Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan i helvete dreper du disse krylla når du sitter i den bilen på act2 er det vel, er faen meg umulig og ta dem på Insain. Bilen stopper for og kunne bruke UV lyset, men da blir jeg jo spist opp!! Grrrr!! Help please  :cry:

 

(noe må man gjøre når live er nede :p )

8250168[/snapback]

co-op... :thumbup: Er det Insane du spiller eller?? Joda, da er de vanskelige vettu... :ermm:

Lenke til kommentar
Hvordan i helvete dreper du disse krylla når du sitter i den bilen på act2 er det vel, er faen meg umulig og ta dem på Insain. Bilen stopper for og kunne bruke UV lyset, men da blir jeg jo spist opp!! Grrrr!! Help please  :cry:

 

(noe må man gjøre når live er nede :p )

8250168[/snapback]

 

 

du kjører bare forsiktig fremover åså stopper du av og til, frem med UV-lyset og venter til alle er drept. sånn forstetter du i en stund :thumbup: kanskje litt dårlig forklart menmen....

 

GT: Sleva

Endret av Tommx
Lenke til kommentar
Hvordan i helvete dreper du disse krylla når du sitter i den bilen på act2 er det vel, er faen meg umulig og ta dem på Insain. Bilen stopper for og kunne bruke UV lyset, men da blir jeg jo spist opp!! Grrrr!! Help please  :cry:

 

(noe må man gjøre når live er nede :p )

8250168[/snapback]

Jeg bare memoriserte hvor kryllen kom fra og når den kom, for da var jeg forberedet hver gang. Langt ifra umulig ;)

Lenke til kommentar
Nei.. blei visst nesten det samma det  :shrug:

8248153[/snapback]

Frykt ikke, jeg skal prøve å faktisk hjelpe litt her;

 

I hovedmenyen velger du "Versus", så i den neste menyen står det "Leaderbords" helt nederst. Velg den og velg "Me" og "All-time" der, så trykker du A-knappen for details. Da har du en oversikt over headshots, fagtags, revives+++. Det du må gjøre selv er å legge sammen alle kills i Warzone, Assasination og Excecution...

 

Hmm..ble litt merkelig det her...

 

 

EDIT* Så nå at det fantes en side 132, så da dreit jeg meg litt :/ Ikke alltid lett å være Sainted :dontgetit:

Endret av SaintedThomas
Lenke til kommentar

Nei Nei, Sainted! Ikke sånn! Sånn her skal man gjøre det!

 

I hovedmenyen velger du Versus, så i den neste menyen står det Leaderbords helt nederst. Velg den og velg Me og All-time der, så trykker du A-knappen for details. Da har du en oversikt over HEAdShoTs, fagtags, reVaiVes+++. Det du må gjøre selv er å legge sammen alle kills i Warzone, Assasination og Excecution...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...