Wyldelife Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Nå begynner det å daffe ned med Gow Spilling her, etter å ha spillt campaign seks ganger med en venn Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Noen som er med nå? Trenger flere.... 7372045[/snapback] Skal bare dryle i meg litt mat så kommer jeg igjen kjære Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ps! Jeg nevner ikke navn slik at noen skal bli hengt ut, de det gjelder vet veldig godt hvem det er! Hei hei... Sånt skal da henges ut til spott og spe! Må jo vite hvem som ikke skal spilles med eller invites senere!! Er forøvrig online nå.. Samme er Janse men det er lettere glissent. Venter ett par min til for å se om det dukker opp noe, før jeg slenger på en film i stedet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Nei faen, blei sittende med Ocarina Of Time eg visst, og no skal eg på jobb Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 jeg og MToffy er inne nå! Si ifra om noen vil joine ! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Hei hei... Sånt skal da henges ut til spott og spe! Må jo vite hvem som ikke skal spilles med eller invites senere!! 7372191[/snapback] Nei det kan hende de tar det til ettertanke og skjerper seg! Å da er jo ikke dette noe problem. Så ja Begynner å bli litt nivå på de forskjellige nå! Er klar igjen om få strakser hvis noen skal spille Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg sku gjerne vært med.. Men er desverre ikke helg lenger, så må nok finne senga om ikke lenge.. Skola veitu.. Men det var moro i stad! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg skal ærlig innrømme at Janse gjorde meg redd til tider :> Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg sku gjerne vært med.. Men er desverre ikke helg lenger, så må nok finne senga om ikke lenge.. Skola veitu.. Men det var moro i stad! 7373380[/snapback] Hehe ja det er noen som må det også. Ja det er så jæ**** også det, så du treffer med den sniperen! Må nok finne en måte å takle deg i knehøyde på! Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 haha ja! hehe, mye artig som skjedde i stad altså.. hmm, hvordan er det med gaming i morra? ;P Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg er med fra fire til åtte, i hvert fall. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Allright Da games vi kanskje! Men nå er det natta for meg! natti! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Lite spørsmål... Kom jo nettop til Act 3 (dvs 3-1), og stoppet der på 3-1. Så joina jeg en annen som spillte 3-4 og fikk achievement for å drepe den Corpsern nede i gruva der. Men hvis jeg fortsetter videre derfra, vil jeg også da "få" Completet Act 3 on Hardcore selvom jeg "Hoppet" over 3-1, 3-2, 3-3? Kom til det som er etter Corpsern når man er ute i byen igjen, men så stakk han karen av. Noen som veit hvor Act 3 slutter/Act 4 starter så jeg kan sjekke? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Act 3 slutter etter du har ryddet klar den "pumping stationen" der du får den bua. Så setter du fra deg rekogniserern eller hvordan jeg skal skrive det på norsk! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ah, jeg sov i hele gårsdagen, jeg, så det ble ikke noe spilling på meg. Skal prøve å komme meg innpå idag. Er oppe til litt feile tider avogtil, men vil så gjerne høre LordShaft sur på micen. Foxhound eide vel igår? Kanskje Janse? Jeg MÅ få meg TV-Kort slik at jeg kan ta opp rundene. Ganske morro å se LordShaft leke Rambo med granater, så sprenger han segselv, eller megselv med Boomshoten som dreper segsevl Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har bare en økt på skolen i dag, så hvis noen er keen på å spille i formiddag og utover så er jeg klar for å være litt skyteskive hvertfall.. Hvis det ikke skjer noe uforutsett. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg er klar for online spilling kl.19-21, er på da bare send invites GT:SaintedThomas Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Eg lagar server i 18.30 tida idag, om det er nokon som er intressert i å væra med. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Skal nok være med må bare bli ferdig med co-op Act 4 og 5 på insane sammen med Kongen fra forumet. Lakus, du kan godt hoppe over en del kapitler i hver Act ja, men tror det var snakk om 1 eller 2 kapitler. Anyway si fra hvis du er med på insane de neste dagene. Spiller som nevnt på insane co-op nå med Kongen fra forumet men har en misstanke om at jeg ikke får achivments for DOM-fyren (han du spiller med) da jeg hoster gamet og spiller som Finix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg