Stephen Colbert Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Alle vet at BanAnus og Analop vil ha meg, men currently spiller jeg "hard to get" for å få Lakus <3 Måtte bare involvere meg i off-topicen her Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Er bare å fyre av invites i hytt og pine. Sitter jeg foran boxen blir jeg som regel med uansett hvilket spill jeg hoder på med akkurat da! Edit: er det noen her som har meldt seg på denne? Endret 18. mars 2007 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
anolop Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Alle vet at BanAnus og Analop vil ha meg, men currently spiller jeg "hard to get" for å få Lakus <3 Måtte bare involvere meg i off-topicen her 8178675[/snapback] Høres mere ut som om du er ute etter min "anale" side... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Edit: er det noen her som har meldt seg på denne? Team Chrissj har meldt på 3 av sine spillere: Bare Chrissj, Lakuspakus og Gastaa. Trenger 2 til for å melde på ett lag til. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Alle vet at BanAnus og Analop vil ha meg, men currently spiller jeg "hard to get" for å få Lakus <3 Måtte bare involvere meg i off-topicen her 8178675[/snapback] Høres mere ut som om du er ute etter min "anale" side... 8179708[/snapback] Nåv Kåmment! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Hvordan går det med GowCup, egentlig? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Bare og sjekke sia det da... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Har jeg gjort da vel Tenkte angående dere. For eksempel, jeg bor ikke i nærheten av Oslo, så med meg ville det ikke gå. Men siden det er hovedstaden så burde det jaffal være noen her som skal fighte. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Har meldt oss på, skal vinne tilbake all respekt nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Godt å høre Boffen Dritt alt det som skjedde forrige gang, har jo spilt e god del med dere så jeg veit dere kan detta Team Chrissj er påmeldt.. hvertfall 3 av oss. Kanskje vi sktiller med 2 lag? Endret 19. mars 2007 av Lakus Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ!? Dør den offisielle, legendariske og for å ikke snakke om geniale Gears of War-vil-du-spille- tråden UT? Ser visst sånn ut! Z0MG! Hva skal vi gjøre? *Lite å gjøre...* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ? Hæ!? Den gjør det pga patetisk dømmekraft hos moderatorer som flytter den til en seksjon av forumet den ikke kan bli brukt til det den var ment som! Så kommer det sikkert en moderator en dag og sier: "Denne tråden gjør ikke det den var ment for. Stenges." Endret 23. mars 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Vet det. Hører på ingen måte til i denne delen av forumet. Dette er ikke en klan-rekrutteringsting eller klan-diskusjonting, bare en tråd hvor man kan finne folk og avtale kamper Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Vel, det er fredags kveld og jeg regner med at alle er klare for litt gaming i kveld? Selv utsetter jeg festingen til i morgen, og er helt klar for GoW. Håper noen med en god linje kan hoste Lenke til kommentar
anolop Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Grunne til at det har vært stille i denne tråden i det siste, er at jeg har vært borte :!: Men jeg er tilbake nå, og kommer på LIVE om ikke alt for lenge Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg er med å spille nå! Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Blir det noe Geowing i løpet a dagen eller kvelden? PS: har ikke mic Gamertag: Sleva Endret 24. mars 2007 av Tommx Lenke til kommentar
anolop Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Bare så det er sagt: hele kvelden er satt til xbox spilling, og mest sannsynlig GeOW! Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 analop, la oss legge flørtinga til side, også legger du til GT:SaintedThomas 2 slik at jeg kan spille med dere Er viktig at du skriver "2" pga. jeg har laga ny account med 1 mnd. gratis live Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg