Comprade Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 me join!! me join!! Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Noen som er keen på å spille nå eller? En halvtime eller noe. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Så seint bamsefar? Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Hell yeah, bitches. Bare kom på Live! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Spilte en del med Analop i kveld, det var koselig. Alltid kjekt å bli kjent med nye, hyggelige norske folk! 8330836[/snapback] Gøy med nye folk ja anOlop->anOOOlop->anOOOOOOOOOOOOlop :!: Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Fuck! Idag ble jeg bitchen(Bikkja) til gastaa :/ Uansett, Gastaa, vi må videreføre vår ranked plan imorra kveld! 8330886[/snapback] Hell yeah! Men idag skal jeg ikke spille like mye som tidligere, så det får bli litt senere i kveld... Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Samme her Analop: Du valgte selv din skjebne! Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Logger meg på Live nå jeg, seeend invite a! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Jeg blir med seinere i dag! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Lakus komemr på nå snart oså ! Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Fuck! Idag ble jeg bitchen(Bikkja) til gastaa :/ Uansett, Gastaa, vi må videreføre vår ranked plan imorra kveld! 8330886[/snapback] Selv når du glitch'a og alt mulig? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Analop: Du valgte selv din skjebne! Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor folk er så sexfikserte at de tenker anal, når det er anol For dere som ikke skjønner det, så det er faktisk trykke på den første O'en... Prøv å si det selv: anOlop Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har sagt det høyt til meg selv flere ganger Det er lett og slett enklere å si analop, istedenfor anolop :!: Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Analop: Du valgte selv din skjebne! Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor folk er så sexfikserte at de tenker anal, når det er anol For dere som ikke skjønner det, så det er faktisk trykke på den første O'en... Prøv å si det selv: anOlop 8334541[/snapback] Kombinasjonen navnet + bildet i avataren = anal Lenke til kommentar
anolop Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Kombinasjonen navnet + bildet i avataren = anal Are you saying I'm looking like an asshole on that picture?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Tror det er det han mener ja! Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Sainted! Har hørt noe snakk om at glitchene i GeoW skal taes vekk imorgen!! Vet ikke om dette stemmer da.. Jeg legger meg ned i et hjørne og gråter resten av livet hvis det er sant. Det betyr en annen ting også: Vi må gjennomføre ranked planene i kveld hvis vi ikke kan glitche imorgen! Og jeg skal se film idag, så vi må nok spille langt på natt Endret 8. april 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Ingen som spiller nå a? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Jo, mor di. Har tanter og onkel på besøk, så kommer ikke innpå ennå i hvert fall. (og forresten så er onkelen min prest!) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Mor mi spiller bare faren din et puss. Spør han om hva han gjorde i går kveld.. Forresten, alle vet at onkelen din ikke er prest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg