Gastaa Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) LAKUS!! Få den skittne ræva di inn hit NÅ! Chrissj, anolop og sainted spiller sammen nå.. edit: og meg selvfølgelig Endret 6. april 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Jeg kommer innpå nå...inviter meg om det er plass Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Sukk... *fjortentegn* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 LAKUS!! Få den skittne ræva di inn hit NÅ! Chrissj, anolop og sainted spiller sammen nå.. edit: og meg selvfølgelig Lakuskom hje, nå han. Kvelden gikk nesten etter planen...nesten og i ,orgen er det godteri øl o gdamer SÅpå Søndag. Da blir det spilling! LOVER! Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Lakus din hore! Uansett, analop så stygg du var med stakkars meg idag Hadde det morsomt med Gastaa idag da Fikk du achivementen? Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Nei har ikke fått den enda.. Tror faktisk vi bare er halveis ca.. Mer idag eller imorgen? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Lakus bilr snart erklært død i GeOW Neida, Thomas.. Var ikke stygg vettu Prøvde bare å stoppe kjeften din Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 LAKUS!! Få den skittne ræva di inn hit NÅ! Chrissj, anolop og sainted spiller sammen nå.. edit: og meg selvfølgelig Lakuskom hje, nå han. Kvelden gikk nesten etter planen...nesten og i ,orgen er det godteri øl o gdamer SÅpå Søndag. Da blir det spilling! LOVER! 8323643[/snapback] damer? du få dameR?? hahahahahhaha lol Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 damer? du få dameR?? hahahahahhaha lol Koselig Men Lakus er ikke død! I dag er det Lørdag og Lakus er sliten som fy, og har bestemt seg for å spille i dag! I går kom jeg ikke fordi en kompis ringte akkurat da jeg skulle til å sette meg ned Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Trenger din hjelp SaintedThomas! Driver og hoster ranked matches for meg selv, men får jo ingen doris-kills Jeg er som en bambi på isen uten deg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Lakus kommer på nå da! Glamorous! EDIT: Ta og host ranked game da og send meg PM med antall runder osv slik at jeg finner deg. Endret 7. april 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Ranked match + team chrissj = me join Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Gidder ikke å sende PM.. Join meg heller nå! Hoster warzone, rooftops 9 runder! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Ta 13-14 runder neste gang da, litt mer uvanlig tall og da er det lettere å finne Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Fuck lakus, gastaa er på nuh! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Fuck lakus, gastaa er på nuh! Jeg å Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Hah, der fikk jeg'n Sainted!! Det vi mangler nå er revive 100 teammates.. Da foreslår jeg at du er lokkemat, blir downa så hjelper jeg deg opp... Høres bra ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Hei, hva med å danne en GeoW-klan, vi her på forumet som spiller? Matzy B, Lakuspakus, anolop, BanAnus, SaintedThomas 2, Gastaa, Comprade, m.fl. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Er allerede flere små "Klaner" her Team Chrissj, Team Pinata, The Saintz og Team Down3d ++ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 hehe er mange små ja, ser på meg selv som en ensom ulv i GeOW. Men så klart skulle det komme et supert clan tilbud så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg