Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Tror ikke jeg kommer likevel, ikke det at jeg tror at noen bryr seg, men Shivering Isles er snart ferdig lasta ned, så det blir nok testing av det i kveld :D

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar
Åssn glitchs er det dere snakker om?

Har ikke lagt merke til noe jeg :dontgetit: , bortsett fra at en hel hau av folk jeg har spilt mot og med på ranked har gjort en go del merkelig :hmm: ........jeg vil vite om noen jeg og :p

8336429[/snapback]

Spill med SaintedThomas2 en gang. Han vil sikkert lære deg alle han kan! Fy flate så mange games jeg har quitta fordi Sainted hadde glitcha, tilogmed når motstanderne vil se Saindet glitche, og ikke spille, da drar faen ta meg jeg :thumbdown:

Lenke til kommentar
Åssn glitchs er det dere snakker om?

Har ikke lagt merke til noe jeg :dontgetit: , bortsett fra at en hel hau av folk jeg har spilt mot og med på ranked har gjort en go del merkelig :hmm: ........jeg vil vite om noen jeg og :p

8336429[/snapback]

Spill med SaintedThomas2 en gang. Han vil sikkert lære deg alle han kan! Fy flate så mange games jeg har quitta fordi Sainted hadde glitcha, tilogmed når motstanderne vil se Saindet glitche, og ikke spille, da drar faen ta meg jeg :thumbdown:

8336534[/snapback]

Yup...hater når de helvetes plagsomme småe lille krypene fra amerika(ikke stygt ment) springer rundt hele tiden og gjør da disse såkalte glitchene...som å spinge baklengs å skyte...springe fort med motorsaga oppe..osv... :nei:

 

Mn hadde vært kjekt å kunne noen selv da... :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...