Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Drit fett å spille med deg Anus, "Aim gøwna fakk jau in tha aws!" :p  Jeg og mitt kjere Anus testa idag ut Annex sammen, og det var drit fett! Beste gametypen ever!!1!

 

Forresten BanAnus

 

CAPT: betyr hvor mange steder DU har tatt

BREAK:Hvor mange steder du har befridd

 

fant det ut nuh :)

8346997[/snapback]

 

Det var det det betyr ja, var konge kult og spille med deg i går. Stakkars engelsk mennene gikk jo av stokk og stein på din engelsk aksent. Så mye anal pwuling i en setning er det ikke mange som greier!

 

Var kanon! Vi må ta en rematch i dag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Annex er forresten Achievement-horene sin drøm!

 

Sett opp en ranked match med MASSE rounds, få inn bare norske som vil ha Achievements.

 

-Si til alle at de ikke skal gå inn i de sirklene, for da varer runder evig ;)

-Når alle respawner hele tiden så er det jo bare å slå seg løs med massemord så lenge du orker ;)

 

Kanskje vi får se litt "organisert" Achievementing snart? :p

Men tror kanskje at Epic fikser akkurat dette snart, så vi må gjøre det raskt som faan!

Lenke til kommentar
Siden pakken er gratis har ikke EPIC lov til å lage nye achievements

Men vi fikk vel achievments på Raven Down og Old Bones da det kom ut, gjorde vi ikke det??

 

Hadde vært gøy om Annex hadde telt på total killsa... hadde gått mye raskere da :yes: Jeg har bare 1000 kills totalt nå :ohmy:

Lenke til kommentar

Det lagger veldig når jeg spiller, så jeg ønsker svar på hvordan jeg skal løse problemet. Her er noen små spørsmål:

 

1. Når kabelen er koblet til pc (som jeg alltid her brukt, lagger det og det står at NAT er "moderate". Hvordan får jeg NAT'n bedre?

 

2. Jeg bruker en D-Link ruter som står 10cm. fra pc'n, kan jeg koble nettverkskabelen på denne, hvor inngangen sier "LAN"?

 

Jeg er desperat! MÅ SPILLE GEARS OF WAR! :ph34r:

Lenke til kommentar
Trenger ikke nye achievements, men at Annex killsene dine teller mot Achievementsene some r fra før!

8350516[/snapback]

Sånn sett ja. tenkte feil, gitt :p

En oppdatering kommer vel kjapt som endrer på det :yes:

8350877[/snapback]

 

 

Kills på annex kommer aldri til å gjelde mot achievmentene, det sa Epic i en eller anna melding.

De har btw lov til å lage nye achievments gratis, men kan velge å ta penger for det også.

Lenke til kommentar
Det lagger veldig når jeg spiller, så jeg ønsker svar på hvordan jeg skal løse problemet. Her er noen små spørsmål:

 

1. Når kabelen er koblet til pc (som jeg alltid her brukt, lagger det og det står at NAT er "moderate". Hvordan får jeg NAT'n bedre?

 

2. Jeg bruker en D-Link ruter som står 10cm. fra pc'n, kan jeg koble nettverkskabelen på denne, hvor inngangen sier "LAN"?

 

Jeg er desperat! MÅ SPILLE GEARS OF WAR! :ph34r:

8355781[/snapback]

Det skulle vel ikke være noen som bruker nettet til nedlastning, osv.?

Det var det som var problemet mitt litt way back, tok litt tid før det lyste opp for meg :wee:

Lenke til kommentar

Nei, det var nok ikke det... Det eneste jeg kan komme på er at broren min sendte noen dokumenter via msn i går. Men det er da vel opplasting, og skal da vel ikke ha noe å si på hastigheten min?

 

EDIT: Lagginga slutta i sånn ca. 02:00 tia, kanskje han var ferdig? :hmm:

Endret av anolop
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...