Gastaa Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Har noen sagt når de nye greiene kommer? Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) No biggie, vi er så gode at det ikke kommer til å ødelegge for oss Ville gjetta den smekre ræva til analop på at den kommer denne uka evnt.mandag Endret 9. april 2007 av SaintedThomas Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Sjekk denne vitsen Bono is at a U2 concert in Glasgow when he asks the audience for some quiet. Then in the silence, he starts to slowly clap his hands. He says into the microphone... "Every time I clap my hands, a child in Africa dies." A voice from near the front pierces the silence... "Well, stop fucking clapping then." :!: Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Fett å spille med deg i går Sainted Men dritt at jeg ikke fikk til den glitche greia vi prøvde på Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Ja, den derre under clocktower? Sjekk youtube, masse gode glitcher der! Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) De blir jo tatt bort snart!! edit: glitchene altså , ikke YouTube filmene edit2: Sainted, bli med på fuel depot, så får vi til den dumme glitchen! Endret 9. april 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Omg gaystay, ta det roli, jeg skal sørge for at, epic, ikke tar vekk glitchene Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Jævli irriterende med de som glitcher på ranked Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Hehe, guilty Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 GASTAAAAAA! KOM DEG PÅ FOR HELVETTETETTETET!!! ER 5 MIN IGJEN! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Da kom Team Chrissj (våre alles elskede forum sine egne Spartanere) seirende ut av første kampen i NM Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg ble kastet ut av dere, jeg var ikke sparta nok vist Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Da kom Team Chrissj (våre alles elskede forum sine egne Spartanere) seirende ut av første kampen i NM 8344970[/snapback] Jeg elsker dere... Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Men... ehm... andre kampen gikk.. vel ikke helt... etter planen... Vi løp rundt som en saueflok uten mål og mening Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Og som jeg sa på vårt forum også: Og der tapte vi mot The Saintz I... men resten av lagene burde være en cake-walk! Det rare er det at rett etter matchen vi tapte, spille jeg med 7 av Saintz folka, med to av de som vi spilte mot, og da gikk det som en cake-walk, så vi skulle ha valgt noen andre baner. Men sålenge vi vinne mot de andre lagene ( noe jeg tror vi gjør ) så klarer vi oss fint! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Se her!! ----> Annex NÅÅÅ! Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Drit fett å spille med deg Anus, "Aim gøwna fakk jau in tha aws!" Jeg og mitt kjere Anus testa idag ut Annex sammen, og det var drit fett! Beste gametypen ever!!1! Forresten BanAnus CAPT: betyr hvor mange steder DU har tatt BREAK:Hvor mange steder du har befridd fant det ut nuh Endret 10. april 2007 av SaintedThomas Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Updaten var klar idag tidlig, så jeg rakk å teste det i Canals med masse lagg og amerikanere.. Virker fett!! Edit: Noe fryktelig irriterende jeg oppdater som fulgte med patchen, var at personene er blitt til en levende sugekopp. Når man løper fort (med a) så stopper duden og går i cover HELE tiden!! Det er vel sånn Epic egentlig vil at det skal være, men jeg blir hvertfall riv ruskende gal av det Endret 10. april 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Hmm, har ikke merket det jeg, jeg var trøtt igår, skal sjekke når jeg spiller senere idag Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Får vel sjekke det ut jeg og. Har dere forresten testet om litchene deres er borte?(weapon-slide anyone?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg