Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tsk, etter litt under én måened er jeg blit litt "fed up" med GeoW på Live. Ikke utroolig lei, bare fått nok. En annen snedig sak er at fienden bare dør fortere og fortere for hver gang jeg setter i gang, hvordan kan det ha seg tro :hmm:

Vel, det var festelig så lenge det varte. Ha det fortsatt gøy med Gears, jeg forlater spillet innntil videre (dere bare: - Zomg, no skrik æ! :tease: ).

Lenke til kommentar
En annen snedig sak er at fienden bare dør fortere og fortere for hver gang jeg setter i gang, hvordan kan det ha seg tro :hmm:

8119501[/snapback]

Kan det ha seg at du bare har blitt bedre?? :cool:

I dag er "Gears day", etter flere Crackdown days, så jeg kommer på nå snart... Tror ikke jeg spiller lengre enn til kl. 16:00, med noen pauser :w00t:

Lenke til kommentar
Oh dear God, den leifen var stygg... "anal"... hahaha! :!:

8125593[/snapback]

Ikke si du skrev anAlop?? Ikke si det? :cry: buhu, hvorfor får alle personer som hører navnet mitt assiasjoner med ett rompe hull?? Er det det første dere tenker på når dere hører om dyrene antiloper (som for øvrig bor nede i afrika) også? "åh, de har sikkert rompe hull de også"? ha...ha... :hrm:

2-dagers PLAN:

Spille litt i dag -> sove i ettermiddag -> nattvakt i natt -> kjøpe øl i morra tidlig -> sove når jeg kommer hjem -> spille fra jeg står opp til langt inni svarte natta i morra! :w00t:

Endret av anolop
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...