anolop Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Tror det gjør det med meg også snart... Den har bare blitt verre og verre Lakus: hvor var du i går? du stakk jo nesten rett etter barneTV jo Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Er jo leggetid etter barneTV vettu Neida, men jeg sovna faktisk ! Sliten som fy. Men skal spille i dag eller? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Tviler på at det blir noe mer i kveld... Jeg skal på nattvakt i natt, fredag, lørdag og søndag, så jeg blir nok bare å se på dagtid disse dagene... Men er "fit for fight" igjen på mandags kvelden Endret 8. mars 2007 av anolop Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Hørt om ta med xbox på jobb eller? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 tror du ikke jeg har tenkt på det?? Det er værste er at det er en tv 50cm fra kassa... Det som er problemet, er at ett kamera filmer kassa. ERGO; de kommer til å se det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Hørt om ta med xbox på jobb eller? Helt enig. Herregud lixom! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 er med i kveld jeg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg tror jeg skal spille i kveld -igjen. Herregud! Mister jo alt av drikkekultur pga dette spillet! Jaja, sparer hvertfall masse penger da Spandere masse goder på meg selv en helg Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg tror jeg skal spille i kveld -igjen. Herregud! Mister jo alt av drikkekultur pga dette spillet! Jaja, sparer hvertfall masse penger da Spandere masse goder på meg selv en helg 8115839[/snapback] jajajajajajajajja lakus?? når skal du spilleeeeeeee? sorry får masse "doobeltkonsontanter" måtte bare. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 jajajajajajajajja lakus?? når skal du spilleeeeeeee? sorry får masse "doobeltkonsontanter" måtte bare. Er vel 7-8 tia og så lenge folk er på Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 jajajajajajajajja lakus?? når skal du spilleeeeeeee? sorry får masse "doobeltkonsontanter" måtte bare. Er vel 7-8 tia og så lenge folk er på 8116085[/snapback] er på lenge! går det ann og ha ranked match sp ejg kansje kan få achievment. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Da må vi få noen til og hoste ranked, men vi venter med det til vi vet vi er minst 6 stk da? Da kan vi sikkert bare hoste ny når vi er 6 stk Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg tror jeg skal spille i kveld -igjen. Herregud! Mister jo alt av drikkekultur pga dette spillet! Jaja, sparer hvertfall masse penger da Spandere masse goder på meg selv en helg 8115839[/snapback] Du må da ikke være edru for og spille gears - det kan jeg love deg! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Du må da ikke være edru for og spille gears - det kan jeg love deg! Vet Men er ikke alle foreldre som er like gla for mindre edru barn i huset Er fremdeles bare 17 vettu Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Da må vi få noen til og hoste ranked, men vi venter med det til vi vet vi er minst 6 stk da? Da kan vi sikkert bare hoste ny når vi er 6 stk 8116127[/snapback] ja send pm her eller send game. har fått 610 achiementS siden jeg fikk xbox så trenger mange syns det er dårlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Da må vi få noen til og hoste ranked, men vi venter med det til vi vet vi er minst 6 stk da? Da kan vi sikkert bare hoste ny når vi er 6 stk ja send pm her eller send game. har fått 610 achiementS siden jeg fikk xbox så trenger mange syns det er dårlig. Ok. Men stisse da.... må jo ikke ødelegge HW logoen da Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Da må vi få noen til og hoste ranked, men vi venter med det til vi vet vi er minst 6 stk da? Da kan vi sikkert bare hoste ny når vi er 6 stk ja send pm her eller send game. har fått 610 achiementS siden jeg fikk xbox så trenger mange syns det er dårlig. Ok. Men stisse da.... må jo ikke ødelegge HW logoen da 8116871[/snapback] hæ? jeg skrev stisse2k på den trur jeg men det syns ikke eller? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Du må da ikke være edru for og spille gears - det kan jeg love deg! Vet Men er ikke alle foreldre som er like gla for mindre edru barn i huset Er fremdeles bare 17 vettu 8116275[/snapback] Så de er glade i barn som røyker da? :!: Øl, Gears og venner passer sammen som "long in dong"... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Du må da ikke være edru for og spille gears - det kan jeg love deg! Vet Men er ikke alle foreldre som er like gla for mindre edru barn i huset Er fremdeles bare 17 vettu Så de er glade i barn som røyker da? :!: Øl, Gears og venner passer sammen som "long in dong"... Men røyk er jo røyk! Ikke lenge igjen da 5 Juli bli Sjokolakus 18! hæ? jeg skrev stisse2k på den trur jeg men det syns ikke eller? You've been a naugthy, naugthy boy! Hehe, har vel ødelagt ett par andre der inne selv Endret 9. mars 2007 av Lakus Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 lakus? skjerp deg. og send meg game invite vi spille nå. mens jeg bare sitter og kjeder meg på singel player, og spiser rislunsj og drikker cola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg