LordShaft Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Spiller som nevnt på insane co-op nå med Kongen fra forumet men har en misstanke om at jeg ikke får achivments for DOM-fyren (han du spiller med) da jeg hoster gamet og spiller som Finix. 7375402[/snapback] Det er vel ingen hemmelighet at du faktsik må spille som Dominic Santiago for å få de 3 DOM achivments'a Disse får du selv om du runder spillet i splitscreen med en kompis men du må spille som "Santiago" Ellers så logger jeg meg på i disse tider, skal bare ha meg litt lunsj og blir spillende fram til middag Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Noen som er sultne på online gaming snart? Skal mekke meg litt mat nå, så er vel jeg klar for hele kvelden egentlig.. hehe Si ifra om noen er keen Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Jeg hoster Ranked game nå hvis noen er sugen! Gå på Ranked også Custom match, velg max og min 5 runder også finner dere nicket mitt. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Får ikke kommet inn, LS. Lar meg bare ikke.. jaja. Noen som vil spille unranked nå? Har en Assassination match gående(vel, ikke akkurat.. er bare meg her, heh... ), og ikke så veldig mange som er online akkurat nå(pleier å være 20+ -_-) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er det micen min som lager det jævla ekkoet eller? Får jo ikke snakka eller noe.. =/ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er det micen min som lager det jævla ekkoet eller? Får jo ikke snakka eller noe.. =/ 7378961[/snapback] Det er nok det, ja. Var slik i forgårs med deg, og. Bruk en annen mikrofon. Kanskje du har handsfree? Alt funker, sålenge det passer. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Fuck altså.. Jaja.. Jeg får se om jeg får fiksa det en gang. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Noen som er klare for litt spilling nå? Går og ser om det er noen online i hvert fall. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 jeg er klar nÅ! Måtte bare ha i meg litt føde! Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 GT: Akadaver, add i vei. Alltid med hvis jeg bare idler i dashboardet. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Må bare si det var utrolig MORSOMT igår Spillte sammen med Bare Chrissj, Ohell og flere, takk for kampen! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Er det noen som er med på co-op siste akt på hardcore nå på morran? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Er med å tar noen runder ikveld, hvis jeg får fiksa nettet på hybelen.. Var nede i hele går Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Eg spelte med mange frå forumet igår, i mangfoldige timar. Takkar for gamet gutar! Er klar idag igjen etter normal arbeidstid, om det er nokon som er med! Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg er med å spiller iløpet av dagen. Jeg er hjemme idag,syk å jævlig så da passer det fint å slenge seg på sofaen å spille GeOW Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg er med å spiller iløpet av dagen. Jeg er hjemme idag,syk å jævlig så da passer det fint å slenge seg på sofaen å spille GeOW 7383854[/snapback] Føler du for å hjelpe en frustrert nordlending da? Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Føler du for å hjelpe en frustrert nordlending da? 7383905[/snapback] Viss du tenker på siste act på hardcore så kan jeg vel prøve, fikk spillet for 3 dager siden så jeg har ikke begynnt selv på hardcore... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg er snart på siste act på hardcore selv.. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Må bare si det var utrolig MORSOMT igår Spillte sammen med Bare Chrissj, Ohell og flere, takk for kampen! 7382624[/snapback] Vi på Team Chrissj har det alltid morsomt vi! Hva er din gamertag forresten? -Chrissj / Bare Chrissj EDIT: Jeg regner forøvrig med at jeg tar en runde eller to i kveld fra sjutiden, om noen vil være med. Og hvis noen av mine lagkamerater leser dette så håper jeg dere joiner også. Gamertag er Bare Chrissj Endret 29. november 2006 av Chrissj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg