gangen og kan sende den til meg. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Hadde på den trådløse mic`en.. Gikk på do.. Måtte bruke nr 2... Micen var på.. Alle lo.. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Litt flaut ja.... Men til dere som er slappe eller ikke veit det så fant jeg ut i dag. Hvis du går inn på hjemmesiden til Gears Of War på denne Linken kan du logge deg inn med den mailen du har knyttet Gamertagen din til og lese Leaderboard på deg og dine venner. Veldig greit hvis du vil gjøre det fort og enkelt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Men til dere som er slappe eller ikke veit det så fant jeg ut i dag. Hvis du går inn på hjemmesiden til Gears Of War på denne Linken kan du logge deg inn med den mailen du har knyttet Gamertagen din til og lese Leaderboard på deg og dine venner. Veldig greit hvis du vil gjøre det fort og enkelt DIGG! EDIT: Trodde det var sånn man kunne se alle stats jeg Man får jo ikek sett "all-time" på den siden da Endret 13. april 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Han va pen! DIE Baird! DIE!! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 haha så fete bilder!! Aldri likt Baird, godt han får svi! Hmmm det med leaderbord så må du nok legge sammen slik som på 360` er der.... Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Vil spille online, men har ikke GOLD atm! Noen som vil ofre en 48hr redeem code? =( Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Vil spille online, men har ikke GOLD atm! Noen som vil ofre en 48hr redeem code? =( Sorry, jeg har delt ut de jeg hadde Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Vil spille online, men har ikke GOLD atm! Noen som vil ofre en 48hr redeem code? =( 8377590[/snapback] Jeg tror jeg har en, men den ligger enten hos en venn av meg eller hos mamma, noe som betyr at du ikke kan få den før helgen er omme, evt. i morra Lenke til kommentar
anolop Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Noen som er down for litt spilling i dag?? Hysteriske tilstander i huset her i dag.. MÅ SPILLE! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 om jeg ikke har andre planer blir jeg med i kveld Lenke til kommentar
anolop Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Du er ikke med NÅ da?? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Er på jobben akkurat nå så det går dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg