Lakus Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Ja, jeg kommer om 5 min ca. Skulle bare se ferdig en film så ble litt senere enn kl7-8 Men du ser meg nok snart. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Ja, jeg kommer om 5 min ca.Skulle bare se ferdig en film så ble litt senere enn kl7-8 Men du ser meg nok snart. 8117866[/snapback] bra får snart 50 i achievment på singel kan du hjelpe meg 2 sec? bare ta og drepe den ene creepen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Invite meg når jeg komme rpå da så blir jeg med Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Invite meg når jeg komme rpå da så blir jeg med 8117907[/snapback] ' bra:) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Kult med Coop i kveld Stisse. Tok litt tid å bli vant til Singleplayer og insane og alt det der, men etterhvert gikk det jo som smurt lyn smurt inn i druesyltetøy Bare Act 5 igjen på insane da! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Tsk, etter litt under én måened er jeg blit litt "fed up" med GeoW på Live. Ikke utroolig lei, bare fått nok. En annen snedig sak er at fienden bare dør fortere og fortere for hver gang jeg setter i gang, hvordan kan det ha seg tro Vel, det var festelig så lenge det varte. Ha det fortsatt gøy med Gears, jeg forlater spillet innntil videre (dere bare: - Zomg, no skrik æ! ). Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Kult med Coop i kveld Stisse.Tok litt tid å bli vant til Singleplayer og insane og alt det der, men etterhvert gikk det jo som smurt lyn smurt inn i druesyltetøy Bare Act 5 igjen på insane da! 8119333[/snapback] jaja vi må fortsette i dag da:) Lenke til kommentar
anolop Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 En annen snedig sak er at fienden bare dør fortere og fortere for hver gang jeg setter i gang, hvordan kan det ha seg tro 8119501[/snapback] Kan det ha seg at du bare har blitt bedre?? I dag er "Gears day", etter flere Crackdown days, så jeg kommer på nå snart... Tror ikke jeg spiller lengre enn til kl. 16:00, med noen pauser Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Du smigrer meg anolop Edit: Oh dear God, den leifen var stygg... "anal"... hahaha! :!: Endret 11. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Anolop kommer til å kommentere skriveleifen om 3,2,1.... . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Nå har endelig Lakus skaffet seg alle Campaign Achievementene Ranked match framover? Ja, men selvfølgelig Player hvis jeg får invites Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Der gikk xbox live abonnomanget ut gitt Akkurat når jeg er syk også :/ Får kanskje kjøpt nytt imorra, skulle prøve koden fo0r 48 timer gratis, men den FUNKA IKKE!! Så nå er jeg syk uten gears of war online Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 eid av deg selv opplevelse! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Få se ræ, dans, dans, dans oppå borde, legg dæ ne Få se ræ ,dans, dans, eidaræsjæl-åplevelse på gølve! :!: Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 jeg kommer til og spille en del ranked. men er altid med på player hvis jeg har tid. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Få se ræ, dans, dans, dans oppå borde, legg dæ neFå se ræ ,dans, dans, eidaræsjæl-åplevelse på gølve! :!: 8127733[/snapback] hahaha så bra! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Oh dear God, den leifen var stygg... "anal"... hahaha! :!: 8125593[/snapback] Ikke si du skrev anAlop?? Ikke si det? buhu, hvorfor får alle personer som hører navnet mitt assiasjoner med ett rompe hull?? Er det det første dere tenker på når dere hører om dyrene antiloper (som for øvrig bor nede i afrika) også? "åh, de har sikkert rompe hull de også"? ha...ha... 2-dagers PLAN: Spille litt i dag -> sove i ettermiddag -> nattvakt i natt -> kjøpe øl i morra tidlig -> sove når jeg kommer hjem -> spille fra jeg står opp til langt inni svarte natta i morra! Endret 11. mars 2007 av anolop Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) You ain't got nothing on me! Hehe, kan ikke forsvare meg med at O ligger vedsiden av A heller på tastaturet. Ubevistheten fikk kanskje noen syke assosiasjoner, men jeg lover - jeg har aldri bevist assosiert slike ting med taget ditt. Det er et veldig fint tag Edit: Kk, anOlop Endret 11. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 haha, du må ikke tro den forrige posten min var kunn ment til deg, men den er til ALLE som skriver A istede for O. :!: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Oh dear God, den leifen var stygg... "anal"... hahaha! :!: 8125593[/snapback] Ikke si du skrev anAlop?? Ikke si det? buhu, hvorfor får alle personer som hører navnet mitt assiasjoner med ett rompe hull?? 8127830[/snapback] Hva er så galt med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg