anolop Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Jeg elsker deg BanAnus, og det vet du godt Men jeg er anolop med liten a og o istede for a Endret 12. mars 2007 av anolop Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg elsker deg BanAnus, og det vet du godt Men jeg er anolop med liten a og a istede for o Er vel o sitedenfor a? eller? In the Jungle, the mighty jungle, the lions sleeps tonight. In the jungle, the quiet jungle, the lions sleeps tonight. Near the village, the peaceful village, the lions sleeps tonight. Near the village, the quiet village, the lions sleeps tonight. Hush my darling, don't fear my darling, the lions sleeps tonight. Hush my darling, don't fear my darling, the lions sleeps tonight. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=KgOhVM7GN5o Synes denne var litt morsom Litt OT, men uansett *EDIT; Som kanskje noen vet så mista jeg live abonemanget på søndag, men frykt ikke lagde en ny konto nå og fikk gratis live medlemskap i 1 måned, så jeg kan herved finnes under navnet "Sainted Thomas 2", så bare legg meg tell, så spiller vi! Endret 12. mars 2007 av SaintedThomas Lenke til kommentar
anolop Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Jeg blir nok desverre ikke å se på live de neste 3 ukene snart (skal tvinge boxen til å starte til jeg får kassa jeg skal sende den i..) Mens jeg ringte support, fikk jeg the rings of death igjen, og de kunne konstatere at jeg hadde hardware feil Jeg spurte om de kunne sende en jeg kunne bruke mens min var på "ferie", men nei Akkurat nå, går jeg å tenker på å kjøpe meg ett core system Faens f... (kvinnelig kjønnsorgan), hel.....s (der djevelen bor), forbanna ku...skalle (mannlige kjønnstupp) Endret 12. mars 2007 av anolop Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg har fått de røde ringene flere ganger. Jeg bare skrur av boxen og skrur den på igjen. Dermed fungerer den fint Lenke til kommentar
anolop Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg har fått de røde ringene flere ganger. Jeg bare skrur av boxen og skrur den på igjen. Dermed fungerer den fint 8140262[/snapback] Det går ann til en viss grad, men når den bare gir deg røde ringer, hjelper det ikke hvor mange ganger mann restarter... Jeg har restarta over 40 gfanger de siste minuttene, og den har starta 3 ganger. MEN da fryser den etter 1 minutt, så jeg får ikke gjort noe Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Kjøp en i reserve, case closed Lenke til kommentar
anolop Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Kjøp en i reserve, case closed 8162029[/snapback] Har gjort det. Skal hente den i morra Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 hehe tøft, gruste noen amerikanere i stad på Gow, ahh for en god følelse Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 hehe tøft, gruste noen amerikanere i stad på Gow, ahh for en god følelse 8163440[/snapback] nå skal jeg knuse deg? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Nja du er for tøff Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Jeg spillte med noen dårlige dritt spillere mot noen litt vansklige folk, seff amerikanere! Laget mitt rusha på og ble drept nesten hele tiden, jeg holdt hodet kalt og arbeide med sniperen(Dette var i rooftops, fikk et par headshot på folk som heta pilabuen ) Og shotta en del av dem, endte med at de vant 9-7 og jeg gikk ut med mest poeng i spillet 11-7-2 i score, fornøyd med den, men hadde vært gøy å vunnet 'edit; ser en del feil på innleget mitt, men driter i det siden det er så seint Endret 15. mars 2007 av SaintedThomas Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 http://www.youtube.com/watch?v=KgOhVM7GN5o Synes denne var litt morsom Litt OT, men uansett *EDIT; Som kanskje noen vet så mista jeg live abonemanget på søndag, men frykt ikke lagde en ny konto nå og fikk gratis live medlemskap i 1 måned, så jeg kan herved finnes under navnet "Sainted Thomas 2", så bare legg meg tell, så spiller vi! 8133360[/snapback] Den er veldig morsom, faktisk! :!: Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 har derd slutta og spille eller? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Neida, men jeg har tatt en pause fra GoW som har vart en stund. Skole og Test drive som står tett til mitt hjerte nå for tiden. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Neida, men jeg har tatt en pause fra GoW som har vart en stund. Skole og Test drive som står tett til mitt hjerte nå for tiden. 8173693[/snapback] ok ingen som sdpilte i går. var vel -3 online. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg sliter meg gjennom med 3 sesonger Mythbusters, det som tar på min tid nå, hvis jeg ike er ute.. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) har derd slutta og spille eller? 8173620[/snapback] Spiller så ofte jeg kan/vil, men det er flere faktorer som spiller inn her: 1. Jobb 2. Krasj av xbox 360 3. Crackdown 4. Ennå har jeg ikke prøvd THP8 Endret 17. mars 2007 av anolop Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Vil si at Crackdown er en stooor "bump in the road" for flere her Men skal nok spille litt om ikke lenge.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Skal ut i kveld så no play for me, men må innrømme at det kiler i fingern igjen til og blåse av støv av sniperen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg