Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare tuller litt med de som kjenner meg;)

 

Jeg er æresmedlem i the saintz som arrangerer Gowcup med GOn.

 

så jeg vet hva det er....sånn ca...

 

Legg til St Hazen

 

Har en plass eller no til sånne flotte folk som er med i team christjohei eller hvafan.

Endret av thehazen
Lenke til kommentar
Jeg bare tuller litt med de som kjenner meg;)

 

Jeg er æresmedlem i the saintz som arrangerer Gowcup med GOn.

 

så jeg vet hva det er....sånn ca...

 

Legg til St Hazen

 

Har en plass eller no til sånne flotte folk som er med i team christjohei eller hvafan.

Hardeg på lista fra før haaaaazen :love:

 

Sorry Anolop min kjære, jeg kom ikke i dag heller, flaska ble for fristende.

Men en fyllesjuk søndag skal nok få slengt meg foran Tv'en.

Lenke til kommentar
Sorry Anolop min kjære, jeg kom ikke i dag heller, flaska ble for fristende.

Men en fyllesjuk søndag skal nok få slengt meg foran Tv'en.

Det værste er at jeg har sittet å venta på deg :dontgetit: Men men, har hatt det kjempe gøy i kveld jeg. 5 øl og masse Gears (og litt THP8 (som jeg forresten ikke likte)) :w00t:

Skal jobbe i morgen natt, men blir å se litt på LIVE tidlig ettermiddag :yes:

Lenke til kommentar

hehe jeg synes det er så kult, for de gangene du tar dem runde etter runde. SÅ blir dem så redde til slutt og prøver alt for og holde seg unna deg. Skremte noen franskmenn slik. Lo meg skakk i hjel av det, Franskmann: Ollala Mononono BanANUS!! PWNS OMG CHAIN ********

 

BanAnus: ...... *hehe...HE*

 

Round2: *løpe løpe løpe, se en frans en, hjemme seg bak en bil, hoppe fram BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!! AAAUUUUUUUUU!!!*

 

 

Ahhh The Memories :love:

Lenke til kommentar

Frenchies er kjipe å spille med, for ingen at dem tørr/vil/kan snakke engelsk... Det byr på fryktelige store problemer i ett spill hvor du spørr "where are they?" eller "where are you"...

 

St Hazen: var dumt at jeg ikke fant spillet ditt i går, men maskina insisterte på at jeg skulle spille gridlock eller clocktower med en host som hadde middels connection :blush: Jeg må nok ha telt feil når det gjelder kills med Boomshoten, men jeg regner med den kommer når som helst :w00t: 12 kills igjen på execution achievmenten også :w00t:

Lenke til kommentar

I hovedmenyen velger du "Versus", så i den neste menyen står det "Leaderbords" helt nederst. Velg den og velg "Me" og "All-time" der, så trykker du A-knappen for details. Da har du en oversikt over headshots, grenade tags, revives+++. Det du må gjøre selv er å legge sammen alle kills i Warzone, Assasination og Excecution...

 

Håper det ikke ble for innvikla :!: Hvis det er noen som kan forklare bedre, så er det fritt fram...

Lenke til kommentar
Håper det ikke ble for innvikla :!:  Hvis det er noen som kan forklare bedre, så er det fritt fram...

Jeg kan prøve å forklare bedre...

 

I hovedmenyen velger du "Versus", så i den neste menyen står det "Leaderbords" helt nederst. Velg den og velg "Me" og "All-time" der, så trykker du A-knappen for details. Da har du en oversikt over headshots, fagtags, revives+++. Det du må gjøre selv er å legge sammen alle kills i Warzone, Assasination og Excecution...

 

Nei.. blei visst nesten det samma det :shrug:

Lenke til kommentar
I hovedmenyen velger du "Versus", så i den neste menyen står det "Leaderbords" helt nederst. Velg den og velg "Me" og "All-time" der, så trykker du A-knappen for details. Da har du en oversikt over headshots, grenade tags, revives+++. Det du må gjøre selv er å legge sammen alle kills i Warzone, Assasination og Excecution...

 

Håper det ikke ble for innvikla :!:  Hvis det er noen som kan forklare bedre, så er det fritt fram...

8248141[/snapback]

 

takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...