iStephano Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Hvordan i helvete dreper du disse krylla når du sitter i den bilen på act2 er det vel, er faen meg umulig og ta dem på Insain. Bilen stopper for og kunne bruke UV lyset, men da blir jeg jo spist opp!! Grrrr!! Help please (noe må man gjøre når live er nede ) Lenke til kommentar
anolop Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Hvordan i helvete dreper du disse krylla når du sitter i den bilen på act2 er det vel, er faen meg umulig og ta dem på Insain. Bilen stopper for og kunne bruke UV lyset, men da blir jeg jo spist opp!! Grrrr!! Help please (noe må man gjøre når live er nede ) 8250168[/snapback] co-op... Er det Insane du spiller eller?? Joda, da er de vanskelige vettu... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Vi prøvde coop, men ente men at jeg kasta kamaeraten ut av vinduet av frustrasjon moahuaha Lenke til kommentar
anolop Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Noen ganger får mann spillere som er helt høl i hue til å spille GeOW! Utrolig kjipt... Fikk med meg noen gode amerikanere til å ta Raam på Insane, men vi holdt på i nesten en time, fordi han var så syykt vanskelig!! Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Hvordan i helvete dreper du disse krylla når du sitter i den bilen på act2 er det vel, er faen meg umulig og ta dem på Insain. Bilen stopper for og kunne bruke UV lyset, men da blir jeg jo spist opp!! Grrrr!! Help please (noe må man gjøre når live er nede ) 8250168[/snapback] du kjører bare forsiktig fremover åså stopper du av og til, frem med UV-lyset og venter til alle er drept. sånn forstetter du i en stund kanskje litt dårlig forklart menmen.... GT: Sleva Endret 27. mars 2007 av Tommx Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Synes det var mye vanskeligere på Hardcore jeg Gled deg til de svarte Wretchene Lenke til kommentar
anolop Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Gled deg til de svarte Wretchene 8251965[/snapback] grøss Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Synes det var mye vanskeligere på Hardcore jeg Gled deg til de svarte Wretchene 8251965[/snapback] var pga du spilte med meg verdens beste goeWer:P Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 var pga du spilte med meg verdens beste goeWer:P Så spilte jeg bare act 4-5 med deg da Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Det er temmelig lett å bare kjøre fra kryllen. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Det er temmelig lett å bare kjøre fra kryllen. 8252136[/snapback] Nja , døde første gangen jeg prøvde på Insane, andregangen døde jeg på "målstreken" og kom videre til neste kapittel snakk om flaks! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 var pga du spilte med meg verdens beste goeWer:P Så spilte jeg bare act 4-5 med deg da 8252108[/snapback] puhh vi gikk igjnom hele gamet lakus. har du drukket får mye? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Hvordan i helvete dreper du disse krylla når du sitter i den bilen på act2 er det vel, er faen meg umulig og ta dem på Insain. Bilen stopper for og kunne bruke UV lyset, men da blir jeg jo spist opp!! Grrrr!! Help please (noe må man gjøre når live er nede ) 8250168[/snapback] Jeg bare memoriserte hvor kryllen kom fra og når den kom, for da var jeg forberedet hver gang. Langt ifra umulig Lenke til kommentar
anolop Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 var pga du spilte med meg verdens beste goeWer:P Så spilte jeg bare act 4-5 med deg da 8252108[/snapback] puhh vi gikk igjnom hele gamet lakus. har du drukket får mye? 8252521[/snapback] Sikker på at du ikke blander meg og Lakus nå da...?? Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Nei.. blei visst nesten det samma det 8248153[/snapback] Frykt ikke, jeg skal prøve å faktisk hjelpe litt her; I hovedmenyen velger du "Versus", så i den neste menyen står det "Leaderbords" helt nederst. Velg den og velg "Me" og "All-time" der, så trykker du A-knappen for details. Da har du en oversikt over headshots, fagtags, revives+++. Det du må gjøre selv er å legge sammen alle kills i Warzone, Assasination og Excecution... Hmm..ble litt merkelig det her... EDIT* Så nå at det fantes en side 132, så da dreit jeg meg litt :/ Ikke alltid lett å være Sainted Endret 27. mars 2007 av SaintedThomas Lenke til kommentar
anolop Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Får litt "Déja Vu" her nå Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 jeg har kommet igjenom GeOW på Insane. skulle jeg ikke få Gamercard med Gears of war på? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Nei Nei, Sainted! Ikke sånn! Sånn her skal man gjøre det! I hovedmenyen velger du Versus, så i den neste menyen står det Leaderbords helt nederst. Velg den og velg Me og All-time der, så trykker du A-knappen for details. Da har du en oversikt over HEAdShoTs, fagtags, reVaiVes+++. Det du må gjøre selv er å legge sammen alle kills i Warzone, Assasination og Excecution... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Noen som spiller i kveld? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Mest sannsynelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg