Stephen Colbert Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Forresten, fett at du snakker om meg i signaturen din lakus <3 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Dårlig med oppmøte med folk for tiden. Fikk en runde i går med Saint og Comprade i kveld. Men på dagen var det ingen.. Kjipt og bare spille rankt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Endelig har jeg Live Gold igjen!! I'm ready to rumble! Bare invitèr meg, Gamertag: Matzy B Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Dårlig med oppmøte med folk for tiden. Fikk en runde i går med Saint og Comprade i kveld. Men på dagen var det ingen.. Kjipt og bare spille rankt 8313190[/snapback] "En runde"? Vi hadde det kjempe morsomt jo! Selvom vi måtte "bli ferdige" med deg et par ganger hadde vi det skikkelig fëtt! Du skulle blitt noen timer lenger, etter en stund begynnte alle å danse i gridlock COG og LOCUST i harmoni, i regi av frogzter90. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Haha vi hadde det morsomt, bare ikke da dere skulle knerte meg hele tiden for og ha bare gjort det. VEIT jeg spilte ræva i går kveld.. *snufs* Men var gøy så lenge det varte! hehe dansa ja, sett noe lignende på youtube. Så morsomt ut PARTY PARTY Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Jeg vil også være med Siste nattvakt på jobben i kveld da, så for første gang på lenge har jeg fri i helga, å da skal det spilles Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Forresten, fett at du snakker om meg i signaturen din lakus <3 Joda... Hehe, Lakus kan bli litt fraværende, sorry å måtte si det. Men hvis det er no viktig, I'll be there Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Nok en fet geow dag idag, kom på i 7-8 tia og har spillt endel! Jeg og Gastaa avslutta campaign som vi har runna sammen, og vi kødda med glitcher, før jeg avslutta med comprade med litt eieing her og der God natt gowt folk! =) Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Nok en fet geow dag idag, kom på i 7-8 tia og har spillt endel! Jeg og Gastaa avslutta campaign som vi har runna sammen, og vi kødda med glitcher, før jeg avslutta med comprade med litt eieing her og der God natt gowt folk! =) 8318172[/snapback] Jo, takk for kampene Thomas. Nå er det helg og, så da blir det "play `till you drop" Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Nå er det helg for faen, i morgen møtes vi folkens. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 med påskeferie er det helg hele uka for min del Lenke til kommentar
anolop Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 med påskeferie er det helg hele uka for min del 8318830[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Samme her! Skole begynenr igjen på tirsdag!! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 haha så kult, spilte litt over GoW nå. Måtte bare plage de andre med fagtags. Faen så morsomt det er og sprenge opp folka en etter en. De siste tok jeg kun med granatene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Granater er sinnsvakt moro ja ^^ Påskeferien min har bestått av øl og fanteri fra dag 1, bakrus og helvette etter det, mat og soving til slutt. Og så om å om å om å om igjen Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Er noen med på å spille ranked i kveld? Holder på med hammer of dawn achievmenten... Hvis ikke er jeg med på player Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 GASTAA JEG ER HER! KOM TIL PAPPA BEIBY! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Kommer på jeg også!! Må bare tilbringe litt tid med familien først Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 HVilken dag er det man får påskeegg? Lakus komemr sikkert på i dag også Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 HVilken dag er det man får påskeegg? Lakus komemr sikkert på i dag også 8321780[/snapback] trur jeg kommer på i dag er verl 100 dager siden sist. hvet ikke om live har godt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg