anolop Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Har hørt noe snakk om at glitchene i GeoW skal taes vekk imorgen!! Hvor har du hørt dette?? Kommer den mye omtalte oppdateringa i morgen da eller? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) det er et rykte, men det har blitt avkreftet av Microsoft. Desverre er det svært få som ikke har fått med seg dette Endret 8. april 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Hva er avkreftet? At glitchene skal fjernes, eller at patchen ikke kommer i morgen? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) kommer ikke i morgen, men senere EDIT: Gastaa hyler sikkert av glede nå Endret 8. april 2007 av Comprade Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Åssn glitchs er det dere snakker om? Har ikke lagt merke til noe jeg , bortsett fra at en hel hau av folk jeg har spilt mot og med på ranked har gjort en go del merkelig ........jeg vil vite om noen jeg og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Tror ikke jeg kommer likevel, ikke det at jeg tror at noen bryr seg, men Shivering Isles er snart ferdig lasta ned, så det blir nok testing av det i kveld Endret 8. april 2007 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
anolop Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Åssn glitchs er det dere snakker om?Har ikke lagt merke til noe jeg , bortsett fra at en hel hau av folk jeg har spilt mot og med på ranked har gjort en go del merkelig ........jeg vil vite om noen jeg og 8336429[/snapback] Spill med SaintedThomas2 en gang. Han vil sikkert lære deg alle han kan! Fy flate så mange games jeg har quitta fordi Sainted hadde glitcha, tilogmed når motstanderne vil se Saindet glitche, og ikke spille, da drar faen ta meg jeg Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Åssn glitchs er det dere snakker om?Har ikke lagt merke til noe jeg , bortsett fra at en hel hau av folk jeg har spilt mot og med på ranked har gjort en go del merkelig ........jeg vil vite om noen jeg og 8336429[/snapback] Spill med SaintedThomas2 en gang. Han vil sikkert lære deg alle han kan! Fy flate så mange games jeg har quitta fordi Sainted hadde glitcha, tilogmed når motstanderne vil se Saindet glitche, og ikke spille, da drar faen ta meg jeg 8336534[/snapback] Yup...hater når de helvetes plagsomme småe lille krypene fra amerika(ikke stygt ment) springer rundt hele tiden og gjør da disse såkalte glitchene...som å spinge baklengs å skyte...springe fort med motorsaga oppe..osv... Mn hadde vært kjekt å kunne noen selv da... Lenke til kommentar
anolop Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Mn hadde vært kjekt å kunne noen selv da... NEI! Glitchere er ikke verdige å spille GeOW!! (dere to på TC (dere vet hvem dere er) bør slutte også, det er så feigt!!) Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 SaintedThomas 1 og 2? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Lakus har i dag sett Saw 3 og The Grudge 2... Faan, Saw 3 var fet. Faan, for noen kjerringer som skreik av The Grudge 2 Den var jo rett og slett kjedelig! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 shit, jeg burde se saw 3 jeg og. trenger tips til hvordan jeg skal sage folk i GoW Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Idag så jeg en komediefilm hvor det var en feit kar som sugde og pulte et esel :!: Morsom film. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Idag så jeg en komediefilm hvor det var en feit kar som sugde og pulte et esel :!: Morsom film. 8337846[/snapback] Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 lol he wus watching it in his moms beedrum lol Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Se ifra 4min og 40sek...har noen gjort denne glitchen før? http://www.youtube.com/watch?search=&mode=...d&v=5g-pIJP0Mm0 Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Idag så jeg en komediefilm hvor det var en feit kar som sugde og pulte et esel :!: Morsom film. 8337846[/snapback] Clerks 2 er konge film! Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Clerks 2 ja? Har sett de andre i serien Clerks, Mallrats, Chasing Amy, Dogma og Jay and Silent bob strikes back, men Clerks 2 har jeg ikke sette ennå Er den å anbefale? BTW; Offtopic er godtatt i denne tråden ifølge Team Chrissj, etter at nazi moddene flytta den hit, er det vi som bestemmer Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Ja, det var Clerks 2 jeg hadde sett.. Takk Marius, hadde glemt navnet på den Den anbefales ja, veldig morsom. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 BTW; Offtopic er godtatt i denne tråden ifølge Team Chrissj, etter at nazi moddene flytta den hit, er det vi som bestemmer Er jo det da Gameplay fra den nye Gametypen. Bare jeg som ikke liker de tre rundingene til venstre? GeoW var så digg uten masse drit som forstyrret på skjermen... men det måtte jo komme =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg