Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg elsker deg BanAnus, og det vet du godt :love:

 

Men jeg er anolop med liten a og a istede for o :cool:

Er vel o sitedenfor a? eller? :p

 

In the Jungle,

the mighty jungle,

the lions sleeps tonight.

In the jungle,

the quiet jungle,

the lions sleeps tonight.

 

Near the village,

the peaceful village,

the lions sleeps tonight.

Near the village,

the quiet village,

the lions sleeps tonight.

 

Hush my darling,

don't fear my darling,

the lions sleeps tonight.

Hush my darling,

don't fear my darling,

the lions sleeps tonight.

 

 

 

:innocent:

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=KgOhVM7GN5o

 

:p Synes denne var litt morsom :p Litt OT, men uansett :p

 

 

*EDIT; Som kanskje noen vet så mista jeg live abonemanget på søndag, men frykt ikke lagde en ny konto nå og fikk gratis live medlemskap i 1 måned, så jeg kan herved finnes under navnet "Sainted Thomas 2", så bare legg meg tell, så spiller vi! ;)

Endret av SaintedThomas
Lenke til kommentar

Jeg blir nok desverre ikke å se på live de neste 3 ukene snart (skal tvinge boxen til å starte til jeg får kassa jeg skal sende den i..) :cry:

 

Mens jeg ringte support, fikk jeg the rings of death igjen, og de kunne konstatere at jeg hadde hardware feil :cry:

 

Jeg spurte om de kunne sende en jeg kunne bruke mens min var på "ferie", men nei :hrm:

 

Akkurat nå, går jeg å tenker på å kjøpe meg ett core system :ermm:

 

Faens f... (kvinnelig kjønnsorgan), hel.....s (der djevelen bor), forbanna ku...skalle (mannlige kjønnstupp) :mad:

Endret av anolop
Lenke til kommentar
Jeg har fått de røde ringene flere ganger. Jeg bare skrur av boxen og skrur den på igjen. Dermed fungerer den fint

8140262[/snapback]

Det går ann til en viss grad, men når den bare gir deg røde ringer, hjelper det ikke hvor mange ganger mann restarter... Jeg har restarta over 40 gfanger de siste minuttene, og den har starta 3 ganger. MEN da fryser den etter 1 minutt, så jeg får ikke gjort noe :blush:

Lenke til kommentar

Jeg spillte med noen dårlige dritt spillere mot noen litt vansklige folk, seff amerikanere! Laget mitt rusha på og ble drept nesten hele tiden, jeg holdt hodet kalt og arbeide med sniperen(Dette var i rooftops, fikk et par headshot på folk som heta pilabuen :)) Og shotta en del av dem, endte med at de vant 9-7 og jeg gikk ut med mest poeng i spillet 11-7-2 i score, fornøyd med den, men hadde vært gøy å vunnet :)

 

 

'edit; ser en del feil på innleget mitt, men driter i det siden det er så seint ;)

Endret av SaintedThomas
Lenke til kommentar
http://www.youtube.com/watch?v=KgOhVM7GN5o

 

:p Synes denne var litt morsom :p Litt OT, men uansett :p

 

 

*EDIT; Som kanskje noen vet så mista jeg live abonemanget på søndag, men frykt ikke lagde en ny konto nå og fikk gratis live medlemskap i 1 måned, så jeg kan herved finnes under navnet "Sainted Thomas 2", så bare legg meg tell, så spiller vi! ;)

8133360[/snapback]

Den er veldig morsom, faktisk! :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...